coinex
راهنمای خرید تکراتو

مهاجرت کارمندان توییتر به تردز ؛ طغیان علیه رئیس جنجالی!

بررسی‌های جدید نشان می‌دهند که مهاجرت کارمندان توییتر به تردز با افزایش چشمگیری در حال انجام است و این کارمندان، تردز را فضایی برای اظهارنظر آزادانه و انتقاد از جو توییتر می‌شناسند!

تنها چند روز پس‌از انتشار شبکه اجتماعی جدید شرکت متا و استقبال گسترده کاربران از آن، حال خبرها حاکی از سیل مهاجرت کارمندان توییتر به تردز است که رقابت بین ایلان ماسک (مالک توییتر) و مارک زاکربرگ (مالک متا) را جدی‌تر از قبل می‌کند و قطعاً دعواهای لفظی و یا شاید هم فیزیکی بین این دو کارآفرین بزرگ را شدت خواهد داد.

بیشتر بخوانید: مسدودسازی لینک‌های تردز توسط توییتر ؛ نزاع وارد مرحله جدیدی‌ شد!

مهاجرت کارمندان توییتر به تردز درحال افزایش است

شبکه اجتماعی تردز این روزها به بزرگ‌ترین کابوس ایلان ماسک تبدیل شده است. تا هفته پیش، توییتر انتخاب اول کاربران به عنوان یک شبکه اجتماعی متن‌محور بود اما با معرفی برنامه تردز، دیگر کمتر کسی از توییتر صحبت می‌کند و بسیاری از کاربران از شبکه اجتماعی جدید مارک زاکربرگ استفاده می‌کنند. موج استفاده کاربران از تردز حالا به ساختمان توییتر هم رسیده و برخی از کارمندان ایلان ماسک در این شرکت اکانت خود را در تردز ساخته‌اند!

از روزی که شبکه اجتماعی تردز کار خود را آغاز کرد، ایلان ماسک از هر روشی استفاده کرد تا این شبکه اجتماعی تازه‌نفس را پایین بکشد. او در توییتر به تردز طعنه می‌زد و حتی وکیل او اعلام کرد به زودی از این شبکه اجتماعی به خاطر کپی از توییتر شکایت خواهد کرد.

مهاجرت کارمندان توییتر به تردز درحال افزایش است

با این که ایلان ماسک تردز را یک تهدید وجودی برای توییتر نمی‌بیند، کارمندانش در توییتر چنین تصوری ندارند و حالا یکی یکی در حال مهاجرت به تردز هستند. یکی از کارمندان توییتر که به تردز پیوسته اعلام کرده:

من به خاطر این موضوع اخراج می‌شوم! در توییتر کار می‌کنم اما هیچ‌وقت از این پلتفرم استفاده نکردم. تردز واقعا بهتر است! به سلامتی یک دنیای تازه

متنی که خواندید، ترد منتشر شده توسط یکی از کارمندان توییتر است! یکی دیگر از کارمندان توییتر هم روند ساده ثبت‌نام در توییتر را ستودنی توصیف کرده است. بررسی‌های دیگری هم روی کارمندان توییتر انجام شده که نتایج جالبی به همراه داشته است. برای مثال در بررسی ۱۳۳ نفری که در لینکدین خودشان را کارمندان توییتر معرفی می‌کردند مشخص شد که ۳۱ نفر از آن‌ها به تردز پیوسته‌اند. این یعنی احتمالا در حال حاضر یک چهارم از کارمندان توییتر در حال استفاده از تردز هستند.

با این که تعدادی از کارمندان توییتر باور دارند در مقایسه تردز و توییتر، شبکه اجتماعی مارک زاکربرگ عملکرد بهتری دارد اما واقعیت این است که برخی از کارمندان ایلان ماسک برای تست و بررسی بیشتر تردز به این شبکه اجتماعی پیوسته‌اند. برای مثال یکی از کارمندان توییتر در اولین ترد خود، عبارت «تست شماره ۱» را نوشت. کارمند دیگری هم رسماً اعلام کرد برای تست کردن ویژگی‌ها تردز را نصب کرده است.

مهاجرت کارمندان توییتر به تردز درحال افزایش است

در هر صورت نکته قابل توجه این است که تردز هر روز در حال رشد است و احتمالاً در آینده‌ای نزدیک بتواند به آمار باورنکردنی ۲۰۰ میلیون کاربر برسد. البته این در صورتی است که رشد کاربران این پلتفرم همچنان ادامه پیدا کند؛ در گذشته پلتفرم‌هایی مانند کلاب هاوس رشدی پرسرعت را تجربه کردند اما با گذشت چندماه، دیگر افراد کمتری به صورت روزانه به آنها سر می‌زدند. ولی آیا تردز هم به سرنوشت کلاب هاوس دچار می‌شود؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ مهاجرت کارمندان توییتر به تردز چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر