coinex
راهنمای خرید تکراتو

نامشخص بودن قیمت 4 محصول سایپا در سامانه یکپارچه و دردسرهای خریداران

ظاهراً قیمت 4 محصول سایپا در سامانه یکپارچه هنوز مشخص نشده و همین موضوع دردسرهای جدید برای متقاضیان این خودروها ایجاد کرده است.

باوجود اینکه اولویت‌بندی دور دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت اعلام شده است، متقاضیان هنوز از قیمت 4 محصول سایپا اطلاعاتی ندارند و همین موضوع دردسرهایی را برای آنها ایجاد کرده‌ است. سخت است محصولی را انتخاب کنی که نمی‌دانی چه قیمتی برای آن تعریف شده است. اما نگرانی اصلی آنجاست که با درنظر گرفتن قیمت‌های تحویل به نرخ روز و نوسانات بازار ارز، این خودروها به چه نحوی قیمت‌گذاری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: خودرو سهند سایپا معرفی شد [+مشخصات، تصاویر و ویدیو]

قیمت 4 محصول سایپا در سامانه یکپارچه هنوز مشخص نیست

عدم اعلام قیمت محصولات سایپا شرایط پیچیده‌ای را برای مشتریان ایجاد کرده، زیرا آنها مجبورند اقدام به ثبت‌نام خودروهایی کنند که قیمتشان مشخص نیست. دومین مرحله طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه برمبنای فرآیند نوبت‌دهی برای محصولات خودروسازان داخلی از ۳ تا ۱۰ خردادماه آغاز و ۲۴ خردادماه نیز نتایج اولویت‌بندی محصولات منتشر شد. اما نکته اینجاست که هنوز مشتریان ۴ محصول سایپا شامل کوییک GX، ساینا GX، شاهین اتوماتیک و اطلس اطلاعی از قیمت این خودروها ندارند و نمی‌دانند خودروهای ثبت‌نامی را باید با چه قیمتی خریداری کنند.

قیمت 4 محصول سایپا در سامانه یکپارچه هنوز مشخص نیست

علاوه‌ بر این، با توجه به نوسانات لحظه‌ای بازارها، امکان پیش‌بینی میان‌مدت و حتی کوتاه‌‌مدت قیمت خودرو امکان‌‌پذیر نیست. به عبارت دیگر، پیش‌ثبت‌‌نام این خودروها برای مشتریان با ریسک همراه است. نکته دیگر این است که عدم اعلام قیمت محصولات سایپا باعث شده بازار حدس‌و‌گمان‌ها بر سر قیمت این خودروها داغ شود.

بنابراین متقاضیان ترغیب می‌شوند به‌ جای انصراف، برای تحویل خودروها صبر کنند. با‌این‌حال امکان دارد در زمان اعلام قیمت نهایی این خودروها، متقاضیان غافلگیر شوند و امکان تهیه وجه موردنیاز را نداشته باشند. کسب اطلاع از وضعیت بررسی قیمت ۴ محصول سایپا حکایت از آن دارد که بخش‌های متولی، از جمله سازمان حمایت و شورای رقابت، همچنان در حال ارزیابی اطلاعات تعیین قیمت نهایی این خودروها هستند و هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌اند. در این شرایط، خریداران این خودروها همچنان بلاتکلیف بوده و باید منتظر اعلام قیمت نهایی آنها باشند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نامشخص بودن قیمت 4 محصول سایپا در سامانه یکپارچه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سایپا شرکت خوش قولی نیست ونباید بهش اعتماد کرد

    پاسخ