coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش سریال نجلا 2 از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

نجلا، یک مجموعه‌ی عاشقانه متفاوت به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور است که به‌زودی از شبکه آی فیلم پخش می‌شود. در این مطلب به خلاصه داستان و ساعت پخش سریال نجلا 2 می‌پردازیم.

مجموعه‌ی نجلا به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی، در شهرهایی همچون آبادان، شادگان و تهران فیلمبرداری شد. قسمت اول این سریال ۱۷ مهر ماه سال ۱۳۹۹، برابر با ۲۰ صفر (اربعین حسینی)، روی آنتن شبکه سه سیما رفت. استقبال گسترده مخاطبان از این سریال باعث شد که فصل دوم آن نیز ساخته شود که در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه سه پخش شد.

حالا قرار است فصل دوم مجموعه نجلا دوباره از تلویزیون پخش شود. اگر از علاقه‌مندان به سریال‌های عاشقانه و مذهبی هستید، می‌توانید سریال نجلا 2 را از روز دوشنبه (30 مرداد 1402) از شبکه آی فیلم فارسی تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال نجلا 2 ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش سریال رحیل از شبکه سه [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال سایه آفتاب از شبکه آی فیلم [+خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال نجلا 2 از شبکه آی فیلم

مجموعه تلویزیونی نجلا 2، جایگزین سریال نجلا 1 در شبکه آی فیلم فارسی می‌شود. بر اساس جدول پخش برنامه‌های این شبکه، زمان پخش سریال نجلا 2 هر شب ساعت 21:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 05:00 بامداد و 13:00 روز بعد که زمان تکرار سریال نجلا 2 از شبکه آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش سریال نجلا 2
ساعت پخش سریال نجلا 2

فصل دوم سریال نجلا که در 36 قسمت ساخته شده، ادامه‌ای بر فصل اول این سریال است و یک داستان عاشقانه در بستر حوادث تاریخی و جذاب را روایت می‌کتد. سریال نجلا در این فصل، به بازگشت شخصیت‌های قصه از کربلا و حوادثی که در این مسیر برایشان رخ می‌دهد می‌پردازد.

داستان مجموعه نجلا (فصل دوم)

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال نجلا 2 از شبکه آی فیلم، سراغ قصه‌ی این مجموعه درام و عاشقانه می‌رویم که درباره زندگی دختری به نام نجلا است. او برای جواب مثبت به پسری به نام عبد که عاشق اوست شرطی می‌گذارد. شرط نجلا برای عبد این است که در شرایط آشفته آن زمان او را از مرز رد کند و به زیارت اربعین ببرد.

زمان پخش سریال نجلا 2
زمان تکرار سریال نجلا 2 از شبکه آی فیلم

حسین امیرجهانی، نویسنده این سریال گفته بود «قصه فصل دوم در حوالی سال‌های ۵۸ و ۵۹ روایت می‌شود. این بار داستان بر مسئله‌ی اشغال خرمشهر و به خصوص حصر آبادان تمرکز دارد.» از دید امیرجهانی، نویسنده نجلا، مسئله‌ی محاصره آبادان موضوعی است که کمتر بدان پرداخته شده و زیر سایه اشغال خرمشهر مانده است.

به گفته‌ی کریمی، محصول گروه فیلم و سریال تلویریون، «مجموعه‌ی نجلا یک داستان ملودرام عاشقانه دارد و از بازیگران و عواملی حرفه‌ای بهره گرفته است. خرده داستان‌های جذابی را در این ملودرام عاشقانه خواهیم دید که از جمله آن‌ها، فرار شخصیت اصلی داستان از یک زندان است. داستان این سریال از قبل از جنگ تحمیلی شروع می‌شود و لوکیشن‌های تصویربرداری این مجموعه در این یک سال در ایران و خارج از کشور است که بخش‌های خارج از ایران شامل نجف، عراق و کربلا می‌شود.»

بازیگران سریال نجلا ۲

در این سریال بازیگران مطرحی نقش‌آفرینی می‌کنند. اما خبر مهم درباره‌ی بازیگران فصل دوم سریال نجلا این بود که محیا دهقانی، جایگزین سارا رسول‌زاده در نقش نجلا شده است. این تغییر بازیگر با بازخوردهای مثبت و منفی همراه شد.

محیا دهقانی پیش از این در مجموعه‌هایی همچون همبازی، قهر و آشتی و فصل چهارم سریال پایتخت به ایفای نقش پرداخته بود. البته او با ایفای نقش سوسن در مجموعه پایتخت بیشتر شناخته شد.

ساعت پخش سریال نجلا 2

پیر داغر، بازیگر لبنانی سریال مدار صفر درجه و فیلم به وقت شام، در سریال نجلا هم حضور دارد و در نقش یک عرب‌ آبادانی بازی کرده است. ماری سلامه، دیگر بازیگر لبنانی که با سریال حوالی پاییز در ایران شناخته شد، در فصل دوم سریال نجلا ایفای نقش داشت.

آزیتا حاجیان، حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، هدایت هاشمی، سید مهرداد ضیایی، پیر داغر، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، ماری سلامه، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله‌دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده‌فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی و سامان خلیلیان از دیگر بازیگران این سریال مناسبتی هستند.

عوامل سریال نجلا 2

  • کارگردان: خیرالله تقیانی‌پور
  • تهیه کننده: سعید سعدی
  • طراح و نویسنده: سیدحسین امیرجهانی
  • مدیر فیلمبرداری: سیروس عبدلی
  • مدیر صدابرداری: محمد شیوندی
  •  مدیر هنری: محمد رضا شجاعی
  • طراح گریم: سید جلال موسوی
  • طراح صحنه: رامین بدخشان فر
  • طراح لباس: محمود بیاتی
  • مدیر برنامه‌ریزی: محمد جواد سعدی
  • مدیر تولید: مجید میرحسینی
  • دستیار اول کارگردان: سعید آهنج
  • مدیران تدارکات: مهدی بحری – کامبیز محمدی
  • تدوین: مهدی سعدی
  • موسیقی: مسعود سخاوت دوست
  • صداگذار: مهرداد جلوخانی
  • فیلم پشت صحنه: محمد امین سعد

سوالات متداول

کدام بازیگرها در سریال نجلا 2 نقش‌آفرینی کرده‌اند؟

آزیتا حاجیان، حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، پیر داغر، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، ماری سلامه، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله‌دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده‌فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی و سامان خلیلیان در سریال نجلا 2 به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال نجلا 2 چند قسمتی است؟

این سریال در 36 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال نجلا 2چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    فکر نکنم کسی بتونه مثل خود سارا رسول زاده ایفای نقش نجلا رو کنه

    پاسخ

    ای کاش خود سارا رسول زاده در فصل دو نجلا بازهم نقش نجلا رو ایفا می کرد

    پاسخ