coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین رستوران های بابلسر [+آدرس، شماره تلفن و ساعت کار]

بسیاری از مردم علاقه دارند برای تفریح و گشت و گذار به شهرهای شمالی کشور سفر کنند. یکی از این شهرهای شمالی محبوب، بابلسر است که با مقاصد گردشگری جذابش، سالانه از مسافران زیادی میزبانی می‌کند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم فهرست بهترین رستوران های بابلسر را از دست ندهید.

با شروع تعطیلات و فصل تابستان، مسافرت به شهرهای زیبای شمال افزایش می‌یابد. تمام شهرهای شمالی زیبا و دیدنی هستند و همین باعث علاقه بیشتر مردم به مسافرت به آنجا شده است. از جمله شهرهای زیبایی که بیشتر مردم برای مسافرت آن را انتخاب می‌کنند، بابلسر است.

بابلسر یکی از شهرهای ساحلی است که در استان مازندران قرار دارد. قرار گرفتن این شهر بین دریای مازندران و رشته کوه البرز جذابیت آن را بیشتر کرده است. نگین استان مازندران مانند دیگر شهرهایی که در شمال قرار گرفته‌اند، آب ‌و هوایی معتدل و مرطوب دارد، در تابستان شرجی و در پاییز خنک می‌شود.

تقریبا تمامی مردم ایران به غذاهای شمالی علاقه دارند. شهر بابلسر هم دارای تعداد زیادی رستوران زیباست که انواع غذاهای مختلف ایرانی و محلی شمال در آنجا سرو می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های قشم

بهترین رستوران های کیش

بهترین رستوران های بابلسر

از معروف‌ترین و توریستی‌ترین شهرهای ساحلی در مازندران می‌توان بابلسر را نام برد. دلیل این موضوع، قرارگیری آن در مجاورت شهرک‌های معروف خزرشهر و دریاکنار است.

پیدا کردن رستوران‌های خوب هر شهری، یکی از چالش‌هایی است که مسافران با آن روبرو می‌شوند؛ از این رو، در این مقاله، برخی از بهترین رستوران‌های شهر بابلسر، رستوران‌های ساحلی، رستوران‌های لاکچری و بهترین رستوران بابلسر با موسیقی زنده را معرفی می‌کنیم.

رستوران سیب سرخ (خزر شهر)

بهترین رستوران های بابلسر
بهترین رستوران های بابلسر
  • آدرس: شهرک خزرشهر شمالی، خیابان دریا، خیابان دریای 12،
  • شماره تلفن: 09120205774
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 8 صبح الی 6 بعد از ظهر

رستوران سیب سرخ از رستوران های لاکچری بابلسر در شهرک خزر شهر است. این شهرک یکی از لوکس‌ترین و معروف‌ترین شهرک‌های مسکونی در شمال کشور به شمار می‌رود. رستوران سیب سرخ از جذاب‌ترین و بهترین رستوران های بابلسر است که در غرب بابلسر قرار دارد. این رستوران در دو محیط روباز و سرپوشیده از مشتریان خود پذیرایی می‌کند.

محیط رو باز رستوران میز و صندلی‌های مختلف به همراه چتر دارد که از چشم‌انداز زیبای ساحل و دریا برخوردار بوده و نسبت به محیط سرپوشیده هم شلوغ‌تر است. محیط داخلی رستوران از دکوراسیون زیبا و تزئینات شکیلی برخوردار است و طرفداران خود را دارد.

این رستوران که به‌دلیل نزدیکی به دریا،‌ در لیست بهترین رستوران ساحلی بابلسر قرار می‌گیرد، هم غذاهای ایرانی دارد و هم غذاهای فرنگی. غذاهای ایرانی شامل انواع کباب‌ها بوده و غذاهای فرنگی هم در واقع غذاهای فست فودی از جمله پیتزا، همبرگر و غیره هستند.

غذاهای سرو شده در رستوران سیب سرخ خزرشهر از کیفیت معقولی برخوردار هستند و قیمت‌های غذاها نسبت به کیفیت و حجم در کنار خدمات سرویس‌دهی، مناسب به نظر می‌رسند.

رستوران سیبو

بهترین رستوران های بابلسر

  • آدرس: جاده بابلسر به فریدون‌کنار، شهرک دریا کنار، جنب فروشگاه ایران کتان
  • شماره تلفن: 35276241-011
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10:30 صبح الی 1 بامداد

اگر به سمت غرب بابلسر سفر کردید و به دنبال رستوران ایتالیایی بودید، رستوران سیبو را که از بهترین رستوران های بابلسر است انتخاب کنید. این رستوران هم مانند همه رستوران‌های بابلسر محیط زیبایی دارد. نورپردازی و ترکیب رنگ مناسب زیبایی خاصی به محیط رستوران بخشیده است.

این رستوران فضای بزرگی دارد، اما در روزهای آخر هفته و تعطیلات، به دلیل شلوغی ممکن است کمی منتظر بمانید. سیبو یک فست‌فودی است و باتوجه‌ به کیفیت خوب و حجم زیاد غذاها، کمی گران‌تر از سایر رستوران‌ها است. اما اگر کیفیت برای شما اولویت دارد، این رستوران رضایت شما را جلب خواهد کرد. اکثر مشتریان نیز از خدمات این رستوران رضایت کافی داشته‌اند.

در این رستوران که از رستوران های لاکچری بابلسر است، انواع غذاهای فست فودی از جمله پیتزاهای ایتالیایی، انواع پاستا، همبرگر، سالاد سزار، انواع استیک و غیره سرو می‌شود و در برخی موارد امکان سفارش غذاهای ایرانی در کنار غذاهای ایتالیایی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

بهترین زمان سفر به کیش

رستوران دنج

بهترین رستوران بابلسر با موسیقی زنده
بهترین رستوران بابلسر با موسیقی زنده
  • آدرس: بابلسر، کیلومتر 2 اتوبان دریاکنار، بعد از سیتی سنتر صالح
  • شماره تلفن: 01135290790

اگر می‌خواهید یک غذای باکیفیت را در محیطی زیبا میل کنید، کافه رستوران دنج را که بهترین رستوران بابلسر است، انتخاب کنید. پاستا آلفردو یکی از گزینه‌های پرطرفدار در این رستوران به حساب می‌آید. حجم غذاهای سرو شده در این رستوران بسیار مناسب است.

رستوران محبوب و معروف دنج بهترین رستوران بابلسر با موسیقی زنده نیز محسوب می‌شود. موسیقی زنده سبب ایجاد فضایی دلنشین شده است و برای برگزاری تولد و یا صرف غذا عالی است. همین باعث شده بسیاری از افراد این کافه رستوران را برای جشن‌ها و مهمانی‌های خود انتخاب کنند و اوقات بسیار خوبی برای خود رقم بزنند.

کافه رستوران دنج محیط بسیار زیبایی دارد و البته در کنار آن غذاهای بسیار خوبی را سرو می‌کند.

رستوران ماتو پلاس

  • آدرس: شهرک دریاکنار، مقابل پمپ بنزین
  • شماره تلفن: 35278408-011
  • ساعت کاری: ساعت 11 صبح الی 12 شب

اگر به دنبال یکی از رستوران های لاکچری بابلسر هستید که انواع مختلف غذاها را سرو کند رستوران ماتو پلاس بهترین انتخاب است. رستوران ماتو پلاس بابلسر از آن دسته رستوران هایی است که هم غذاهای فرنگی و هم غذاهای ایرانی را برای مهمانانش سرو می‌کند و بخاطر تنوع بالا و سرو غذاهای ایرانی و ایتالیایی، با نام رستوران بین المللی ماتو پلاس هم شناخته می‌شود.

می‌توانید غذاهای ایرانی مانند کباب و غذاهای فرنگی همچون ساندویچ، پیتزا و … و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را در ماتو پلاس سفارش دهید و از طعم و تزیین زیبای آنها لذت ببرید.

رستوران ماتو پلاس از جمله بهترین رستوران های بابلسر است و از رستوران‌های لوکس و گران قیمت هم به شمار می‌رود؛ اما مشتریان رستوران، قیمت غذاها را با توجه به کیفیت و حجم در کنار محیط و خدمات سرویس‌دهی، منصفانه ارزیابی می‌کنند. این رستوران از محیطی بسیار زیبا و دوست داشتنی برخوردار است.

در داخل رستوران هم با محیطی مدرن و شیک روبرو خواهیم شد. این رستوران دارای فضای پارکینگ اختصاصی است و حتی در شلوغ‌ترین روزهای سال هم مشتریان رستوران با مشکل جای پارک مواجه نخواهند شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های سنتی تهران

بهترین رستوران های بام لند

رستوران آقای ماهیچه

رستوران های لاکچری بابلسر
رستوران های لاکچری بابلسر
  • آدرس: مازندران، بابلسر، میدان شهربانی، خیابان پاسداران.
  • ساعات کاری: همه‌روزه از ساعت ۱۱:۴۵ صبح تا ۱۷ عصر و ۱۹:۴۵ عصر تا ۳۰ دقیقه بامداد.
  • شماره تماس: ۳۵۲۷۷۹۳۰-۰۱۱

لازم است در فهرست بهترین رستوران های بابلسر به رستوران آقای ماهیچه هم اشاره کنیم. این رستوران ایرانی که در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد، در ابتدا نام پسران کریم را برای خودش برگزید؛ اما در ادامه اسم برند خود را به آقای ماهیچه تغییر داد. هدف بنیان‌گذاران رستوران آقای ماهیچه‌، عرضه گوشت و ماهیچه خوشمزه و تخصصی بود که می‌توان گفت به هدف خود هم رسیده‌اند.

در این رستوران تنوعی از غذاهای سنتی ایرانی، محلی، فست‌فودها و غذاهای بین‌المللی وجود دارد. پس فارغ از تعداد و سلیقه، اگر برای نوش‌جان کردن غذا به آقای ماهیچه سر بزنید، حتما غذای موردعلاقه‌تان را پیدا خواهید کرد!

از غذاهای پرطرفدار آقای ماهیچه انواع کباب‌ها و غذاهای گوشتی، ماهی و میرزاقاسمی هستند. منوی کافه این رستوران حسن‌ختام محبوبیت آن است که از این منو می‌توانید نوشیدنی و دسرهای خوشمزه‌ای را سفارش دهید.

نورپردازی، وسایل، چیدمان و دکوراسیون و هارمونی رنگ‌ها دلایلی هستند که رستوران آقای ماهیچه را به یک رستوران شیک و مجلل تبدیل کرده‌اند. ازآنجایی‌که این رستوران بسیار محبوب است، اغلب اوقات شلوغ و پر از مشتری است.

رستوران سنتی نح

بهترین رستوران بابلسر با موسیقی زنده

  • آدرس: بابلسر، شهرک دریاکنار، روستای اوجاکسر.
  • شماره تماس: ۰۹۱۱۹۱۱۳۷۰۹
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۲ شب

رستوران سنتی نح توانسته در میان این‌همه رستوران ایتالیایی و فست‌فود، خود را به یکی از بهترین رستوران‌های بابلسر تبدیل کند. با ورود به این رستوران سنتی، می‌توانید معماری زیبای ایرانی را مشاهده کنید. رستوران سنتی نح که یکی از بهترین رستوران های بابلسر است، توانسته کار خود را به خوبی انجام دهد و در میان گردشگران و مشتریانش محبوبیت زیادی به دست آورد.

این رستوران تمام ویژگی‌های یک رستوران سنتی خوب را دارد. فضای سنتی و معماری قدیمی، طاق‌های سنتی، پنجره‌های رنگارنگ و تخت‌های سنتی علاقمندان به رستوران‌های سنتی را به وجد می‌آورد. در این رستوران هم تخت‌های سنتی وجود دارد و هم میز و صندلی.

بهترین غذاهای ایرانی را می‌توانید در رستوران سنتی نح نوش جان کنید. غذاهای این رستوران با مواد اولیه باکیفیت تهیه شده و طعم بی‌نظیری دارند. قیمت غذاها نیز به نسبت کیفیت و حجم آنها مناسب و به صرفه است.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های مشهد

بهترین رستوران های وگان تهران

رستوران دریا کنار

بهترین رستوران بابلسر با موسیقی زنده
بهترین رستوران ساحلی بابلسر
  • آدرس: شهرستان بابلسر، ساحل، جاده محمودآباد
  • شماره تماس: 09118524113
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 5 بعد از ظهر و از ساعت 7 شب الی 1 بامداد

رستوران دریا کنار هم در لیست بهترین رستوران ساحلی بابلسر قرار می‌گیرد و تنها چند دقیقه با دریا فاصله دارد. این رستوران در شهرک دریا کنار قرار ندارد بلکه نزدیک به این شهرک واقع شده است. اگر به دنبال یک رستوران سنتی در بابلسر هستید که هم نزدیک به ساحل باشد و هم غذاهای باکیفیت ایرانی و محلی را سرو کند این رستوران بهترین انتخاب است.

همچنین رستوران سنتی دریا کنار جای دنج و دوست داشتنی است و خبری از شلوغی‌های زیاد و اذیت کننده که در برخی از رستوران‌ها وجود دارد نیست. بنابراین، شما می‌توانید با لذت غذاهای باکیفیت و خوشمزه میل کنید.

رستوران سنتی دریا کنار بابلسر جایی بسیار دلنشین است و دکوراسیون سنتی و تزئینات شکیل در کنار استفاده از نورپردازی‌های مختلف به خوبی حس سنتی بودن را ارائه می‌دهد. در این رستوران علاوه بر تعداد محدودی میز و صندلی، بیشتر تخت‌های سنتی قرار داده شده که ظرفیت‌های مختلفی هم دارند.

اگر نمی‌خواهید برای غذا زیاد هزینه کنید و بین رستوران‌های خوب بابلسر جایی را می‌خواهید که در کنار خوش قیمت بودن، غذاهایی لذیذ هم سرو کند می‌توانید روی رستوران سنتی دریا کنار که از بهترین رستوران های بابلسر است، حساب کنید.

رستوران باغچه

بهترین رستوران بابلسر با موسیقی زنده

  • آدرس: میدان شهدا، خیابان رجایی، کوچه کوی چمران
  • شماره تماس: 09121989791
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 12 شب

یکی دیگر از بهترین رستوران های بابلسر رستوران زیبای باغچه است. این رستوران یک منوی غذای کامل دارد و تمام سلیقه‌های غذایی را پوشش می‌دهد. به همین دلیل، هر شخصی با هر سلیقه‌ای می‌تواند به این رستوران سر بزند و با خیال راحت غذا سفارش دهد و از آن لذت ببرد.

انواع غذاهای ایرانی مانند خورشت‌ها، کباب و برنج، غذاهای محلی، پیتزاها، ساندویچ‌های مختلف و پاستا را می‌توان در منوی این رستوران دید و براساس سلیقه خود سفارش داد. قیمت غذاها نیز در برابر حجم غذایی که ارائه می‌شود بسیار خوب و منصافانه است.

فضاسازی و تزیینات رستوران نیز بسیار زیباست. وارد رستوران که می‌شویم با محیطی زیبا و دوست داشتنی به همراه دکوراسیون شکیل مواجه خواهیم شد. از نظر موقعیت مکانی نیز این رستوران در مکان خوبی قرار گرفته است و دسترسی به آن بسیار راحت است. رستوران باغچه در مرکز شهر است و نیاز نیست مسافت زیادی برای رسیدن به آن طی کنید.

بیشتر بخوانید:

پرطرفدارترین غذاهای دنیا

چندش آورترین غذاهای دنیا

رستوران مهر و ماه

بهترین رستوران های بابلسر
بهترین رستوران های بابلسر
  • آدرس: خیابان شهید بهشتی، میدان شهدا، خیابان شهید رجایی، میدان مطهری
  • شماره تماس: 011۳۵۲۵۹۶۶۶
  • ساعت کاری: همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۳:۴۵ شب

یکی دیگر از رستوران‌های موجود در مرکز شهر بابلسر که بسیار پرطرفدار است، رستوران مهر و ماه است که در سه وعده صبحانه، ناهار و شام آمادگی پذیرایی از مهمانان است. این رستوران دارای دو طبقه و ظرفیت زیادی است و در دکوراسیون خود از ترکیب رنگی بسیار زیبا و تزئینات کلاسیک و حرفه‌ای استفاده کرده است.

برای وعده صبحانه، می‌توانید از منوی اختصاصی مهر و ماه، صبحانه‌های ایرانی و فرنگی و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را سفارش دهید. غذاهای این رستوران حجم مناسب، کیفیت خوب و قیمت مطلوبی دارند. برای ناهار و شام نیز می‌توانید انواع غذاهایی ایتالیایی، ایرانی و فست‌فود را میل کنید.

بدون شک در این رستورن که یکی از بهترین رستوران های بابلسر است، لحظات زیبا و به یاد ماندنی خواهید داشت.

رستوران گشنیز

بهترین رستوران بابلسر

  • آدرس: جاده دریاکنار، روبروی ایران کتان
  • شماره تلفن: ۰۹۱۲۱۹۸۹۷۹۱
  • ساعت کاری: همه روزه از ۱۱ صبح تا ۱۶ عصر و ۱۹:۳۰ غروب تا ۲۳:۴۵ شب

یکی دیگر از بهترین رستوران های بابلسر که در این لیست برای خود جا باز کرده، رستوران گشنیز است. در منوی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به چشم می‌خورد. کیفیت بالای غذاها و برخورد مناسب پرسنل و مدیریت، رضایت شما را جلب خواهد کرد.

پاستا آلفردوی این رستوران بسیار مشهور است. اگر آخر هفته را برای رفتن به این رستوران انتخاب کنید، علاوه بر تماشای محیط لوکس این رستوران، از موسیقی زنده آن نیز لذت خواهید برد. فضایی زیبا، غذایی لذیذ و شنیدن موسیقی زیبا برای همه خوشایند است و گشنیز را در لیست بهترین رستوران بابلسر با موسیقی زنده قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین غذاهای محلی ایرانی

بهترین پارک های آبی دبی

رستوران بهار نارنج

بهترین رستوران های بابلسر

  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 12 الی 24
  • آدرس: جاده فریدون‌کنار به بابلسر، 100 متر بعد از خط نو اجاکسر بابلسر
  • شماره تلفن: 01135283966

اگر به‌دنبال مرکزی با منوی متنوع و کیفیت مناسب غذا در بابلسر هستید رستوران بهار نارنج انتخابی مناسب برای شما خواهد بود. این رستوران دارای دو شعبه در بابلسر است که یکی از آن‌ها در خیابان پاسداران و دیگری در بزرگراه دریاکنار قرار دارد. همچنین این شعبه‌ها دارای فضای رستورانی برای صرف غذا هستند. از جمله غذاهای رستوران بهار نارنج می‌توان به چلو ماهی کبابی، میکس جوجه و کوبیده، چلوکباب نگین‌دار، چلوکباب لقمه و چلو جوجه‌کباب اشاره کرد.

رستوران باغ رز

  • آدرس: بابلسر، کوی چمران
  • شماره تلفن: ۰۹۱۲۱۹۸۹۷۹۱
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۲ شب

یکی دیگر از رستوران‌های معروف بابلسر، رستوران باغ رز است که با پخت انواع غذاهای بسیار باکیفیت، طرفداران زیادی دارد. از غذاهای محبوب این رستوران می‌توان کته کباب ترش، شیشلیک، مرغ ناردونی و باقالی پلو و گردن را نام برد. دلیل نام‌گذاری این رستوران، گل‌های رز موجود در محوطه است که زیبایی زیادی به آن مکان بخشیده‌اند.

رستوران میزبان

بهترین رستوران های بابلسر

  • آدرس: بلوار امام خمینی، خیابان امام خمینی ۶
  • ساعت کاری: همه روز هفته ۱۲ ظهر تا ۴ بعدازظهر و ۷ عصر تا ۱۱ شب
  • شماره تلفن: 011۳۵۳۳۴۹۶۸

رستوران میزبان در بابلسر از آن رستوران‌هایی است که وقتی واردش می‌شوید احساس می‌کنید به دهه چهل و پنجاه شمسی سفر کرده‌اید. نوع میز و صندلی‌ها، لوسترها، شیشه‌ها و پرده‌های رستوران، رومیزی‌ها و … از آن مدل‌هایی است که عاشقان گردش و رستوران گردی در فضاهای نوستالژیک را راضی می‌کند.

در این رستوران که یکی از بهترین رستوران های بابلسر است منوی پیش روی شما تنوعی از غذاهای سنتی ایرانی مثل انواع خورش، کباب، مرغ، ماهی و … است. برای چاشنی کنار غذا هم می‌توانید انواع زیتون، ماست و ترشی را انتخاب کنید.

سوالات متداول

بهترین رستوران بابلسر با موسیقی زنده کدام است؟

وجود موسیقی زنده در رستوران‌ها همیشه لذت بخش است و معمولا اینگونه مکان‌ها همیشه پذیرای جمعی زیادی از مشتری‌ها هستند. در بابلسر هم رستوران‌های زیادی وجود دارد که با موسیقی زنده فضا را برای مهمان‌ها دلنشین می‌کنند که از بهترین آنها می‌توان به رستوران دنج اشاره کرد.

بهترین رستوران ساحلی بابلسر کدام است؟

سیب سرخ و دریاکنار از جمله بهترین رستوران‌های ساحلی بابلسر هستند. رستوران سیب سرخ در کنار دریا قرار دارد و در فضای داخل و بیرون از مهمان‌ها پذیرایی می‌کند. رستوران دریاکنار هم تنها چند دقیقه از دریا فاصله دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین رستوران های بابلسر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر