;
coinex

رشد درآمد تپسی در بحبوحه اختلالات اینترنتی و رکود رقبا!

با وجود اختلالات اینترنت و رکود در بیشتر کسب و کارهای اینترنتی، رشد درآمد تپسی به میزان 11 درصد و ثبت میزان درآمد 617 میلیارد ریال بسیار جالب توجه است.

براساس اطلاعیه انتشار یافته در سایت کدال، رشد درآمد تپسی از مجموع درآمد شناسایی شده این شرکت در آذر ماه کاملاً مشهود است. این میزان درآمد 616 میلیارد و 763 میلیون ریال بوده است. این در حالی است که تپسی از فعالیت یک ماهه خود در پایان آبان ماه 553 میلیارد و 166 میلیون ریال درآمد به ثبت رسانده بود. به هر حال بر اساس گزارش آذر ماه این شرکت رشد درآمد تپسی به اندازه 11 درصد در طول یک ماه بوده است.

بیشتر بخوانید: جاب ویژن: 77 درصد نیروهای کار قصد مهاجرت دارند!

جزئیات رشد درآمد تپسی

در گزارش فعالیت ماهانه نماد تپسی در فرابورس ایران که همان شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرتمیس بوده، درآمد شناسایی شده آذر ماه سال جاری در مورد خدمات یا فروش این شرکت اظهار شده است.

بر همین اساس، تپسی از سرویس تلفنی درآمدی معادل 19 میلیارد و 141 میلیون ریال در آذر ماه به‌دست آورده است. از طرف دیگر در قسمت سوءپیشینه سفیران خود درآمدی 2232 میلیون ریال ثبت شده و از راه‌اندازی مجدد، 1910 میلیون ریال کسب کرده است. سفیران متخلف نیز باعث افزایش 366 میلیون ریالی درآمد تپسی شده‌اند. همچنین در ماه آذر درآمد حاصل از کمیسیون دریافتی از سفیران به میزان 592 میلیارد و 310 میلیون ریال ثبت شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رشد درآمد تپسی در ماه آذر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر