coinex
راهنمای خرید تکراتو

ایرانخودرو موظف به بازپرداخت مابه‌التفاوت قیمت دنا پلاس به مردم شد!

شورای رقابت، شرکت ایران خودرو را موظف به بازپرداخت مابه‌التفاوت قیمت دنا پلاس به مردم کرد. ظاهراً اعتراض ایرن خودرو به قیمت‌های اعلامی این شورا نتیجه‌ای نداشته است.

سپهر دادجوی توکلی مدیر روابط عمومی شورای رقابت، در اظهارنظری عنوان کرده است که ایران خودرو باید مابه‌التفاوت وجوه دریافتی مشتریان خودرو دنا پلاس را هرچه سریع‌تر به آنها بازگرداند. وی ادامه داد که قیمت‌های اعلامی از طرف این شورا، ملاک کار است و اگر فردی بابت خرید دنا پلاس مبلغی اضافه پرداخته است و قیمت دنا پلاس فراتر از قیمت اعلامی این شورا باشد، شرکت خودروساز باید مبلغ مازاد را به وی بازگرداند.

بیشتر بخوانید: درخواست خودروسازان دولتی از شورای رقابت برای بازنگری در قیمت محصولات داخلی!

مابه‌التفاوت قیمت دنا پلاس باید به مشتریان پس داده شود!

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، سپهر دادجوی توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه همه تولیدات و تعهدات خودروسازهای مونتاژی تا قبل از مصوبه ۵۸۴ (۱۷ تیرماه) باید به قیمت‌های قبل ارائه شود، اظهار کرد: «دستگاه‌های نظارتی با حساسیت این موضوع را پیگیری می‌کنند و گزارش تخلف برخی مونتاژکاران عمده در دست بررسی است و مردم می‌توانند شکایت‌های خود در این حوزه را نزد سازمان حمایت ثبت کنند.» وی ادامه داد:

اگر فردی در سامانه ثبت‌نام کرده و نوبت دریافت کرده باشد، در این شرایط قیمت‌های قبلی شامل حال فرد می‌شود. تا قبل از ۱۷ تیر قیمت‌های ۱۶ اردیبهشت ملاک است. بنابراین هیچگونه افزایش قیمتی برای تعهدات قبلی شرکت‌های خودروساز مورد پذیرش نیست. گاهی بحث استنکاف خودروساز از ارائه نوبت مطرح است که از نظر شورای رقابت مطرود و باید طبق قیمت‌های قبل فروش رود.

مابه‌التفاوت قیمت دنا پلاس باید به مشتریان فیدبک شود

مدیر روابط عمومی شورای رقابت با بیان اینکه قیمت‌های اعلامی شورای رقابت پایه است، توضیح داد: «بنابراین به این قیمت‌ها هزینه مالیات بر ارزش افزوده، هزینه شماره‌گذاری، هزینه بیمه و… اضافه می‌شود؛ به طور کلی بر اساس قانون بین ۱۳ و در برخی موارد نادر تا ۱۶ درصد به قیمت‌های پایه اضافه می‌شود.»

توکلی در ادامه با اشاره به قیمت‌های خودروهای مونتاژی که از سوی شورای رقابت اعلام شده است گفت:

قیمت‌هایی که شورا اعلام کرده از یک تا ۳۰ درصد به نسبت قیمت‌های کارخانه در محصولات مختلف کاهش داشته است، هیچ قیمت خودروهای مونتاژی جدیدی با افزایش نسبت به قیمت کارخانه همراه نبوده است.

وی با تاکید بر اینکه قیمت‌ها رقابتی است، توضیح داد: «این موضوع مطرح می‌شود که قیمت‌ها با همان خودرو در خارج کشور محاسبه شده است، صحت ندارد. اکثر خودروهای مونتاژی در گرید G برچسب رقابتی شورای رقابت قرار گرفته‌اند که طبق مصوبه شرکت‌های خودروسازی ملزم هستند این رویه را اصلاح کنند، در غیر این صورت اجازه افزایش قیمت نخواهند داشت.»

مدیر روابط عمومی شورای رقابت افزود:

اگر افزایش قیمتی هم صورت گرفته به دلیل هزینه حمل و نقل و تعرفه است. هزینه‌های مذکور در هر قطعه‌ای متفاوت است.

توکلی با تاکید بر اینکه گرید G پایین‌ترین سطح رقابت‌پذیری را دارد، عنوان کرد: «دانشکده خودرو دانشگاه علم وصنعت با همکاری حمل و نقل وزارت صمت این‌ موضوع را بررسی و اعلام کردند.»

قیمت دنا پلاس در حال بررسی است

وی در ادامه با اشاره به خودروی دنا پلاس اظهار کرد:

ایران خودرو قیمتی اعلام کرد که مرکز ملی رقابت آن را برداشت اشتباه از مصوبه شورا تشخیص داد و نسبت به آن اعتراض کرد، قیمت در ایران خودرو تعدیل شد و این شرکت مستندات جدیدی ارائه داد. این مستندات در سازمان حمایت در حال بررسی است و به محض اینکه جزئیات قیمت‌گذاری با توجه به تغییراتی که خودروساز اعمال کرده است در سازمان حمایت بررسی شود، در کارگروه خودروی شورای رقابت مصوب خواهد شد و پیچیدگی‌های آن در شورا مرتفع و قیمت اعلام خواهد شد.

مابه‌التفاوت قیمت دنا پلاس باید به مردم بازگردانده شود

مدیر مرکز روابط عمومی شورای رقابت افزود: «بنابراین ایران خودرو موظف است دناپلاس را به قیمت شورای رقابت محاسبه و اختلاف قیمت را با مردم محاسبه کند. این خودرو با آن کد از زمانی که اعلام شده است باید طبق مصوبه شورا فروش رفته باشد و برود. زمانی که قیمت در سازمان حمایت بررسی و اختلافاتی که در آپشن‌های خودرو وجود دارد تایید شود، عدد نهایی ملاک است؛ عددی که شورای رقابت تایید کند ملاک است. اگر فرد خودرو را با هر قیمتی خریده باشد قیمت شورای رقابت ملاک است؛ خودروساز در جریان این موضوع است و مشکلی ندارد.»

مابه‌التفاوت قیمت دنا پلاس باید به مشتریان فیدبک شود

توکلی در ادامه در مورد رویه بررسی قیمت خودرو در شورای رقابت توضیح داد:

در کارگروه خودرو از کارشناسان و ذینفعان دعوت به عمل آمده و شنیدن حرف‌های ذینفعان و تولیدکنندگان دلیلی بر لابی‌گری نیست. تصمیمات شورا، شورایی است نه فردی. کارگروه شورا هم صرفاً پیشنهاد دهنده نظرات کارشناسی است.

وی ادامه داد: «قیمت‌هایی که در ۱۶ اردیبهشت اعلام شد بر اساس اطلاعات خودروسازان بود و خودروسازان اطلاعات قدیمی خود ارائه داده و حضور شورای رقابت را جدی نگرفته بودند، بعد که با مقاومت دستگاه‌های نظارتی مواجه شدند اطلاعات دقیق‌تر ارائه کردند و در کنار اعلام قیمت خودروهای جدید قیمت‌های خودروهای دیگر نیز بررسی و اعلام شد.»

بازار به سمت شفافیت حرکت می‌کند

مدیر روابط عمومی شورای رقابت با تاکید بر اینکه نتیجه عملکرد شورا و دستگاه‌های ذیربط باعث حرکت بازار خودرو به سمت شفافیت شده است، گفت:

زمانی که قیمت‌های بازار با قیمت‌های کارخانه با نظارت دستگاهای نظارتی واقعی‌سازی می‌شود شاهد این هستیم که بسیاری از متقاضیان کاذب بازار ناپدید می‌شوند و مصرف کننده واقعی باقی می‌ماند. دست افرادی که به دلیل تفاوت قیمت بازار و کارخانه ثبت‌نام می‌کردند در حال کوتاه شدن است، البته در این روند نقص هم وجود دارد که سعی می‌شود برطرف شده تا فرایند شفاف‌تر شود.

توکلی در پایان تاکید کرد: «یکی‌ از حلقه‌های مفقود تعادل بازار و رقابتی کردن آن انجام واردات است. در این امر غفلت شده و واردات طبق وعده‌های وزیر سابق صمت باید صورت بگیرد. شورا برای این منظور نیز پیشنهاداتی دارد که ارائه خواهد داد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازپرداخت مابه‌التفاوت قیمت دنا پلاس به مردم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (61 نظر)

    الان قیمت دنا پلاس چنده؟ ایا زمان ثبت نام ما یک خودرو دارای رینگ ودیسک ترمز عقب دیسکی بود حالا همه اپشن ها دزدیده شده قیمت 134میلیون گرانتر شده شورای رقابت چیکاره هست خود دزد؟ یا صدای خودرو سازه؟

    پاسخ

    سلام وقت بخیر.ماشین ما رو قرار بوده ۲تیر تحویل بدن.هنوز تحویل ندادن.پاسخگو هم نیستن.کسی میدونه چکار باید کرد؟

    پاسخ

    تواین مملکت هیچکس جوابگو نیست نه میدداشته باشیدبه این دولت نه شورای رقابت نه نمایندگیافقط درتلاشن براچاپیدن جیب این مردم بدبخت دلم برااین مردم کبابه اخه مردم ایران خیلی مظلومن

    پاسخ

    ایران خودرو ریده براتون پول برگدونه برید تو صف مثل خرید ماشین

    پاسخ

    وقتی مردم ساکتن اونها هم سو استفاده میکنن باید همه ح ض و ر ی مراجعه به شورای رق اب ت ،سازمان ح م ای ت ونهاد ری اس ت ج م ه وری کنند با نشستن و حرص خوردن کار حل نمیشه مخصوصا هموطنان تهرانی وکرجی که اینقدر با وجود دسترسی بی تفاوت هستند

    پاسخ

    ازوزارت صمت خاهش میکنم اگه این نوشته رو خوندی مدیون باشی که اقدام نکنی
    خودرو۲۰۷تیپ ۵باداشبورد ۲۰۶ وبدون هیچ آپشنی بدون دوربین عقب مولتی مدیاکروزکنترل وغربلیک فرمان وفرمان برقی وعقب کاسه ای ورینگ ساده
    روچه اصول وحساب کتابی اونم مدل ۱۴۰۱ رابا قیمت ۳۴۸میلیونو۸۰۰تومان به مشتریان فاکتورکرده وکاملن بصورت کلاهبرداری به مشتریان چپونده آیا شرکت زورگیری میکند

    پاسخ

    با سلام و خسته نباشید عرض به حضور که بنده اسفند 401 وقتی ثبت نام کردم قیمت دنا پلاس ساده تو سامانه یکپارچه 228 میلیون بود بعد افزایشی که دادن شد 324 دوباره افزایش دادن شد 350 خداییش مگه انصافه یه دنا پلاس ساده بشه 350 با 350 تو دبی ملت بنز تویوتا بی ام دبیلیو سوار میشن آخه این چه مملکتی هستش که هم پول میگیرن هم افزایش خود به خودی میدن هم قیمت به روز اعلام میکنن توف به شرفشون هر موقع هم که ملت میخواد انتقاد کنه نسبت به کیفیت و قیمت خودرو آقایون میگن که واسه ما ضرره این قیمت خوب اگه ضرره تولید نکنین دیگه درب ایران خودرو رو گل بگیرین برین پی کارتون خون مردم رو به شیشه گرفتین شماها تو کجای دنیا باید پول بدی بعد یکسال خودرو تحویل بگیری تازه اونم اگه بدن. خوب چرا یکی نمیاد بگهدحقوق کارگر و کارمند رو کردیم 30 میلیون 40 میلیون فقط بلدین افزایش قیمت مسکن و خودرو رو بدین افزایش حقوق 2 میلیون افزایش خودرو 150 میلیون کجای دنیا چنین دولتی چنین مافیایی وجود داره آخه چشمشون رو دوختن فقط به جیب مردم .خواهشا مسئولین امر قیمت خودرو را برگردنن به قیم سال 4010وگرنه بعدا واردات خودرو دیگه کسی فک نکنم خودرو تولید داخل سوار بشه انشالله که خودروسازهای داخلی به جزای اعمالشون خواهند رسید.

    پاسخ

    شما ماشین تحویل گرفتین؟

    پاسخ

    واقعاً جای خجالت داره کدوم شورای رقابت،
    مگه درآمد یه کارمند در ایران چقدره که بتونه پس انداز کنه بااین قیمتای گزاف ماشین آشغال شما رو بگیره چقدحقوق میدن که در عرض ۵ ماه ۱۵۰ میلیون روی قیمت خودرو رفتن،واقعا انصاف ندارین
    از روی مردم خجالت بکشین دیگه صبرمون تموم شده طلاهامو فروختم بلوکه کردین به امید اینکه بتونیم یه ماشین بگیریم نمیدونستیم کیسه دوختین برای جیب مردم. این افزایش قیمتی که برای سال جدید بود به خصوص برای دناخیلی بی انصافیه از کجا بیاریم این همه پولو .
    به مردم رحم کنین اینقد خون مردمو نکنین توشیشه .من هر شب از نگرانی این که از کجا میخوام بقیه پولشو جور کنم خوابم نمیبره

    پاسخ

    واقعاً جای خجالت داره کدوم شورای رقابت،
    مگه درآمد یه کارمند در ایران چقدره که بتونه پس انداز کنه بااین قیمتای گزاف ماشین آشغال شما رو بگیره چقدحقوق میدن که در عرض ۵ ماه ۱۵۰ میلیون روی قیمت خودرو رفتن،واقعا انصاف ندارین
    از روی مردم خجالت بکشین دیگه صبرمون تموم شده طلاهامو فروختم بلوکه کردین به امید اینکه بتونیم یه ماشین بگیریم نمیدونستیم کیسه دوختین برای جیب مردم. این افزایش قیمتی که برای سال جدید بود به خصوص برای دناخیلی بی انصافیه از کجا بیاریم این همه پولو .
    به مردم رحم کنین اینقد خون مردمو نکنین توشیشه .من هر شب از نگرانی این که از کجا میخوام بقیه پولشو جور کنم خوابم نمیبره

    پاسخ

    لطفا برای قیمت سوباm4 هم تصمیمی بگیرین علی رغم اعلام قیمت یک میلیارد وششصد درتیرماه از طرف شورا خودرو را دومیلیارد وچهارصد میفروشند

    پاسخ

    آیا مسول یا مسلمانی هست فقط برای یک لحظه خودش را جای من بزاره و کمک کنه، به امام حسین ع من کلاهبردار نیستم، من کارگر سرگزر چند روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و سه ماهه اجاره ندادم و صاحبخانه داره بخاطر ۳میلیون بیرونم میکنه، به فاطمه زهرا ع یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان دوباره بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره میمیره اما پول ندارم حتی دکتر ببرم و نجاتش بدم، به حسین شهید و همین محرم عزیز دو تا بچه هام دو شبه چیزی نخوردن و با شکم گرسنه چشم انتظارن و نمیدانم با چه رویی دست خالی به خانه برم، بقرآن جز گریه هیچ کار نمیتونم کنم، مقداری که نون خالی بگیرم
    5047061031082007
    محسن ب

    پاسخ

    خدا لعنتشون کنه اینهمه مردم اعتراض کردن اینهمه حرف زدن ولی اخرم ایرانخودرو با شورای رفاقت کار خودشون کردن و هنوز همون410 تومن دارن میفروشن ،خدا لعنتشون کنه این اون 42درصدی بود که فروردین اعمال شد اونم رو ماشینی که سانروف و رینگ داشت،و الان هیچکدوم و خیلی امکانات دیگرو نداره،خدا لعنت کنه اون شورا رفاقتیای بیشرف

    پاسخ

    سلام وعرض ادب واحترام بالاترین قیمتی که ما پرداخت کردیم ۵۴۵ میلیون برای دنا بوده که خیلی زیاد بوده اگه از بیرون می خریدیم بهتر بود این قیمت بالاترین قیمت ماشین های ایران خودرو بوده ۷۰ میلیون از ما بابت شماره گذاری گرفتن از شورای رقابت تقاضای بررسی و عودت وجوهات اضافی را از ریاست محترم شورای رقابت خواهان و خواستار یم

    پاسخ

    ازوزارت صمت خاهش میکنم اگه این نوشته رو خوندی مدیون باشی که اقدام نکنی
    خودرو۲۰۷تیپ ۵باداشبورد ۲۰۶ وبدون هیچ آپشنی بدون دوربین عقب مولتی مدیاکروزکنترل وغربلیک فرمان وفرمان برقی وعقب کاسه ای ورینگ ساده
    روچه اصول وحساب کتابی اونم مدل ۱۴۰۱ رابا قیمت ۳۴۸میلیونو۸۰۰تومان به مشتریان فاکتورکرده وکاملن بصورت کلاهبرداری به مشتریان چپونده آیا شرکت زورگیری میکند

    پاسخ

    اهای ملت اهای مردم اهای مسئولین اهای وزرای صمت اهای شورای رقابت ونمایندگان مجلس خبرگان ایا میشه برج ۵سال۱۴۰۲ ایرانخودروماشین مدل۱۴۰۱به مشتری تحویل بده اونم ماشین پژو۲۰۶باپوسته ۲۰۷ وبنام ۲۰۷ بدون هیچ آپشنی کاملن ساده ساده به مبلغ ۳۴۹میلیون تومان یعنی اندازه پول دنا+ ازمشتری گرفتن بابا ولله بلله مسلمونید ادعای انسانیت دارید این چه بلاییست سر مردم میاریدزورگیری میکنید چرا مسولی رسیدگی نمیکند

    پاسخ

    سلام. آقا یه نکته ی جالب.
    طرح یکپارچه دناپلاس معمولی مرحله اول از همه ۱۳۳ میلیون و سیصد گرفتن. مرحله دوم دعوتنامه آمد ۲۴۰ تومن‌ بعد مردم اعتراض کردن دعوتنامه اصلاح شد به ۲۰۸ تومن یعنی کلا ماشین ۳۴۲ تومن میفته. ایران خودرو پیام داد که اگر کسی ۲۴۰ واریز کرده مابه التفاوت برگشت میدن. الان آمدن به جای ۳۱ میلیون و هفتصد ۲۷ تومن برگشت دادن. یعنی به جای ۳۴۲ تومن ماشین رو ۳۴۷ تحویل دادن و پنج تومن این وسط گم شده. ماشین ها یکی. طرح ثبت نام یکی آپشن ها یکی تحویل هر دو گروه هم تیر.حتی اونایی که ۲۴۰ واریز کردن زودتر گرفتن ماشینو.
    چون پول دستشون بوده بیشتر حساب کردن.

    پاسخ

    نوشته :
    «… اگر فردی در سامانه ثبت‌نام کرده و نوبت دریافت کرده باشد، در این شرایط قیمت‌های قبلی شامل حال فرد می‌شود. تا قبل از ۱۷ تیر قیمت‌های ۱۶ اردیبهشت ملاک است. …»
    خب این یعنی کسی که نوبت گرفته توی مرحله اول سامانه، باید ماشینشو به قیمت 16 اردیبهشت تحویلش بدن که!

    پاسخ

    سلام و عرض ادب واحترام و خداقوت خدمت مهندسین شرکت ایران خودرو در مورد دنا توربوشارژر مبلغی که از مشتریان دریافت نموده‌اید ۵۴۵ میلیون تومان واقعا مبلغ خیلی سنگین و کمر شکنی هستش که بالاترین قیمت محصولات شرکت هست و این مبلغ اصلا جزو قرار داد مانبوده ما اسفند ماه ۱۴۰۱ ثبت نام کردیم و قرار نبوده که این مبلغ خیلی سنگین را پرداخت کنیم شرکت ایران خودرو هر مبلغی که دلش بخواد از مشتریانش می گیرد اصلا به مصوبات شورای رقابت توجهی ندارد ؛ لطفا به فکر این ملت مظلوم باشید و مابه‌التفاوت را به مشتریان دنا پلاس عودت فرمایید ممنون از شورای رقابت بابت پیگیری لازم که برای مشتریان دنا پلاس دارد

    پاسخ

    حمود حسنوند
    با سلام از مشتریان ایران خودرو ثبت نامی اسفند ۱۴۰۱ هستم در زمان ثبت نام و عقد قرارداد دنا پلاس ۳۰۰ میلیون ثبت نام کردیم ۶اردیبهشت ماه قسط اول تقریبا ۲۱۸ میلیون پرداخت کردم الان هم۳۲۳ میلیون بدون سود مشارکت مجموع ۵۴۵ میلیون پرداخت کردم و اعلام کردن که سال جدید بیست در صد افزایش دارند ما خودمان را برای ۴۰۰ میلیون آماده کردیم اگه آپشن هارا هم حساب کنیم ۸۰ میلیون از ما اضافه گرفتند که از شورای رقابت عاجزانه تقاضای کمک و عودت مبلغ که اضافی ازما گرفتند را داریم به قرآن از دوستان و آشنایان قرض گرفتم که یک ماهه بدهکاری را پرداخت کنم که نمیشه ما ۷۰ میلیون بابت شماره گذاری پرداخت کنیم چون ما با شرکت های بیمه قرار داد داریم و می توانیم بیمه را هم ۱۲ ماهه پرداخت کنیم لازم نیست ۵میلیون بیمه را هم نقدا پرداخت کنیم در حالی که میتونم ۱۲ ماهه پرداخت کنم لطفا به به خاطر پروردگار بلند مرتبه مابه‌التفاوت و مبلغی که اضافی از ما گرفتید را عودت دهید ؛ در طول یک ماه ۱۵۰ میلیون شرکت افزایش قیمت زده

    پاسخ

    سلام
    من برج۷سال۱۴۰۱ مدل پلاس ثبت نام کردم یه خودرو پراید۸۱سالم سالم داشتم که اونو اسقاط کردم،موقع اسقاط بخدا۱۱۰ مشتری داشت
    مرکز اسقاط مبلغ ۸میلیون بابت اسقاط خودرو پرداخت کرد ،پس وقفه طولانی در تاریخ ۲۷تیر چهار شنبه برامsmsامده که تا آخر تیر مبلغ۵۴۵ میلیون واریز کنم در غیر اینصورت قرار داد فسخ میشود ،بجای اینکه برای خودروهای اسقاطی تسهیلاتی رو قرار بدن تا بتونن پس از اسقاط خودشون راحتتر به خودرو نو دسترسی داشته باشن ولی بر عکس شده .خدایا ظلم و جور زورگویی و ستم تا کی؟

    پاسخ

    سلام ۵۴۵ برا دنا پلاس خیلی زیا د و بالاترین قیمت شرکت خورده با توجه به بحران و شرایط اقتصادی باید به فکر همه باشید نه فقط مرفه نشینان اگه از اول کل مبلغ رو اعلام می کردند بهتر بود ما اگه توان مالی داشتیم ثبت نام می کردیم پس از شش‌ماه که ما مرحله اول رو پرداخت کردیم به ما اعلام کردند ۸۰ میلیون از ما اضافه دریافت کردید لطف بفرمایید مبلغ اضافی را عودت فرمایید

    پاسخ

    با سلام از مشتریان ایران خودرو ثبت نامی اسفند ۱۴۰۱ هستم در زمان ثبت نام و عقد قرارداد دنا پلاس ۳۰۰ میلیون ثبت نام کردیم ۶اردیبهشت ماه قسط اول تقریبا ۲۱۸ میلیون پرداخت کردم الان هم۳۲۳ میلیون بدون سود مشارکت مجموع ۵۴۵ میلیون پرداخت کردم و اعلام کردن که سال جدید بیست در صد افزایش دارند ما خودمان را برای ۴۰۰ میلیون آماده کردیم اگه آپشن هارا هم حساب کنیم ۸۰ میلیون از ما اضافه گرفتند که از شورای رقابت عاجزانه تقاضای کمک و عودت مبلغ که اضافی ازما گرفتند را داریم به قرآن از دوستان و آشنایان قرض گرفتم که یک ماهه بدهکاری را پرداخت کنم که نمیشه ما ۷۰ میلیون بابت شماره گذاری پرداخت کنیم چون ما با شرکت های بیمه قرار داد داریم و می توانیم بیمه را هم ۱۲ ماهه پرداخت کنیم لازم نیست ۵میلیون بیمه را هم نقدا پرداخت کنیم در حالی که میتونم ۱۲ ماهه پرداخت کنم لطفا به به خاطر پروردگار بلند مرتبه مابه‌التفاوت و مبلغی که اضافی از ما گرفتید را عودت دهید اجرتون با عبا عبدالله الحسین

    پاسخ

    ایران خودرو کلک زده همه‌جا هم گفتن قیمت اعلامی برای دنا پلاس توربو بوده کد ماشین اشتباه وارد کرده اون از خدا بی خبر الآنم ک رو اون افزایش کاذب اومدن 66کم کردن این دیگه از اون نامرد تره از رو قیمت اصلی 328تومن باید 44کمکنه از رو 410بیای 66کم کنی 70تومن اینجا اختلاس شده شورای رقابت بیا جواب مردم بده یا حتما برشمام قول شاستی بلند دادن به اونا مفتی میدن پول ش از ما میگیرن دیگه

    پاسخ

    من از یکپارچه نوبت دریافت کرده بودم ماشینو یک هفته قبل تحویل گرفتم.
    ۳۴۷ پرداخت کردم اونم با قرض
    الان بازم میگن اصلاح میشه باید برگردونه

    تا کی منتظر باشیم؟؟؟؟

    پاسخ

    خواهشا پول مردم رو برگردونید
    ایرانخودرو با حذف ۳ آپشن از دناپلاس ۴۳ میلیون از مردم به ناحق گرفته

    پاسخ

    با سلام از مشتریان ایران خودرو ثبت نامی اسفند ۱۴۰۱ هستم در زمان ثبت نام و عقد قرارداد دنا پلاس ۳۰۰ میلیون ثبت نام کردیم ۶اردیبهشت ماه قسط اول تقریبا ۲۱۸ میلیون پرداخت کردم الان هم۳۲۳ میلیون بدون سود مشارکت مجموع ۵۴۵ میلیون پرداخت کردم و اعلام کردن که سال جدید بیست در صد افزایش دارند ما خودمان را برای ۴۰۰ میلیون آماده کردیم اگه آپشن هارا هم حساب کنیم ۸۰ میلیون از ما اضافه گرفتند که از شورای رقابت عاجزانه تقاضای کمک و عودت مبلغ که اضافی ازما گرفتند را داریم به قرآن از دوستان و آشنایان قرض گرفتم که یک ماهه بدهکاری را پرداخت کنم که نمیشه ما ۷۰ میلیون بابت شماره گذاری پرداخت کنیم چون ما با شرکت های بیمه قرار داد داریم و می توانیم بیمه را هم ۱۲ ماهه پرداخت کنیم لازم نیست ۵میلیون بیمه را هم نقدا پرداخت کنیم در حالی که میتونم ۱۲ ماهه پرداخت کنم لطفا به به خاطر پروردگار بلند مرتبه مابه‌التفاوت و مبلغی که اضافی از ما گرفتید را عودت دهید اجرتون با عبا عبدالله الحسین

    پاسخ

    حالا میبینین با طناب پوسیده ای تو چه چاهی میرین. التماس تفکر

    پاسخ

    ما که دهم اردیبهشت برا جک s۵ مبلغ ۱۵۴۵تومن واریز کردیم الان تکلیف چیه؟ نه شرکت جوابگوی اضافه‌ پرداختی نه شورای رقابت کاری می کنه.

    پاسخ

    تکلیف اونایی که برج دوازده ۱۴۰۱ تو بورس کالا دنا پلاس نوشتن و دنا پلاسی تحویل گرفتن که نه ساندروف داره نه رینگ و ۴۳۸ میلیون تو پاچشون رفته چی میشه ؟؟؟؟

    پاسخ

    تکلیف اینایی که برج دوازده پارسال تو بورس کالا دنا پلاس نوشتن …و دنا پلاسی بهشون دادن که نه ساندروف داره نه رینگ اسپرت و ۴۳۸ میلیون تو پاچشون رفته چی میشه .؟؟‌؟؟

    پاسخ

    تازه الان ک این متن نوشتم ۲۶ تیر ماشین منو ندادند!!!

    پاسخ

    باسلام
    قرار بوده ایران خودرو ماشین دنا پلاس ۶ دنده توربو را ۳۱ خرداد ب من تحویل بده! بعداز عید دوبار افزایش قیمت خورده! آیا باید ب من هم اضافه دریافتی رو برگردونه یا خیر؟

    پاسخ

    سلام
    من ماشین دنا پلاس تحویل گرفته ام به ما گفتن رینگ داره ولی از رینگ خبری نیست تازه قالباغ سمندم انداختن دمتون گرم واقعا شرمنده مون کردید؟قرار بود 210 تومان ماشینو بخریم در عرض دو ماه 150 تومان کشیدید روش حالا 150 تومان به جهنم چرا رینگمونو پیچوندید بازم دمتون گرم؟

    پاسخ

    دقیقا مثل ما .الان چهل روزه ماشین و تحویل گرفتیم .تا دوسال باید قرض هاشو بدیم.
    بقول شما قالپاق و کجای دلمون بذاریم

    پاسخ

    خداییش شورای رقابت هم شورشو در آورده ، آخه زورش فقط به ایران خودرو میرسه، چرا با سایپا کاری نداره ، ساینا ۲۸۰ تومن ، رانا ۳۲۰ ؟ دنا ۴۰۰ تومن؟ اختلاف قیمت کارخانه ای سایپا و ایران خودرو خیلی کمه ولی بازار آزاد اختلافات قیمتی خیلی زیاده ، علتش اینه که آقا زاده ها محصولات سایپا سوار نمیشن ، تنها ماشین ارزان ایرانی هم که سوار میشن دنا پلاس هست ، پارسال که ۳۰ هزار تا با رانت دادین به همکارانتان، امسالم با این اوصاف فکر کنم در نظر دارن ی بیست هزار تایی از ایرانخودرو کش برن

    پاسخ

    یعنی مملکت صاحب نداره اول که نوشتم دنا پلاس 220بود بعد گفتن 30درصد افزایش قیمت شد 320 بعد گفتن آپشناش کمتره 43میلیون کم کنید شد 410 بعد اعتراض کردن شد 350 باهمین حرکت هم کم کردن هم گرون ملت راضین 60از 410کم شده اینام راضین 43باید کم میکردن 280میدادن الان 70گرون تر میدن یعنی یه همچین مملکت گل وبلبلی داریم
    حکایت اون پادشاهست خزانش خالی شده بود3تا دستور داد 1.از همه رعیت مالیات دو برابر بگیرن 2.هرکی طلا تو خونه داشت باید بده پادشاه 3.بعد اجرای دوتای اولی طرف 60تا شلاق هم بخوره. وزیرش پرسید سومی برا چیه خزانه خالیه چرا بزنیم ملتو شاه گفت سومی ضامن دوتای اولیه وقتی اعتراض ها زیاد شد میگیم شاه سومی رو گذشت کرده همه هم راضی میشن

    پاسخ

    ایرانخودرو باید ۷۰ تومن پس بده

    پاسخ

    مابه التفاوت دنا پلاس باید محاسبه وپس داده بشه

    پاسخ

    داداش چقدر عدد تو جمله ت هستش، قاطی کردیم والا

    پاسخ

    دقیقأ اینا هم اینقدر با این اعداد بازی کردن که ملت نفهمن چطوری کلاه سرشون میره🤣
    به جای اینکه 43 م تومان ارزونتر کنن گرونتر تو پاچمون کردن

    پاسخ

    دقیقأ اینا هم اینقدر با این اعداد بازی کردن که ملت نفهمن چطوری کلاه سرشون میره🤣
    به جای اینکه 43 م تومان ارزونتر کنن گرونتر تو پاچمون کردن

    پاسخ

    موازخرس کندنه

    پاسخ

    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره به امام حسین دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهراع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتراگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنید خدا عزیزانتو نگه داره واقعا کسی میتونه کمکم کنه
    6104337446580449

    پاسخ

    سلام و عرض ادب و احترام تورابه قرآن قیمت دنا که برای ما نوشتید خیلی مبلغ سنگین و کمر شکن هستش لطفا اصلاحش کنید ۵۴۵ میلیون نوشته از کجا باید بیارم آپشن که نوشته ۷ میلیون بابت شماره گذاری که نمیشه اگه اینجوری بود از بیرون می خریدیم که بهتر بود پول باید پرداخت کنیم بعد از شش ماه تحویل بگیریم من ثبت نامی اسفند ۱۴۰۱ هستم اون زمان قرار داد ما ۳۰۰ میلیون خورده‌ای بود الان شده ۵۴۵ شما را به قرآن کمکمان کنید در این شرایط خیلی سخت از کجا بیاریم تقاضای کمک و تقسیط اقساط را از شما داریم

    پاسخ

    دقیقا منم همینم تازه قراره استاندارد ۸۵گانه بذارن رو ماشین معلوم نیست چقدر دیگه میخوان بکشن روش

    پاسخ

    27/3/۴۰۲ تا الان خبری نیست

    پاسخ

    هفت ماهه ‌پولریختیم چکار کنیم بخدا گناهه ماهم بدبختیم ملت واذیت نکنید

    پاسخ

    طلا فروختی که دنا سوار بشی خخخ

    پاسخ

    کجاش خنده داره؟

    پاسخ

    همینجوری من حدود 372پرداخت کردم باید 31میلیون پس بده امروز نامه بهم داده که 27میلیون پس میده ایرانخودرو هر کاری بخواد میکنه هیچکسم نیست جلوشو بگیره

    پاسخ

    سلام اضافه پرداختی را کی پرداخت میکنن
    من حدودا ۳۸۰ میلیون پرداخت کردم
    کجا باید پیگیری کنم

    پاسخ

    سلام یه فکری هم برای سود مشارکت هم بکنید ،سود پول مردم ۸وردن ندارن واقعا متاسفم برای شما

    پاسخ