coinex
راهنمای خرید تکراتو

توضیح ایرانخودرو در مسئله نحوه قیمت‌گذاری دناپلاس دستی ؛ کاملا قانونی است!

به‌دنبال ابهامات و پرش‌هایی که در ذهن مشتریان درباره نحوه قیمت‌گذاری دناپلاس دستی شکل گرفت، گروه صنعتی ایران‌خودرو به بیان جزئیات قیمت این محصول خود پرداخت.

ایران‌خودرو دلیل ایجاد ابهام برای مشتریان را درنظر گرفتن محصول دناپلاس با کد 70317 جهت قیمت‌گذاری دناپلاس دستی قلمداد کرده و بر مسئله توقف تولید این محصول از مهر سال 1401 تأکید داشته و اعلام کرد که آخرین تولیدات این محصول در نیمه اول سال 1401، مربوط به تعهدات ایجاد‌شده پیش از سال 1400 بوده است.

بیشتر بخوانید: خودرو سهند سایپا رسما معرفی شد [+مشخصات، تصاویر و ویدیو]

اعلام نحوه قیمت‌گذاری دناپلاس دستی توسط ایران خودرو

در فروردین‌ماه 1402، گروه صنعتی ایرانخودرو طبق دستور نهادهای ذی‌ربط و ضرورت افشای اطلاعات، بهای کارخانه‌ای محصولات را مطابق با صورت‌های مالی شش‌ماهه نخست سال 1401 که به تایید مراجع ذی‌ربط رسیده بود، منتشر و اقدام به افشای آن در سایت کدال کرد و بر همین اساس دناپلاس با کد 70317 در لیست قیمت فروردین‌ ماه شرکت اعلام و به دلیل توقف تولید، از لیست قیمت اردیبهشت و خرداد حذف شده است‌.

قیمت‌گذاری دناپلاس دستی

براساس اعلام ایران‌خودرو، تولید محصول دناپلاس از هنگام آغاز تولید این محصول تا به حال تداوم داشته و طبق مصوبه 547 شورای رقابت قیمت کارخانه‌ای آن 390 میلیون تومان تحت عنوان محصول پایه و مبنای قیمت‌گذاری دناپلاس دستی عنوان شده است. به همین جهت و براساس مصوبه شورای رقابت، قیمت دناپلاس به میزان 43.8 میلیون تومان کمتر از قیمت محصول مبنا، به قیمت 347 میلیون تومان عنوان شده است.

این خودروساز همچنین در خصوص مشخصات دو خودرو و تفاوت‌های موثر در قیمت‌گذاری دناپلاس دستی اعلام کرد که این محصولات از تفاوت‌هایی از همچون توربوشارژ، سانروف، رینگ آلومینیومی و اکسل عقب دیسکی برخوردار بوده که باعث کاهش حدود 44 میلیون تومانی آن نسبت به خودروی مبنا می‌شود. ایران‌خودرو در پایان بیانیه خود عنوان کرده که قیمت‌گذاری محصولات طبق مصوبات نهادهای ذی‌ربط انجام خواهد شد و قطعاً این شرکت خود را ملزم به تبعیت از ضوابط کنونی در حوزه قیمت‌گذاری می‌داند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نحوه قیمت‌گذاری دناپلاس دستی طبق توضیح ایرانخودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (10 نظر)

    با سلام، اقااااا چرامسئله رواینقدرمیپیچونید،همه ی ماکه میدونیم،شماهم که حالیتونه،خواهشا مارو بلانسبت خرفرض نکنید،خودتونوهم به خریت نزنید،ممنونم

    پاسخ

    قیمت دنا پلاس را صدملیون بالاتر از نرخ مصوب اعلام کردند اونم با حذف رینگ و ترمز.

    پاسخ

    قیمت دنا پلاس از نرخ مصوب شورا در فروردین ماه باید ۴۳ تومان بابت حذف رینگ و ترمز کاهش یابد. مسولین مربوطه پیگیری کنید.

    پاسخ

    باسلام شما کی میگین ۳۹۰ میلیون قیمت پایه اون دنا پلاس ساده نیست کدش ۷۰۳۱۷ نیست اون دنا پلاس توربو شارژی لطفا قیمتی رو که اشتباه شده رو اصلاح فرمایید عامل ایران خودرو که کد هارو اشتباه می اندازن سواد ندارن چرا مسئولیت پذریفتن؟؟

    پاسخ

    سلام مردم را احمق فرض کردین هرطورکه دلتون میخواد به مردم میگن ومیفروشین یه کمی وجدان

    پاسخ

    مگه اپشنی اضافه کردین آقایان مسئول.
    هر چه زودتر باید اصلاح بشه

    پاسخ

    چرا روز اول شفاف سازی نمی‌کنند وبگن این خودرو ساخت آن متوقف شده و خودروی ولی گران‌تر به جای این می دیم تاما هم تصمیم گیری درستی بکنیم

    پاسخ

    مردم پول زیاد دارند هر قیمتی خواستی بده فردا صف برای خرید

    پاسخ

    باسلام لطفا قیمت کارخانه ای دنا پلاس رااصلاح فرماییذ باتشکرقیمت دنا پلاس باقیمت مصوب شورای رقابت مغایرت دارد

    پاسخ

    باسلام لطفا قیمت کارخانه ای دنا پلاس رااصلاح فرماییذ باتشکر

    پاسخ