;
coinex

تاریخ رونمایی گلکسی S23 مشخص شد؛ زودتر از آنچه انتظار می‌رفت!

تاریخ رونمایی گلکسی S23 تغییر کرد و انتظار می‌رود که نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ تا قبل از سال میلادی جدید عرضه شوند. شایعاتی مبنی بر عرضه سری گوشی‌های Xiaomi 13 در ماه نوامبر (آبان ماه) منتشر شده است و برخی گزارش‌ها ادعا دارند که OnePlus 11 Pro 5G و Vivo X90 Pro پلاس نیز ممکن است تا قبل از پایان سال جاری رونمایی شوند. حال طبق آخرین گزارش‌ها از خبرگزاری کره جنوبی ET News، به نظر می‌رسد که تاریخ رونمایی گلکسی S23 سامسونگ زودتر از حد انتظار باشد.

بیشتر بخوانید: جزئیات بیشتری از گلکسی اس 23 اولترا فاش شد

تاریخ رونمایی گلکسی S23 به زودتر از زمان مشخص شده، موکول شد

سامسونگ سری گلکسی اس 22 را در فوریه امسال (بهمن ماه) معرفی کرد و همان زمان، اعلام کرد که سری گلکسی S23 تقریباً در بازه زمانی مشابه در سال آینده عرضه خواهد شد. با این حال، در چند روز گذشته، گلکسی S23، S23+ و S23 Ultra توسط نهاد نظارتی 3C در چین تایید شده که این موضوع نشان می‌دهد این دستگاه‌ها ممکن است به زودی معرفی شوند. علاوه بر این، گزارش‌های اخیر نیز طراحی سری گلکسی اس 23 را از طریق رندرهای CAD فاش کرده‌اند.

تاریخ رونمایی گلکسی S23

طبق گزارش ای تی نیوز، عرضه زود هنگام سری گلکسی اس 23، استراتژی‌ای برای تضمین سهم بازار گوشی‌های هوشمند پریمیوم با محدود کردن مدت زمان بین سری آیفون 14 است که در اوایل ماه جاری رسما رونمایی شد.

این گزارش ادعا می‌کند که بخش موبایل سامسونگ الکترونیکس تصمیم گرفته است سری گلکسی S23 را زودتر از نسل قبلی خود معرفی کند. این بخش حتی یک نقشه راه با شرکای خود به اشتراک گذاشته است. علاوه بر این، Samsung Electronics سفارشات قطعات سری Galaxy S23 را زودتر از قبل انجام داده است.

غول فناوری کره جنوبی هنوز در مورد تاریخ رونمایی گلکسی S23 تصمیم قطعی نگرفته است، اما شایعات مبنی بر آن هستند که سری گلکسی S23 ممکن است تا آخر سال عرضه شود. درواقع تاریخ عرضه گلکسی اس 23 حدود دو تا سه هفته زودتر از سری گلکسی اس 22 تعیین شده است.

همچنین گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که گنجاندن اسنپدراگون 8 نسل 2 تنها ارتقاء عمده در گلکسی S23 و S23+ خواهد بود. S23 Ultra نیز از همین تراشه بهره می‌برد و اولین گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی از این شرکت خواهد بود. گفتنی است که بقیه مشخصات سری S23 می‌تواند مشابه مدل قبلی خود باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد جلو افتادن تاریخ رونمایی گلکسی S23 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر