coinex
راهنمای خرید تکراتو

وزیر کار از افزایش مبلغ یارانه نقدی خبر داد

افزایش مبلغ یارانه نقدی در دستور کار قرار گرفت. اما این افزایش مبلغ آنطور که فکر می‌کنید نخواهد بود. در ادامه نوشتار به تکراتو همراه باشید.

علیرضا عسگریان معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، از افزایش مبلغ یارانه نقدی خبر داد. مدتی است که تب و تاب افزایش یارانه برای سه دهک اول یارانه‌بگیر در کشور داغ شده است.

حال اما امروز از سمت وزارت رفاه خبرهایی آمده که ظاهراً قرار است مبلغ یارانه افزایش پیدا کند. اما این افزایش مبلغ آنطور که فکر می‌کنید نیست. عسگریان عنوان کرد که درصورتی که خانوارهای سه دهک اول مبلغ 200 هزار تومان با اعتبار یارانه خود خرید کنند، مبلغ یارانه‌شان به 520 هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: شرایط افزایش یارانه نقدی تغییر کرد [+جزئیات]

افزایش مبلغ یارانه نقدی برای سه دهک اول جامعه

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری صداوسیما، آقای عسگریان با بیان اینکه در دولت سیزدهم مقرر شد مبلغ سبد مبنای تعیین شده ثابت باشد و فاصله تورمی را دولت تامین کند، افزود:

سه دهک اول تا سوم جامعه در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومان از کالا‌های تعیین شده در سبد، می‌توانند از دریافت مابه التفاوت قیمت این کالا‌ها نسبت به سال ۱۴۰۱ (حدود ۱۲۰ هزار تومان) برخوردار شوند.

او گفت: «مردم باید این مبلغ را صرف خرید از سبد کالایی مشخص شده کنند.»

افزایش مبلغ یارانه نقدی برای سه دهک اول جامعه

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:

در مجموع میزان یارانه دریافتی یارانه‌بگیران سه دهک نخست یعنی حدود ۲۹ میلیون نفر با احتساب ۱۲۰ هزار تومان تشویقی دولت، ۵۲۰ هزار تومان برای هر نفر می‌شود.

او با بیان اینکه در این طرح ۱۱ قلم کالای اساسی شامل شیر کم چرب، پنیر، ماست پگاه، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند و شکر، برنج ایرانی، حبوبات و گوشت منجمد گوساله جهت عرضه به خانوار‌ها پیش‌بینی شده است، افزود: «این کالاها در ۹۰ هزار فروشگاه سراسر کشور قابل عرضه به هموطنان است.» عسگری گفت:

امیدواریم با توجه به منایع تامین شده، در چند ماه آینده بتوانیم دهک‌های دیگر جامعه را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افزایش مبلغ یارانه نقدی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (5 نظر)

    فقط یه نقص بزرگ وجود داره که قدرت خرید هر کالایی باشد در فروشگاه نه فقط این چند جنسی که ذکر شده . نکته دوم اینکه قیمت‌ها بالاست قندوشکر میوه چای گوشت سربه فلک کشید خواهشا رسیدگی بشه دلار و بیارین پایین .

    پاسخ

    به نام خدا
    با سلام
    حقوق کارمندان،بازنشستگان و … و یارانه 3 دهک اول یارانه بگیران حداقل %20 درصد افزایش پیدا کرده؟! آیا بقیه دهکها مشکل ندارند ؟! چرا مسئولان دولت به یارانه بقیه دهک ها بی توجهی می کنند؟!چرا یارانه افراد عاقل بالغ را که تقاضای اکثرمان است از زیر مجموعه سرپرست خانوار جدا نمی کنند و درآمدهای ما را طبق دهک بندی جداگانه بررسی نمی کنند؟! چرا داروها را در لیست خرید یارانه قرار نمی دهند و…شما که از مردم تقاضای افزایش جمعیت دارید لطف کنید به خواسته های ما زیر مجموعه های خانوار نیز که تاثیر مهمی در این امور داریم نیز توجه ویژه ای داشته باشید!!!
    با تشکر فراوان!!!

    پاسخ

    با سلام من یارانه ی نقدی را میخوام. خانواده ی ۳نفره هستیم و جزو دهک سوم. جامعه، نزدیک ۵ساله بیکارشدم.ماه قبل همسرم ومن ندانسته کارت ملی و کارت بانکی را گرفتیم به این امید که دولت برای عید کالا میدهد. این ماه نگرفتیم به این امید که یارانه ی نقدی ما مثل قبل شود لطفا یارانه ی مارا نقدی کنید.باتشکر از ریاست جمهوری و مدیران بانکها و مجلس 🙏

    پاسخ

    با سلام من یارانه ی نقدی را میخوام. خانواده ی ۳نفره هستیم و جزو دهک سوم. جامعه، نزدیک ۵ساله بیکارشدم.ماه قبل همسرم ومن ندانسته کارت ملی و کارت بانکی را گرفتیم به این امید که دولت برای عید کالا میدهد. این ماه نگرفتیم به این امید که یارانه ی نقدی ما مثل قبل شود لطفا یارانه ی نقدی

    پاسخ

    این دولت هیچوقت بفکرمردمش نبوده ونیست وقتی نمیتونن ریشه چیزیودرست کنن مطمعنابااین ظاهرسازیهاهم مشکلی حل نمیشه مردم بیچاره دلخوشیشون به یارانه هست که اونم وقتی زیادترش میکنید ازاونطرف قیمت جنسهاروصدبرابرمیشه ارزشش الانم همون ۴۵تومنه
    کالابرگ هم که یک سومش ازیارانه حساب میکنیدبقیشو نقدی بایدبدی الانم این طرح افزایشیتونو جمع کنیدبره مامسخره دست شماشدیم فقط
    توی خانواده ماالان فقط پدرکارنمیکنه مادروبچه هاهم تک تک داریم میریم سرکار هیچ هیچ نه رفاهی نه پیشرفتی فقط بسختی گذشتن زندگی توایران عادت کردیم
    خدایاخودت بفریادمون برس

    پاسخ