coinex
راهنمای خرید تکراتو

نحوه استعلام ممنوع الخروجی به صورت آنلاین [+آموزش تصویری]

این روزها اخبار ممنوع‌الخروجی افراد مشهور در صدر خبرها است. چنانچه شما نیز قصد سفر به کشورهای دیگر دارید، حتماً به آشنایی با مراحل و نحوه استعلام ممنوع الخروجی نیاز دارید.

با وجود ناآرامی‌های اخیر در کشور، چنانچه قصد سفربه کشورهای دیگر دارید، می‌توانید به صورت آنلاین وضعیت ممنوع‌الخروجی خود مطلع شوید. نحوه استعلام ممنوع الخروجی از سامانه «ثبت من» به همراه آموزش تصویری را در ادامه قرار داده‌ایم.

بیشتر بخوانید: مریم بوبانی بازیگر پیشکسوت سینما ممنوع الخروج شد

نحوه استعلام ممنوع الخروجی به این شکل است که اول باید به وب‌سایت «ثبت من» مراجعه کنید. پس از مراجعه به سامانه درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور (ثبت من)، باید در سامانه ثبت‌نام کنید. به ترتیب کدملی خود، تاریخ تولد و شماره ملی خود را درج کنید.

نحوه استعلام ممنوع الخروجی

در صفحه جدید، کدی که از طریق پیامک برایتان ارسال شده است را وارد و سپس گزینه «تأیید و ثبت» را بزنید.

نحوه استعلام ممنوع الخروجی

شما حالا به صورت موقتی وارد سامانه شده‌اید و می‌توانید از خدمات گوناگون آن در زمینه استعلام آخرین وضعیت سند، ممنوع‌الخروجی، مالکیت معنوی، ازدواج و طلاق و… استفاده کنید. اما برای نحوه استعلام ممنوع الخروجی باید از گزینه «اجرای اسناد رسمی» استفاده کنید.

نحوه استعلام ممنوع الخروجی

در پنجره جدید روی گزینه «استعلام ممنوع‌الخروجی» کلیک کنید.

نحوه استعلام ممنوع الخروجی

حال برای استعلام ممنوع‌الخروجی باید کادرهای نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کد ملی فرد را وارد کرده و گزینه «بررسی» را پر کنید.

نحوه استعلام ممنوع الخروجی

در آخر پیامی مبنی بر ممنوع‌الخروج بودن یا نبودن شما نشان داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نحوه استعلام ممنوع الخروجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر