;
coinex

زد تی ای Axon 40 SE رسما رونمایی شد

گوشی زد تی ای Axon 40 SE با ویژگی‌های کلیدی از جمله صفحه‌نمایش 6.67 اینچی AMOLED و پردازنده Unisoc امروز در مکزیک به طور رسمی، معرفی شد.

جدیدترین دستگاه از سری Axon ZTE که ZTE Axon 40 SE نام دارد، با سیستم عامل اندروید 12 اجرا می‌شود. در ادامه به دیگر مشخصات این دستگاه، می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی‌های زد تی ای (ZTE)

مشخصات و ویژگی‌های گوشی زد تی ای Axon 40 SE

این گوشی هوشمند که به عنوان جدیدترین دستگاه از سری Axon ZTE معرفی شده است، دارای یک صفحه‌نمایش 6.67 اینچی AMOLED است. این نمایشگر از رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 60 هرتز نیز بهره می‌برد.

گفتنی است که در این دستگاه، یک دوربین سه‌گانه جایگذاری شده است که این دوربین، شامل یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی و در نهایت یک لنز عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی می‌شود. علاوه بر این، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گوشی زد تی ای اکسون 40 SE درست در بریدگی سوراخ پانچ نمایشگر قرار گرفته است. زد تی ای Axon 40 SE

این گوشی هوشمند همچنین دارای یک پردازنده نه چندان قدرتمند یعنی Unisoc T618 در زیر پنل پشتی است. همچنین در تنها یک نسخه که شامل 4 گیگابایت رم به همراه 128 گیگابایت حافظه داخلی است، عرضه می‌شود. البته این گوشی به یک اسلات microSD مجهز بوده که از طریق آن کاربر می‌تواند حافظه دستگاه خود را با استفاده از قرار دادن کارت حافظه، به مقدار مورد نیاز ارتقا دهد.

انرژی این گوشی از طریق یک باتری با ظرفیت 4500 میلی‌‌آمپرساعتی که از شارژ سریع 22.5 وات پشتیبانی می‌کند، تامین می‌شود. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌توان به اسکنر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور و همچنین جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

ZTE Axon 40 SE در رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می شود و در حال حاضر از Telcel با قیمت MXN 5999 در مکزیک، به فروش می‌رسد که این قیمت، معادل با 298 دلار است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویژگی‌های گوشی زد تی ای Axon 40 SE چیست؟ دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر