coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بهترین انیمه های 2023 ؛ معرفی 7 انیمه جذاب و جدید

هر سال انیمه‌های جدیدی ساخته می‌شوند و توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب می‌کنند. علاوه‌براین، فصل جدید برخی انیمه‌ها نیز منتشر می‌شود و به انتظار علاقه‌مندانش پایان می‌دهد. در لیست بهترین انیمه های 2023 برخی از انیمه های جدید و قدیمی را معرفی می‌کنیم.

در گذشته انیمه مانند چند سال اخیر محبوب نبود و تنها برخی مخاطبان خاص به این نوع از انیمیشن توجه می‌کردند؛ اما اکنون نه تنها طرفداران انیمه بیشتر شده است، بلکه در سراسر جهان هم انیمه های جدید در حال ساخت هستند. انیمه نزدیک به یک قرن است که وجود دارد. اولین نمونه تایید شده، Namakura Gatana است که در سال 1917 منتشر شد و تنها چهار دقیقه بود.

از نظر فنی، انیمه با انیمیشن تولید شده در فرهنگ غربی یکسان است. با این حال، زمان و تلاش زیادی برای تولید آن صرف می‌شود. در انیمه‌ها شاهد داستان‌های جذابی هستیم، از شخصیت‌های عمیق و متقاعدکننده گرفته تا جهان‌سازی جذاب، سیستم‌های رزمی هیجان‌انگیز و درام و دیالوگ‌های پر طنین احساسی.

در لیست بهترین انیمه های جدید 2023 با شخصیت‌های جدید و داستان‌های جدید آشنا خواهید شد. اکنون طرفداران انیمه می‌توانند ده‌ها عنوان از انیمه های جدید هیجان انگیز را مشاهده کنند. تعدادی از انیمه‌های مورد علاقه طرفداران با فصل‌های جدید آمده‌اند و تعدادی نیز اولین نمایش خود را خواهند داشت.

برای شما که عاشق انیمه هستید، اما نمی‌دانید کدام انیمه را تماشا کنید، در اینجا لیستی از بهترین انیمه‌های 2023 ارائه شده که شامل انیمه‌های محبوب و موارد جدید کمتر شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2023

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های 2023

انیمه یک سبک از انیمیشن ژاپنی است که ژاپنی‌ها از آن برای توصیف همه کارتون‌ها، صرف نظر از ملت استفاده می‌کنند. با این حال، در خارج از ژاپن، انیمه به فیلم‌های انیمیشنی اشاره می‌کند که منحصراً از ژاپن می‌آیند و با گرافیک درخشان، شخصیت‌های پرانرژی و مضامین جذابی مانند علمی تخیلی، عاشقانه و نیروهای ماوراء طبیعی متمایز می‌شوند. شاید بهتر باشد بگوییم همه نمایش‌های انیمه کارتونی هستند، اما همه کارتون‌ها انیمه نیستند.

بهترین انیمه های 2023
بهترین انیمه های 2023

برای آشنایی با بهترین انیمه 2023 در ادامه همراه ما باشید.اما اگر به ژانرهای مختلف سینما علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بهترین فیلم های 2023 را از دست ندهید. امسال در ژانر اکشن و ماجراجویی نیز فیلم‌های جذابی اکران می‌شود که در لیست بهترین فیلم های مارول 2023، بهترین فیلم های DC در سال 2023، ترسناک ترین فیلم های 2023، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2023، بهترین فیلم های کره ای 2023 و بهترین فیلم های دیزنی 2023 می‌توانید آنها را پیدا کنید. علاوه‌براین، با تماشای بهترین فیلم های اکشن 2023، بهترین فیلم های کمدی عاشقانه 2023 و بهترین فیلم های تاریخی 2023 هم می‌توانید لحظه‌های شادی را برای خودتان رقم بزنید.

علاوه‌براین، می‌توانید عنوان مورد نظر خود را در لیست بهترین سریال های 2023، بهترین سریال های کره ای 2023، بهترین سریال های عاشقانه 2023، بهترین سریال های نتفلیکس 2023 و بهترین سریال های ترکی 2023 نیز پیدا کنید.

جوجوتسو کایسن – Jujutsu Kaisen

  • کارگردان: سونگهو پارک
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، فراطبیعی، خیال‌پردازی تاریک
  • فصل دوم

انیمه جوجوتسو کایسن که یکی از بهترین انیمه های 2023 است، شاهکاری است که نباید آن را از دست داد. انیمه‌ جوجوتسو کایزن با کارگردانی سونگهو پارک، اقتباسی از مانگای مشهوری با همین نام، نوشته‌ گگه آکوتامی است که از تاریخ پنج مارس سال 2018 انتشار خود را در جلد چهاردهم مجله‌ هفتگی شویشا شونن جامپ آغاز کرد. ساخت اقتباسی از این مانگا در سال 2020 آغاز شد و بعد از مدت‌ها انتظار پخش آن اتفاق افتاد.

فلش بک‌های متعدد انیمه نه تنها کارکرد بسیار تعیین کننده‌ای در پیشبرد داستان دارند، بلکه پیشینه شخصیت‌های مثبت و منفی انیمه نیز به آنها وابسته است. جوجوتسو کایزن یکی از پرتعدادترین سکانس‌های فلش بک را در یک انیمه دارد.

داستان این انیمه درباره یوجی ایتادوری دانش‌آموزی با تناسب اندام عالی است که علیرغم موهبتی که دارد از پیوستن به تیم مدرسه اجتناب کرده و به کلوپی تحقیقاتی و مخفی می‌پیوندد. او پدر بزرگی دارد که پیش از مرگ دو نصیحت ارزشمند به یوجی می‌کند: «به مردم کمک کن» و «در میان مردم بمیر». روزی طی انجام کارهایی که در کلوپ صورت می‌گرفت، یوجی میزبان نفرینی می‌شود که کلوپ قصد نابودی آن را داشت.

خانواده جاسوس – Spy × Family

بهترین انیمه های جدید 2023
بهترین انیمه های جدید 2023
  • کارگردان: کازوهیرو فروهاشی
  • ژانر: جاسوسی، اکشن، کمدی
  • فصل دوم

انیمه سریالی خانواده جاسوس که از بهترین انیمه های جدید 2023 است، انیمه‌ای در سبک جاسوسی، اکشن و کمدی و محصول همکاری مشترک استودیو ویت و کلاورورکس است. این انیمه براساس مجموعه مانگایی ژاپنی اثر تاتسویا اندو (Tatsuya Endo) ساخته شد که نویسندگی و تصویرگری آن را برعهده داشت. شروع پخش فصل اول این انیمه به آوریل سال جاری میلادی بازمی‌گردد و فصل دوم آن در ماه اکتبر منتشر می‌شود.

این انیمه که بهترین انیمه 2023 است، در دورانی آغاز می‌شود که صلح در جهان برقرار و همه چیز در تعادل است. اما اخباری از بروز تنش میان دو کشور اوستانیا و وستالیس به گوش می‌رسد. وستالیس برای حفظ صلح میان دو ملت، جاسوسی خبره با نام مستعار گرگ و میش را استخدام می‌کند تا با انجام چندین مأموریت مهم، خطر جنگ و درگیری را برطرف و راهی برای نجات جهان پیدا کند.

او برای حفظ آرامش موجود، باید سخت‌ترین مأموریت خود را با موفقیت به پایان برساند. شاید سختی اصلی کار این است که او برای انجام این مأموریت به یک پوشش احتیاج دارد؛ یک خانواده ساختگی که بتواند با تکیه برآن به حفظ صلح میان شرق و غرب کمک کند. او به سراغ گزینه‌های مناسب می‌رود، غافل از اینکه همسر منتخبش یک قاتل و دخترخوانده‌اش آنیا هم یک تله پات است.

یکی از بهترین فاکتورها در این انیمه که باعث شده در لیست بهترین انیمه های 2023 قرار گیرد، صداگذاری به شدت عالی کاراکترها است. همین صداگذاری‌های عالی باعث شده امروزه صداهای زیادی از کاراکتر های این انیمه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شود. همچین باید گفت آرت استایل و انیمیشن، بسیار روان و زیبا هستند. در حقیقت دو استودیو بزرگ ویت و کلاور ورکس به زیبایی هرچه تمام‌تر این اثر محبوب را تقدیم مخاطبان کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های ایرانی

بهترین انیمه های کوتاه 

ستاره من – Oshi no Ko

بهترین انیمه های 2023

  • کارگردان: دایسوکه هیراماکی
  • ژانر: درام و ماوراءالطبیعی
  • فصل اول

انیمه ستاره من یکی از بهترین انیمه های جدید 2023 بوده که اخیرا پخش شده است و توانسته در زمانی کم به یک انیمه محبوب و پرطرفدار در بین دوست‌داران انیمه تبدیل شود. ژانر انیمه اوشی نوکو، درام و ماوراءالطبیعی است. این انیمه اخیراً، 12 آوریل 2023 (23 فروردین 1402)، از شبکه Tokyo MX و شبکه‌های دیگر شروع به پخش کرد و قسمت‌های بعدی آن نیز در روزهای آینده بر روی آنتن خواهند رفت.

طبق اعلام قبلی، انیمه ستاره من، 11 قسمت بوده و مدت زمان پخش هر قسمت در حدود 24 دقیقه است. جالب است بدانید آهنگ اصلی این انیمه سریالی Idol نام دارد که ساخته Yoasobi است؛ در حالی که آهنگی که در تم پایانی سریال استفاده شده Mephisto نام دارد که توسط Queen Bee اجرا شده است.

انیمه اوشی نو کو که بهترین انیمه 2023 است، یک درام واقعی است. داستان انیمه ستاره من در مورد آی هوشینو، خواننده زیبا و با استعداد و گورو آممیا، پزشک زنان است که در یک شهر کوچک زندگی می‌کند. گورو از طرفداران پر و پا قرص سوپراستار محبوب خودش یعنی آی است. وی یک روز آی را در بیمارستانی که در آن مشغول است، می‌بیند و بارداری آی او را سورپرایز می‌کند.

گورو به آی قول می‌دهد که او یک زایمان بی‌خطر را تجربه خواهد کرد، اما خبر ندارد که ملاقات او با یک شخص مرموز همه چیز را تغییر خواهد داد. گورو وقتی دوباره چشمانش را باز می‌کند، متوجه می‌شود که در بغل آی نشسته! او کم کم متوجه می‌شود که باری دیگر به عنوان آکوامارین هوشینو، پسر آی، متولد شده است. این انیمه جذاب که از بهترین انیمه های جدید 2023 بوده هم اکنون در حال پخش است.

با وجود اینکه زمان کمی از پخش قسمت‌های اولیه این بهترین انیمه 2023 می‌گذرد، اما توانسته در سایت آی‌ام‌دی‌بی امتیاز 8.9 از 10 را از کاربران دریافت کند. در سایت MyAnimeList نیز این انیمه توانسته امتیاز 9 از 10 را به خود اختصاص دهد.

شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا – Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba

بهترین انیمه های 2023
بهترین انیمه 2023
  • کارگردان: هاروئو سوتوزاکی
  • ژانر: خیال‌پردازی تاریک، ماجراجویی، هنرهای رزمی
  • فصل سوم

انیمه شیطان کش یکی از بهترین انیمه های 2023 است که توانسته بسیار موفق عمل کند و طرفداران بسیاری به دست آورد. پیش از این استودیو انیمه‌سازی یوفوتیبل رسما اعلام کرده بود که فصل سوم انیمه Demon Slayer که از بهترین انیمه های 2023 است، در دست ساخت است. فصل سوم انیمه شیطان کش که منتشر شده است، براساس آرک داستانی Swordsmith Village تولید شده است. همچنین تایید شد که قسمت اول انیمه شیطان کش یک رویداد ویژه خواهد بود که مدت زمان آن حدود یک ساعت است.

داستان فصل اول با پسری به نام تانجیرو آغاز شد که در دهکده‌ای ذغال سنگ، هیزم و چوب می‌فروشد. اما زمانی که به خانه باز می‌گردد متوجه می‌شود که خانه و خانواده وی به دلایلی مورد حمله دیوها یا شیاطین قرار گرفته‌اند و تنها فرد باقی مانده، خواهرش نزوکو است که او هم تبدیل به یک شیطان شده است.

اتفاقات فصل سوم انیمه Demon Slayer در بین چپترهای ۱۰۰ تا ۱۲۷ مانگا شیطان کش رخ خواهد داد که تانجیرو در حال سفر به روستایی از شمشیرسازان است تا تیغه‌اش را پس از یک نبرد سخت بازسازی کند. مانگا Demon Slayer توسط کویوهارو گوتوگه خلق و برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ پخش شد. این مانگا در سال ۲۰۲۰ به پایان رسید و تاکنون ۱۵۰ میلیون نسخه از مانگاهای شیطان کش به فروش رفته است. این انیمه بدون شک یکی از بهترین انیمه های 2023 به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های عاشقانه

بهترین انیمه های کمدی

حمله به تایتان -Attack on Titan

بهترین انیمه های 2023

  • کارگردان: شیکی ساتوشی
  • ژانر: خیال‌پردازی تیره‌ و ‌تار
  • فصل چهارم

انیمه Attack on Titan با قسمت اول خود مسائل حاضر در جهان بزرگ این قصه را که الگوهای داستان‌گویی، مدل شخصیت‌پردازی، نحوه‌ی کارگردانی و در کل فرم روایت قصه‌ی خویش است، معرفی می‌کند؛ به طوری که مخاطب وقتی مدت‌ها بعد به فصل سوم و چهارم اثر می‌رسد خود را در برابر اثری می‌بیند که می‌شود آن را لمس کرد.

نخستین موردی که از دنیای Attack on Titan توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند، تصویرسازی‌های خاص و استفاده‌ی عالی سازندگان از مدیوم انیمه برای ارائه‌ی سکانس‌هایی منحصر‌به‌فرد است. این سریال در لحظه به لحظه‌ی خود ابایی از اغراق در تصویرسازی‌ها ندارد و گاهی فقط و فقط با تصویر قصه می‌گوید. انیمه Attack on Titan در فصل چهارم درد و غم را به شکلی مثال‌زدنی در آغوش می‌کشد.

داستان این انیمه که از بهترین انیمه های 2023 است، از منطقه شیگانشینا در دیوار ماریا شروع می‌شود. ارن یگر به همراه پدرش گریشا یگر، مادرش کارلا یگر و خواهرخوانده‌اش میکاسا آکرمن در آرامش زندگی می‌کند. اما همه چیز با پیدا شدن یک تایتان غول آسا به هم می‌ریزد. غولی که اندازه‌اش ۶۰ متر است و با پای خود دروازه شیگانشینا را نابود می‌کند. با نابود شدن دروازه، تایتان‌های خالص به داخل منطقه شیگانشینا حمله ور می‌شوند.

در پی این حمله مادر ارن به دست تایتانی خندان خورده می‌شود. در همان حال که مردم درحال فرار از شیگانشینا به دیوار رز بودند، تایتانی زره پوش پدیدار می‌شود و دیوار ماریا را سوراخ می‌کند بعد ناپدید می‌شود و دیوار ماریا سقوط می‌کند. بعد از این اتفاق‌ها ارن قسم می‌خورد که انتقام مادرش و همه انسان‌ها را از تایتان‌ها بگیرد.

عشق دروغین -Nisekoi

بهترین انیمه های 2023
بهترین انیمه های عاشقانه 2023
  • کارگردان: نیوکی تتسووا، آکیوکی شینبو
  • ژانر: مانگا، کمدی، عاشقانه
  • فصل دوم

این انیمه جذاب یکی از بهترین انیمه های عاشقانه 2023 است که می‌توانید آن را برای تماشا کردن انتخاب کنید. در این انیمه راکو ایچیژو پسری نوجوان و ساده است که جانشین رئیس یک خانواده‌ی یاکوزا می‌شود. راکو 10 سال قبل به دختری علاقمند شده بود و به یکدیگر قول دادند که وقتی بزرگ شدند با یکدیگر ازدواج کنند و به همدیگر یک کلید به عنوان یادگاری دادند.

بعد از چند سال آنها دیگر هیچ خبری از یکدیگر نگرفتند ولی راکو همچنان به عشق خود پایبند بود تا زمانی که دختری به نام چیتوگه کریساکی به کلاس آنها منتقل شد. در طی ماجراهایی راکو ایچیژو و چیتوگه کریساکی عشق دروغین یکدیگر می‌شوند. راکو از یک خانواده وحشتناک یاکوزا و از طرفی دیگر، Chitoge Kirisaka از یک خانواده گانگستری است.

در مدرسه، راکو و چیتوگه از هم متنفر هستند. روزی به هنگام برگشت از مدرسه به سمت خانه،‌ راکو متوجه می‌شود که لیدر‌های دو گروه مافیا و یاکوزا قرار گذاشته‌اند که با هم پیمان دوستی ببندند. این اتفاق از طریق ازدواج دختر و پسر آن‌ها باید شکل بگیرد. وقتی راکو از این موضوع مطلع شد که همسر آینده‌اش کسی جز چیتوگه نباید باشد، نابود شد.

این انیمه بسیار زیبا و جذاب است و مخاطبان بسیاری در دنیا دارد. اگر شما هم به دیدن انیمه‌های اینچنینی علاقه دارید، این انیمه را که یکی از بهترین انیمه های عاشقانه 2023 است، از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های ایسکای

بهترین انیمه های سینمایی جهان

صدای خاموش -Koe no Katachi

بهترین انیمه های 2023

  • کارگردان:‌ نائوکو یامادا
  • ژانر: عاشقانه، رمانتیک

یکی دیگر از بهترین انیمه های عاشقانه 2023 فضای دبیرستانی را نشان می‌دهد که در آن قهرمانی به نام شویا ایشیدا با آزار رساندن به دیگران احساس خوبی را برای خود رقم می‌زند. وقتی دختری ناشنوا به نام نیشیما شوکو وارد کلاس آن‌ها می‌شود شروع به مسخره کردن او می‌کند.

نیشیما به واسطه قلب مهربانی که دارد، سعی می‌کند از راه محبت وارد شده و با ایشیدا دوستی کند اما او امتناع می‌کند. نیشیما پس از آزارهای فراوانی که تحمل می‌کند ناچار می‌شود با اندوهی فراوان مدرسه جدیدش را ترک کند.

این اتفاق باعث می‌شود مادر شوکو و کل مدرسه ناراحت شوند. شویا هم هیچ وقت فرصتی برای جبران ندارد و همکلاسی‌هایش او را مقصر می‌دانند. بنابراین در سال سوم شویا تصمیم می‌گیرد شوکو را ببیند و از او عذرخواهی کند.

انیمه صدای خاموش آموزه‌ای دقیق و با کیفیت برای ترویج دوستی، عشق و محبت است. آنچه در انیمه صدای خاموش شایسته تشویق است و باعث شده از بهترین انیمه های 2023 باشد، موسیقی زیبا و تصاویر تماشایی آن است. صدای خاموش با وجود نقص‌های کوچکی که دارد، از این ویژگی مطلوب برخوردار است که خودش را در دل مخاطب جا کند و برای مدت‌ها در حافظه او باقی بماند.

سوالات متداول

بهترین انیمه های عاشقانه 2023 کدام‌ها هستند؟

نه تنها انیمه‌های عاشقانه بلکه فیلم‌ها و سریال‌های عاشقانه نیز از جذابیت بالایی برخوردار بوده و بسیار پرطرفدار هستند. در بین بهترین انیمه های 2023 که در اینجا معرفی شدند، اگر بخواهیم بهترین انیمه‌های عاشقانه را نام ببریم باید بگوییم که انیمه صدای خاموش بسیار جذاب است و می‌تواند نظر بینندگان را به خوبی به خود جلب کند.

بهترین انیمه‌های ژانر اکشن 2023 کدام‌ها هستند؟

انیمه جذاب خانواده جاسوس یکی از بهترین انیمه های ژانر اکشن است که توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. اگر به ژانر اکشن انیمه‌ها علاقه دارید این انیمه برای شما بسیار جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین انیمه های 2023 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (9 نظر)

    سلام من تازه شروع به انیمه دیدن کردن اون خانواده جاسوس را دیدم بعد شیطان کش بعد انیمهEiga K-On حوصله انیمه خیلی بلند ندارم بهم انیمه معرفی میشه کنید؟

    پاسخ

    همون بهتر نبینی
    تاثیر منفی میذاره رو روح و روان

    پاسخ

    مای هیرو اکادمی هم بی نظیره

    پاسخ

    به نظر من انیمه فریگانس و دوستان اشنایان و اقوام و فامیل از همه بهتره

    پاسخ

    چقد شخصیت ای توی انیمه ستاره من رو دوست دارم😘

    پاسخ

    فقط ستاره من🪄✨✨

    پاسخ

    پس سگ های ولگرد بانگو چی؟

    پاسخ

    ولی انیمه صدای خاموش اشتباه نوشتید مال سال 2023 نیست برای سال 2016 است

    پاسخ

    راس میگع🗿

    پاسخ