;
coinex

خبر تیراندازی به هواپیمای مسافربری ایرانی و واکنش رئیس سازمان هواپیمایی ایران

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در پاسخ به خبر تیراندازی به هواپیمای مسافربری ایرانی که توسط رائفی پور مطرح شده بود، گفت: این خبر صحت ندارد. او همچنین در ادامه اعلام کرد در صورت نیاز این موضوع بررسی خواهد شد.

میر اکبر رضوی به عنوان سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، در رابطه با اظهارات اکبر رائفی پور در برنامه ثریا درباره خبر تیراندازی به هواپیمای مسافربری ایرانی از جمله هواپیمای کیش ایر و وارش، اعلام کرد که کاملا از این موضوع بی اطلاع است و این خبر را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید:‌ شناور شدن نرخ کرایه تاکسی در تهران ؛ رقابت با تاکسی‌های اینترنتی آغاز شد

خبر تیراندازی به هواپیمای مسافربری ایرانی از جمله هواپیمای کیش ایر و وارش تکذیب شد

او در ادامه توضیحات خود گفت: «تنها مرجع پاسخگویی در خصوص این خبر سازمان هواپیمایی کشوری است. لذا درخواست من از رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها این است که به جز سازمان هواپیمایی کشور، به منابع دیگری در این خصوص استناد نشود».

تیراندازی به هواپیمای مسافربری ایرانی

وی همچنین برای تاکید بر کذب بودن این خبر اعلام کرد: این خبر از سوی ریاست سازمان هواپیمایی کشور هم تکذیب شده است. محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز با تکذیب ادعای مطرح شده در خصوص تیراندازی به هواپیمای مسافری گفت: «گزارش تأیید شده‌ای در این باره نداریم».

رضوی در رابطه با ادعا افراد دیگر در این‌باره گفت: این موضوع حتما بررسی می‌شود که اصل و پایه و منبع این خبر چه بوده است؟

در گفت‌ و گو اکبر رائفی پور در برنامه ثریا، به بمب‌گذاری هواپیما ماهان در هند نیز اشاره شده بود که رضوی در پاسخ به این موضوع بیان کرد: «این خبر در زمان انتشار از سوی سازمان هواپیمایی کشور تکذیب شد و اطلاع رسانی های لازم در این زمینه صورت گرفت». او همچنین در ادامه گفت: در این خصوص مداخلات غیرقانونی صورت گرفت در حالی که بمب‌گذاری واقعیت نداشت. معاون وزیر راه و شهرسازی درباره ادعای مطرح شده در خصوص تیراندازی به هواپیماهای مسافری تأکید کرد:

ادعاهای مطرح شده در خصوص حمل و نقل هوایی نباید محلی از اعراب داشته باشد و مسئول اصلی پاسخگویی، سازمان هواپیمایی کشوری است.

محمدی‌بخش بیان کرد: «درباره ادعای تیراندازی به هواپیما هم گزارش تأیید شده نداریم. به عنوان رئیس کمیته امنیت هوایی کشوری اعلام می‌کنیم اگر ادعایی هم در این رابطه هست آن را بررسی خواهیم کرد».

بیشتر بخوانید: 

نظر شما در مورد خبر تیراندازی به هواپیمای مسافربری ایرانی و واکنش رئیس سازمان هواپیمایی ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر