coinex
راهنمای خرید تکراتو

ایدرو، متولی فرایند اسقاط خودرو شد

از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) به‌عنوان متولی فرایند اسقاط خودرو و ستاد نوسازی کشور انتخاب شده است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در پی ابلاغیه‌ای در زمینه ابلاغ قانون اصلاح ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو، مسئولیت راهبری و اقدامات اجرایی فرایند اسقاط خودرو را بر عهده سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قرار داد.

بیشتر بخوانید: نخستین خودرو برقی پلاک ملی ایران توسط مدیران خودرو معرفی شد

انتخاب متولی فرایند اسقاط خودرو

در همین راستا، معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایدرو طی حکمی مهران سالاریه را به عنوان رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران انتخاب کرد.

متولی فرایند اسقاط خودرو

مهران سالاریه دارای تجربه کاری مدیریت امور تاکسی‌ها در ستاد مدیریت حمل‌و‌نقل و سوخت، مجری خودروهای فرسوده ستاد حمل‌ونقل و سوخت و مدیریت طرح گسترش نیروگاه‌های مقیاس کوچک در ستاد تحول وزارت صنایع و معادن بوده است.

اجرای درست اسقاط وسایل نقلیه فرسوده همواره به عنوان یکی از موثرترین و اقتصادی‌ترین راه‌حل‌های مدیریت و کنترل آلودگی هوای کلانشهرها محسوب می‌شود. طبق گزارش‌ها، هم‌اکنون بیش از 10 میلیون وسیله نقلیه در مرز فرسودگی در کشور قرار دارند که حاکی از لزوم اقدام جدید در این مورد است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتخاب ایدرو به عنوان متولی فرایند اسقاط خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر