coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساخت فیلم Extraction 3 با حضور کریس همسورث و گلشیفته فراهانی تایید شد

شبکه نتفلیکس در زمان برگزاری رویداد اختصاصی خود خبر از ساخت فیلم Extraction 3 با بازی کریس همسورث و حضور گلشیفته فراهانی داده است.

سرانجام روز جمعه هفته پیش شاهد نمایش فیلم Extraction 2 از شبکه نتفلیکس بودیم و هم‌اکنون نیز در جریان برنامه Tudum، سرویس استریم نتفلیکس به‌طور رسمی از بازگشت تایلر ریک جهت انجام یک ماموریت دیگر خبر داده است. بنابراین ساخت فیلم Extraction 3 در حال انجام است و کریس همسورث جهت بازی در نقش تایلر ریک و سم هارگریو، کارگردان دو قسمت اول فیلم Extraction جهت کارگردانی قسمت سوم این فیلم اکشن دوباره همکاری خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: جدیدترین تریلر فیلم Extraction 2 با حضور گلشیفته فراهانی منتشر شد [+فیلم]

رسمی شدن ساخت فیلم Extraction 3

بعد وقوع اتفاقات فیلم اول که تایلر ریک به سختی از آن مهلکه گریخت، حالا به‌عنوان مزدور بلک اوپس در فیلم Extraction 2 حضور پیدا کرده تا ماموریت مرگبار دیگری را انجام دهد. وی باید یک خانواده زخم خورده و آسیب دیده را از زندان یک گروه گانگستری گرجستانی و بسیار بی‌رحم نجات دهد و در این میان باید آن‌ها را در ابتدا از زندان و سپس از این کشور خارج سازد.

ساخت فیلم Extraction 3

در فیلم Extraction 2 کریس همسورث در نقش تایلر ریک، گلشیفته فراهانی در نقش نیک خان، ادریس البا، آدام بسا، دنیل برنهارت، تیناتین دالاکیشویلی، سیند فلپس و جاستین هاول از جمله بازیگرانی بودند که به ایفای نقش پرداختند. لازم به ذکر است که تایلر ریک در فیلم Extraction ماموریتی جهت نجات فرزند یک گروه جرم و جنایت هندی داشته که در پایان به‌شدت زخمی شد.

اما در مورد فیلم  Extraction 3 لازم به ذکر است که همچون دو قسمت اول، جو روسو وظیفه تدوین فیلمنامه را خواهد داشت. افزون‌براین، جو روسو در کنار برادرش، آنتونی روسو به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله فیلم Extraction نقش دیگری نیز دارد و شرکت AGBO که متعلق به این دو برادر است، وظیفه ساخت فیلم Extraction 3 را بر عهده خواهد داشت. همچنین گلشیفته فراهانی، بازیگر نقش نیک خان دیگر بازیگری بوده که احتمالاً باید منتظر نقش‌آفرینی مجدد وی در قسمت سوم فیلم Extraction باشیم. همانطور که مشخص است فعلاً اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم Extraction 3 در دسترس نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ساخت فیلم Extraction 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار سینما و تلویزیون را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر