coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ تحویل چانگان‌های وارداتی اعلام شد [بروزرسانی مرداد 1402]

تاریخ تحویل چانگان‌های وارداتی به همراه قیمت تمام شده این خودروهای وارداتی چینی توسط سایپا اعلام شده است. برای اطلاع از جزئیات طرح تحویل خودروهای چانگان با ما همراه باشید.

تاریخ تحویل چانگان‌های وارداتی هم مانند همه دیگر جوانب ماجرای خودروهای وارداتی بارها به تعویق افتاده و هربار با موانعی همراه شده است. اینبار اما با اعلام قیمت نهایی این خودروها و ترخیص دستوری این محصولات از گمرک با دستور رئیس سازمان استاندارد، به نظر می‌رسد باید به زودی منتظر عرضه این محصولات به مشتریان باشیم.

بیشتر بخوانید: شرایط فروش چانگان سایپا مرداد 1402 بالاخره اعلام شد [+قیمت نهایی]

تاریخ تحویل چانگان‌های وارداتی توسط سایپا مشخص شد

محمد علی تیموری در نشست خبری‌ای که با حضور خبرنگاران حوزه خودرو برگزار شد، علت تأخیر در تحویل چانگان‌های وارداتی را تبعیت از استانداردهای کشور عربستان که بر مبنای استانداردهای چین است دانست. وی اظهار کرد:

این خودروها پس از واردات بر مبنای استانداردهای داخلی که طبق استانداردهای اروپایی‌ست، تطابق داده شده و به زودی به دست مشتریان خواهد رسید.

تاریخ تحویل چانگان‌های وارداتی توسط سایپا مشخص شد
تاریخ تحویل چانگان‌های وارداتی مشخص شد

بر طبق اظهارات مدیر عامل سایپا، قرار بر این بود که چانگان‌های وارداتی تا اواخر اردیبهشت‌ماه فرآیند تحویل‌شان به مشتریان آغاز شود، اما اکنون بر طبق اخبار، سایپا قصد دارد چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ و ۳ را براساس اولویت انتخابی در هفته دوم تیرماه به دست مشتریان برساند و این موضوع به مشتریان نیز اطلاع‌ر‌سانی شده و حتی تاریخ تحویل خودرو هم برای آنها هشتم تیرماه ذکر شده است.

البته لازم به ذکر است که قیمت علی‌الحساب این خودروها در خروجی گمرک، به ترتیب، ۸۵۰ و ۹۰۰ میلیون تومان و موعد تحویل‌شان هم حداکثر ۹ روز کاری اعلام شده بود. باید منتظر ماند و دید بالاخره چه زمانی پای چانگان‌های وارداتی به خیابان‌ها و جاده‌های کشورمان باز خواهد شد و این خودروها چه تاریخی به دست مشتریان می رسند‌.

قیمت نهایی خودروهای چانگان سایپا

سایپا در نظر دارد چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ و ۳ را مطابق با اولویت انتخابی در هفته دوم تیر ماه برای مشتریان عرضه کند و این امر به اطلاع مشتریان نیز خواهد رسید و حتی موعد تحویل خودرو نیز برای آن‌ها هشتم تیر ماه اعلام شده است. در ادامه جزئیات قیمت چانگان‌های وارداتی سایپا در قالب جدول آمده است:

نام خودرو

قیمت مصوب

قیمت نهایی با 25 درصد هزینه‌های مازاد

چانگان CS35 تیپ 2

8.496.288.883 ریال

10.620.361.103 ریال

چانگان CS35 تیپ 3

9.447.708.722 ریال

11.809.635.152 ریال

لازم به ذکر است که با توجه به درنظر گرفتن هزینه‌هایی همچون مالیات و… قیمت نهایی 20 تا 25 درصد بیشتر از قیمت‌های اعلامی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بهترین خودروهای چینی شاسی بلند ؛ [+امکانات رفاهی، مشخصات فنی و قیمت]

ثبت نام چانگان‌های وارداتی سایپا آغاز شد [بروزرسانی 13 خرداد 1402]

حسین کاظمی طرقی معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت:

آن دسته از متقاضیانی که در بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ با فراخوان وزارت صمت نسبت‌به تعریف حساب وکالتی نزد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام و سپس در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی نسبت‌به ثبت‌نام و انتخاب خودرو چانگان CS35 پلاس اقدام نموده‌اند با اولویت ثبت‌نام هر متقاضی بر اساس سامانه عرضه خودروهای وارداتی، امکان واریز وجه و ثبت‌نام بر اساس موجودی خودروهای چانگان فراهم می‌شود.

تاریخ تحویل چانگان‌های وارداتی سایپا مشخص شد [+قیمت نهایی خودروهای چانگان]
تاریخ تحویل چانگان‌های وارداتی مشخص شد
متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه برای ایشان از طریق سامانه گروه سایپا ارسال گردیده است می‌توانند از ساعت ۱۴روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com نسب به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام نمایند.

تاریخ جدید تحویل چانگان‌های وارداتی اعلام شد [بروزرسانی 22 مرداد 1402]

محمد علی تیموری در حاشیه بازدید از هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران سال ۱۴۰۲ در پاسخ به پرسش اسب بخار در خصوص این که بالاخره خودروهای وارداتی سایپا چه زمانی به دست ثبت نام کنندگان خواهد رسید گفت: «تحویل چانگان از این هفته آغاز خواهد شد.»

تاریخ تحویل چانگان‌های وارداتی مشخص شد
تاریخ تحویل چانگان‌های وارداتی مشخص شد

وی همچنین درباره قیمت نهایی این خودروها تأکید کرد: «قیمت همانی خواهد بود که شورای رقابت تعیین کرده است.»

براساس گفته های مدیرعامل سایپا اگر اتفاق غیرمترقبه ای رخ ندهد، به نظر می رسد سرانجام بعد از ۵ سال اولین خودروهای وارداتی تحویل ثبت نام کنندگان خواهد شد. هر چند آمار روشنی از میزان متقاضیان چانگان در اولین مرحله پیش فروش سامانه ای خودروهای وارداتی در اسفند ماه گذشته منتشر نشده است، اما به نظر می رسد در پارت نخست، ۱۱۳۳ دستگاه چانگان، که به تازگی موفق به اخذ مجوزهای استاندارد شده اند، به مشتریان تحویل خواهد شد.

بر این اساس، سرانجام پس از ۶ ماه چشم انتظاری، ثبت نام کنندگانی که ۵۰۰ میلیون تومان دارایی خود را بلوکه کرده بودند می توانند به تحویل خودروهای خود امیدوار شوند. چانگان تحویلی cs35 در دو تیپ عرضه خواهد شد. تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و دویست و نود یک میلیون و تیپ ۳ با قیمت یک میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

البته این خودروها نیز همانند سایر برندهای وارداتی از اسفندماه سال ثبت نام شده بودند که بنا به دلایل مختلف عرضه آن ها آغاز نشده بود. با این حال، اولین گام برای عرضه این خودروها که به اخذ مجوز سازمان ملی استاندارد منوط شده بود، سرانجام دو هفته پیش و پس از بازدید سرزده مهدی اسلام پناه از کمرگ آپرین، محل نگهداری چانگان های وارداتی سایپا، این سازمان موافقت خود را اعلام کرد. این خودروها به‌علت عدم تطابق تولید در پارکینگ گمرک دپو شده بودند، که با دستور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و اخذ تعهد قانونی واردکننده برابر اظهاریه انطباق ترخیص شدند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان این که مجوز واردات به واردکننده داده شده است، افزود: «خودروها پس از ورود و اظهار ترخیص و انتظار قیمت‌گذاری شورای رقابت وارد بازار و شبکه توزیع می‌شوند. ضمن این که، خودروهای وارداتی باید قابلیت پاس کردن استانداردهای قانونی ابلاغی و مدنظر را داشته باشند.»

به گفته معاون رئیس جمهور: «اگر واردکنندگان از مبدأ تأییدیه و تعهد اصالت همراه با تأیید نوع خودرو را داشته باشند، با اخذ تعهد قانونی واردکننده و یا روش‌های جایگزین، از جمله برای خودروهای برند، ترخیص انجام می‌شود.»

اسلام‌پناه همچنین در خلال بازدید از محل نگهداری خودروهای وارداتی سایپا اعلام کرد: «عدم ترخیص خودرو فقط مربوط به نظامات استاندارد و گمرک نیست و بعضاً سایر عوامل نیز تعلل می‌کنند.»

با این تفاسیر به نظر می رسد حداقل در خصوص این خودروها مراحل لازم طی و مجوزهای مورد نیاز نیز اخذ شده اند. بنابراین همان طور که مشخص است، پس از ۵ سال اولین خودروی صفرکیلومتری که وارد بازار خواهد شد، یک محصول چینی است که توانسته زودتر از سایرین مقدمات عرضه را فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اعلام قیمت و تاریخ تحویل چانگان‌های وارداتی چیست؟ نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (54 نظر)

    خیلی ساده ماجرا؛ نماینده های مجلس چانگان رشوه گرفتن که اینطور جلوی صمت و خورد سازها خفه خون گرفتن . لعنت به بهتون نماینده ها

    پاسخ

    امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت در زمستان هر روز مصاحبه می‌کرد ۵۰۰ میلیون واریز کنید تا خرداد ماه ۱۰۰هزار خودرو خارجی وارد کشور می شود، حالا دیگه رفته مخفی شده ، صداشم در نمیاد نمیگه من مرد بودم حرف از دهنم در اومد یا از …………..؟!

    پاسخ

    در مورد خودروهای وارداتی که ۵۰۰ م بلوکه کردن خبری نشده؟

    پاسخ

    من یه cs35 مدل ۹۶ دارم البته خیلی خیلی راضی هستم از ماشین خواستم برای تبدیل به احسنت ثبت نام کنم اما به اینها اعتماد نکردم.

    اما آقایونی که برای کاسبی و سود زیاد طمع کردند حالا یه کاسب زرنگ تر از شما به پست تون خورده سرتونو کلاه گذاشته این دیگه دادو شکایت نداره که .

    پاسخ

    آره ایرانه دیگه کشور دزد ها و نامرد ها

    پاسخ

    فقط حرف عمل صفر بس کنید خودتون دیگه خجالت نمی‌کشید ازاین همه بازی و دروغ ۲۸ اسفند چانگان تیپ ۳ رو ثبت سفرش کردم جواب اومد ثبت سفارش انجام شد تحویل تیر ماه بعد از چند روز تاریخ تحویل رو برداشتن واقعا متاسف هستم از ساده لوحی خودم و امثال خودم که به امثال شما پناه آوردیم از شما شفا خواستیم کور شدیم …دوست‌داشتنی مستدات بفرستم

    پاسخ

    واقعا حرفی برای گفتن ندارم ازبس دلم پُره!!!😔

    پاسخ

    حالا چرا فقط تحویل تهران
    کی میتونه هزار و پونصد کیلومتر بیاد برا تحویل ماشین

    پاسخ

    سلام ،یا برای کسی پیامک واریز وجه جهت تحویل خودرو و ثبت نهایی از طرف سایپا اومده یا نه؟

    پاسخ

    یعنی چی هر روز یه بامبولی درمیارن ؟پول مردم را گرفتین حالا امروزوفردا کنید واعصاب مردم رو به هم بریزین.تف به شرف نداشتتون .
    ۳۵ هزار نفر رو مسخره خودتون کردین
    😡😡😡😡😡

    پاسخ

    قیمت این خودروی چینی با این قیمت بالاست ؟؟؟؟

    پاسخ

    قیمت که ۹۰۴ ملیون بود نه ۹۴۴ ملیون. روز روشن ۴۰ ملیون بردن بالا. بعد چرا شورای رقابت قیمت نهایی رو نداده؟ چرا ۱۴۰ ملیون هزینه اضافه شده؟ همش مال اینه که بتونن هر قیمتی خواستن بفروشن

    پاسخ

    عجب خود شرکت سازنده ۵۰۰میلیون خرج کرده تا این خودرو را با هزار دردسر بسازه یه شرکت ایرانی میاد ۱۳۰۰به مردم میفروشه اخه چقدر ظلم بعدم میگن ما مظلوم واقع شدیم نمیتونیم بیشتر ازاین بفروشیم اخه یکی نیس بگه تو برای این خودرو چه زحمتی کشیدی که باید اینقدر روش بخوری

    پاسخ

    قیمت تمام شده تیپ ۳ یک ملیارد صدو هشتاد اعلام کردن چرا بیخودی جو میدین میگن یک میلیاردو پانصد

    پاسخ

    والا منم دقیقا همینو میگم! نوشته نهایی ۱۱۸۰ دیگه دوباره چرا میگین نهایی ترش میشه ۱۵۰۰ یا ۲۵درصد بالاتر! این تیکه آخر خیر تو سایت تو خبر اصلی نیست! قیمت نهایی ۱۱۸۰ تمام.

    پاسخ

    مسئولین محترم هرچه بکارین برداشت میکنید دیر و زود داره سوخت و سوز نداره فقط کمی زمان میبره

    پاسخ

    یکم روشنگری کنید نامرداااااااااا

    پاسخ

    وای از مملکتی که مردمش کوچکترین اعتمادی به مسئولانش نداشته باشد.
    نفرین ملت دامن حقه بازان دروغگو راخواهد گرفت.

    پاسخ

    آقا چه خبره،با این قیمت ۱.۳۰۰ می شه یه خودروی با موتور قویتر ۱۵۰۰ و آپشن بالاتر همانند t5فردا موتور را با همین قیمت گرفت(گر چه شورای رقابت قیمت همین t5 را ۸۹۶ میلیون اعلام کرده).چرا وزارت صمت و شورای رقابت به قیمت وارداتی ها وارد نمی شه؟
    قیمت این ماشین بایستی حداکثر ۹۰۰ میلیون باشه نه ۱.۳۰۰.

    پاسخ

    برادر کجاt5 میدن،؟برو فردا موتورز ببین،ماههاست که اصلا برنامه فروش نمیگذارند،خر داغ کردن بوی کباب میده.سایپا هم تا این ماشین cs35رو به دومیلیارد به مردم فرو نکنه،عمرا دعوتنامه بفرسته،ما که صبردونمون خشک شد،بارها رفتم وزارت صمت،همش وعده به زودی رو میدن

    پاسخ

    واقعا جون به لبمون کردید ،این چه مسخره بازیه سر مردم در آوردید!!!!
    حداقل همین ۱۱۰۰ تا چانگانی که وارد کردید رو تحویل بدید ،،صد هزار تا پیشکش

    پاسخ

    یعنی زاییدن راحتتر از تحویل چانگان سی اس 35 است

    پاسخ

    سلام…
    ۲×۲=۰
    ۵+۵=۰
    اینها رو تو زندگی درایران بابد قبول کنی هرچی تو مدرسه یاد گرفتی بریز دور

    پاسخ

    خدایی اگه هست بزنه به کمرتون

    پاسخ

    سلام اینا دیگه اونورشو گرفتن تا دیروز میگفتن تموم شدش ۱۳۰۰حالا چجوره رفته بالا والا توعراق مدل cs95اومده ماهنوزتو کف مدل پایینترش هستیم بی شرف بازیکن حدی داره

    پاسخ

    یعنی چی هر روز یه بامبولی درمیارن ?پول مردم را گرفتین حالا امروز وفردا کنید واعصاب مردم رابه هم بریزین .تف به شرف نداشته تون .

    پاسخ

    من نمیدونم تا کی میخوایین مردمو مسخره خودتون کنین اصلا میدونین چکار میکنین دو بار سایت بسته شده میگه اعلام نتایج میشه هیچ خبری نیس وقتی وزارت صمت همچین بی مسولیت باشه که سه ماهه مردمو مسخره کرده چه انتظاری از ایرانخودرو و سایپا یا خودروسازی دیگه ای میشه داشت واقعا برای شما متاسفم حتی اگه ماشین هم بدین بازم این بی مسولیتی یا جوابگو نشدن شما نشانه ی بی توجهی به مردمو و فقط به فکر جیب خودتون هستین

    پاسخ

    دقیقا برای منم همینطوری شده!!تماس با ۱۲۴ هم گرفتم هیچکی جوابگو نیست متاسفانه .. دزدی توی روز روشن

    پاسخ

    باسلام دوماه پول ماکه درحساب این سازمان حمایت بلوکه شده بود کسی هم نیست که یک جواب بده حالا چندشب پیش بچه من اشتباهی پروفایلم رابازکرده وندانسته گزینه انصراف رازده بااین که هنوزهیچی معلوم نیست ولی برای دلخوشی هم که شده پروفایلم پاک شده بایدچکارکنم بی زحمت راهنمایی کنیید

    پاسخ

    همش سر کاریم دوماه پول ما رو گروگان گرفتن بعد یه مدتی تاریخ تحویل زدن حالا دوباره تاریخ تحویل برداشتن همش دارن بهامون فیلم بازی میکنن

    پاسخ

    مجبوری خالی ببندی ؟بگو خودم زدم انصرافو،بزدل

    پاسخ

    دلالی دولتی به جای تولید خودروی با کیفیت ماشین وارد می کنن.

    پاسخ

    از اول ثبت سفارش یعنی دو ماهه زده تاریخ تحویل 8تیرماه حالا دو روزه سامانه را قطع کردن و از امروز در سامانه تاریخ تحویل را برداشتن و خالی گذاشتن .این چه حقه بازی جدیدیه چرا مسولین فقط ذهنشون به کلک و حقه بازی و کلاه گذاشتن به سر مردمن هستن چرا روراست نیستن مگه شما انسان نیستین سه ماه تمام 500 میلیون بدون یک ریال سود خوابیده .خودکشی و مرگ شرافت داره به زیستن در فشار تو این مملکت.

    پاسخ

    پولامونه از حالت بلوکه خارج کردن،که بعدا بگن ،پولای شما بلوکه نبوده…..
    و از طرفی مبلغ پانصد میلیونو با همین حقه بازی های کثیفشون ،تو حساب خودمون و بدون اینکه سودی بهش تعلق بگیره،بلوکه کردن؛ چون می دونن ما جرات برداشتن پولارو نداریم

    به هر حال…‌‌‌

    یه مثل قدیمی هست،که گفته شده: همه مردمو می تونی فریب بدی ،ولی همه مردمو برا همیشه نمی تونی فریب بدی….

    وجمله آخر خطاب به مسئولین ،بی مسئولیت

    یادتون باشه،که ،یکی از چیزای بسیار خوب زندگی ،پوله

    و غیر از پول چیزای خوب دیگه ،هم هست،که اگه داشتین یا بتونین پیدا کنین،مثل صداقت ، جوانمردی، احترام به همنوع،دوری از تمسخر و دست اندازی انسان و…..

    پاسخ

    تا کی میخواهید مردم سر کار بزارید؟؟؟

    پاسخ

    من نمیدونم تا کی میخوایین مردمو مسخره خودتون کنین اصلا میدونین چکار میکنین دو بار سایت بسته شده میگه اعلام نتایج میشه هیچ خبری نیس وقتی وزارت صمت همچین بی مسولیت باشه که سه ماهه مردمو مسخره کرده چه انتظاری از ایرانخودرو و سایپا یا خودروسازی دیگه ای میشه داشت واقعا برای شما متاسفم حتی اگه ماشین هم بدین بازم این بی مسولیتی یا جوابگو نشدن شما نشانه ی بی توجهی به مردمو و فقط به فکر جیب خودتون هستین

    پاسخ

    با این تفاصیل که گفته شده میشه حدس زد قیمت حدود یک و نیم درمیاد با ۱۰ درصد بالا و پایین

    پاسخ

    با این تفاصیل که گفته شده میشه حدس زد قیمت حدود یک و نیم درمیاد با ۱۰ درصد بالا و پاایین

    پاسخ

    از کجا به این نتیجه رسیدین ؟ ۷۵ درصد عوارض و ۱۵ درصد سود و ۱۰ درصد ارزش افزوده و هزینه نمره گذاری و بیمه . ۴۵۰ قیمت ۱۵۰۰۰ دلار با قیمت ۳۰ هزار تومان میشه ۴۵۰ و ۱۰۰ درصد اضافه میشه ۹۰۰ و ۱۰۰ هم بگیریم نمره و … میشه ۱ میلیارد . چرا ۱و نیم

    پاسخ

    واقعا متاسفم در مملکتی زنده هستیم که برای یه خودرو دست چندم چینی باید ماهها در صف انتظار باشیم وبعد از اینکه با مبالغ هنگفت بلوکه شده مردم کسری بودجه سال رو جبران کردن حالا هر روز یه حقه سر هم میکنن الان هم سایت بکلی قطع شد ای دزدان از خدا بی خبر

    پاسخ

    شما میتونی نخری ، مگه اعتقاد نداری دزدن؟ آدم عاقل پولشو میده دست دزد؟ تا زمانی که شما و امثال شما می‌خرید حمایت میشن ، تا خر هست خر سوار هم هست

    پاسخ

    زمان تحویل خوبه اما قیمت ها زیاده

    پاسخ