coinex
راهنمای خرید تکراتو

آیفون 15 اولترا در راه است؛ با پرو مکس خداحافظی کنید!

گزارش‌های جدید نقل می‌کنند که امسال منتظر آیفون 15 پرو مکس نباشید؛ زیرا مدل جدیدی به‌نام آیفون 15 اولترا در راه است. این هم یکی دیگر از تغییرات سری جدید گوشی‌های آیفون است.

براساس گزارشات جدید، آیفون 15 اولترا قرار است به جای آیفون 15 پرو مکس بر تخت پادشاهی گوشی‌های اپل تکیه بزند. اپل کمتر از یک ماه دیگر و در تاریخ 22 شهریورماه قرار است مراسم رونمایی از نسل جدید گوشی‌های خود را برگزار کند. این مراسم طبق روال هرساله در اپل پارک برگزار شده و بسیاری از اهالی تکنولوژی نیز منتظر این رویداد هیجان‌انگیز هستند. البته مراسم امسال هیجان‌انگیزتر از سالهای پیش خواهد بود، زیرا نسل جدید پرچمداران اپل قرار است با انبوهی از تغییرات از راه برسند.

بیشتر بخوانید: قیمت تمام اعضای سری آیفون 15 فاش شد

آیفون 15 اولترا جایگزین آیفون 15 پرو مکس خواهد شد

پرچم‌داران اپل قیمت بسیار بالایی دارند، اما طرفداران زیادی را نیز به سمت خود جذب کرده‌اند که به نظر می‌رسد تنها لوگوی اپل در پشت محصول، برای آن‌ها کافی است. ظاهراً امسال همه‌ چیز تغییر می‌کند و اپل قرار است نام گوشی‌های خود را هم ارتقا دهد!

به گزارش wccftech اپل امسال پسوند «اولترا» را برای بهترین مدل آیفون استفاده خواهد کرد. پیش از این مارک گورمن گفته بود که احتمالاً در سال ۲۰۲۴ شاهد عرضه‌ پنج آیفون خواهیم بود و معرفی آیفون اولترا به‌معنی پایان کار آیفون پرو مکس نیست.

آیفون 15 اولترا جایگزین آیفون 15 پرو مکس خواهد شد

اما ظاهراً برنامه اپل عوض شده و iPhone Ultra به جای سری پرومکس به فروش خواهد رسید. گفته می‌شود که گوشی iPhone 15 Ultra نمایشگر بزرگتری از آیفون ۱۴ پرو مکس دارد و از دوربین پریسکوپی با بزرگ‌نمایی ۱۰ برابری نیز استفاده می‌کند.

اپل در قاب دو گوشی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ اولترا از تیتانیوم استفاده خواهد کرد همچنین دو گوشی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ اولترا از تراشه 3 نانومتری A17 بهره می‌برند. انتظار می‌رود گوشی‌های سری آیفون ۱۵ روز ۲۲ شهریور رونمایی شود.

مدیرعامل اپل، تیم کوک پیش از این اعلام کرده بود که مردم حاضرند برای داشتن بهترین محصول، پول زیادی پرداخت کنند و به نظر می‌رسد هیچ نگرانی بابت فروش آیفون با قیمت بسیار بالا نداشته باشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا بهبودها و پیشرفت‌های سری اولترا، ارزشش را دارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معرفی آیفون 15 اولترا به جای آیفون 15 پرو مکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع» شهر سخت‌افزار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر