coinex
راهنمای خرید تکراتو

دستمزد شگفت‌انگیز کارمندان مسلط به ChatGPT در آمریکا

آخرین بررسی‌ها از شرایط کسب‌وکار و اشتغال در ایالات متحده آمریکا، حاکی از دستمزد شگفت‌انگیز کارمندان مسلط به ChatGPT در آمریکا است.

آخرین بررسی انجام شده از سوی شرکت ResumeBuilder که در حوزه اشتغال فعال است، حاکی از جست‌وجوی 91 درصد شرکت‌های فعال در ایالات‌متحده برای کارمندانی با تجربه کار با چت‌بات ChatGPT است و لذا دستمزد شگفت‌انگیز کارمندان مسلط به ChatGPT در آمریکا که از سوی شرکت‌های هوش مصنوعی و روباتیک پرداخت می‌شود به 120 تا 185 هزار دلار نیز می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اعمال محدودیت شدید در استفاده نمایندگان کنگره آمریکا از ChatGPT ؛ نگرانی‌ها در خصوص هوش مصنوعی ادامه دارد

دستمزد شگفت‌انگیز کارمندان مسلط به ChatGPT در آمریکا

طبق گزارش شرکت ResumeBuilder، شرکت‌هایی که در پی کارمندانی با تجربه برخورد با سیستم‌های هوش مصنوعی مشابه ChatGPT ‌هستند، متوجه کمک چت‌بات هوشمند به رشد بهره‌وری کارمندان و حتی صرفه‌جویی در زمان شده‌اند.

دستمزد شگفت‌انگیز کارمندان مسلط به ChatGPT در آمریکا

این شرکت کاریابی، از گروهی از انواع شرکت‌ها رونمایی کرده که هم‌اکنون به استخدام کارمندانی با تجربه برخورد با سیستم‌های چت هوشمند همچون ChatGPT تمایل دارند. این فهرست شامل شرکت‌هایی بوده که در حوزه بازاریابی فعالیت دارند. برنامه‌نویسی هم به‌عنوان یکی دیگر از رشته‌هایی بوده که به تجربه در برخورد با ChatGPT نیازمند است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص دستمزد شگفت‌انگیز کارمندان مسلط به ChatGPT در آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر