;
coinex

نوکیا C22 و C32 با شارژدهی 3 روزه و قیمت اقتصادی معرفی شدند

شرکت نوکیا به تازگی از دو گوشی جدید و مقرون به صرفه رونمایی کرده است. این دو گوشی که از سری C نوکیا هستند با نام‌های نوکیا C22 و C32 عرضه خواهند شد.

دو گوشی مقرون به صرفه جدید نوکیا تا حدودی از دیگر محصولات سری C متمایز هستند چرا که نوکیا C32 اولین گوشی در سری C با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که پنل پشتی و جلویی آن از شیشه ساخته شده است. همچنین هر دو گوشی از گواهی IP52 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های نوکیا 2022

قیمت و مشخصات فنی نوکیا C22 و C32

دو گوشی نوکیا C32 و C22 دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.5 اینچی ال‌سی‌دی با وضوح اچ‌دی پلاس هستند. علاوه بر آن هر دو گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی برخوردار هستند که ادعا می‌شود به کمک هوش مصنوعی با یک بار شارژ کامل تا سه روز دوام می‌آورد.

نوکیا C22 و C32

با این حال این دو گوشی در برخی از مشخصات با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال نوکیا C32 به تراشه SC9863A یونیساک به همراه 3 یا 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که مقدار آن را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرو اس دی افزایش داد.

همچنین نوکیا C32 از ویژگی‌های قابل توجهی مانند اسکنر اثر انگشت جانبی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حالت شب و پرتره و HDR خودکار، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با قابلیت باز کردن قفل با چهره و سیستم عامل اندروید 13 برخوردار است.

حال به سراغ نوکیا C22 می‌رویم که برخلاف نوکیا C32 پنل پشتی آن از جنس پلاستیک است و یک اسکنر اثر انگشت داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این دستگاه به 2 یا 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و از اسلات کارت حافظه میکرو اس دی جهت ارتقای فضای ذخیره سازی نیز برخوردار است.

در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار گرفته و در جلوی آن هم یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با قابلیت باز کردن قفل با چهره تعبیه شده است.

نوکیا C32 در سه رنگ ذغالی، سبز و صورتی تولید شده و از امروز با قیمت پایه‌ای 129 یورو به فروش می‌رسد. این در حالی است که نوکیا C22 در دو رنگ مشکی و خاکستری و با قیمت 109 یورو از امروز در دسترس خریداران خواهد بود.

بیشنر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره دو گوشی نوکیا C22 و C32 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    متاسفانه از پردازنده ضعیف استفاده شده که باید چندین سال پیش از این پردازنده استفاده میکرد . نسبت به نوکیا های سال ۲۰۲۰ مثل ۵.۳ و ۵.۴ و ۳.۴ و مثل اینا با پردازنده snapdragon 665 از بابت پردازنده خیلی پسرفت داشته

    پاسخ