coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین فیلم های دیزنی تاریخ سینمای جهان + [2023]

در نوشتار بهترین فیلم های دیزنی تاریخ سینمای جهان نگاهی به بهترین فیلم‌ های 2023 دیزنی و همچنین بهترین انیمیشن های دیزنی می‌اندازیم.

در نوشتار بهترین فیلم دیزنی تاریخ سینمای جهان به همه فیلم‌های خوب دیزنی خواهیم پرداخت. همچنین دیزنی تغییرات زیادی را در برنامه اعلام کرده است. در میان آنها می‌توان به فیلم‌های زیر اشاره کرد که در ادامه نوشتار بهترین فیلم های دیزنی اشاره خواهیم کرد.

در ابتدای بهترین انیمیشن های دیزنی تاریخ سینمای جهان باید گفت دیزنی پلاس یا +Disney سرویس اشتراک و پخش ویدئوی آمریکایی است که توسط بخش رسانه و سرگرمی شرکت والت دیزنی در ۱۲ نوامبر سال ۲۰۱۹ تأسیس شد.

دیزنی پلاس یک شبکهٔ اینترنتی همانند نتفلیکس است که برای تماشای فیلم‌ها، سریال‌ها و مستندهای ساخته‌شدهٔ دیزنی و شرکت‌های زیرمجموعهٔ آن تشکیل شده‌است.

بهترین فیلم های دیزنی تاریخ سینمای جهان

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار بهترین انیمیشن های دیزنی خواهید خواند به شرح زیر است:

بهترین فیلم های دیزنی 2022
بهترین فیلم های دیزنی

در آخرین روز ۲۰۰۹ دیزنی یکی از تاثیرگذارترین خریدهایش را نهایی کرد. دوازده سال پیش دیزنی اولین سنگِ بنایِ امپراطوری خود در زمینه فیلم‌های ابرقهرمانی را بنا نهاد. در ۳۱ آگوست ۲۰۰۹ (۹ شهریور ۱۳۸۸) دیزنی پیشنهادی ۴.۲۴ میلیارد دلاری را روی میز سهام داران دنیای سینمایی مارول گذاشت.

طولی نکشید که قرارداد به مرحله نهایی رسید و در ۳۱ دسامبر همان سال (۱۰ دی ۱۳۸۸) دیزنی با ارزش‌گذاری هر سهم به قیمت ۳۰ دلار و دادن درصد کمی از فیلم‌های ابرقهرمانی که در آینده می‌سازد توانست مارول را به زیرمجموعه‌هایش اضافه کند.

شما همراهان عزیز می‌توانید ادامه این مقاله را به شکل کامل از طریق لینک زیر در سایت فیگار مطالعه کنید:

بهترین فیلم های دیزنی تاریخ سینمای جهان + [2023]

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر