coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی برای ساخت خودرو برقی خود اسرار تسلا را دزدیده است!

منابع آگاه چینی نقل کرده‌اند که شیائومی برای ساخت خودرو برقی خود از اسرار شرکت تسلا استفاده کرده و به نوعی آنها را به سرقت برده است!

از چندوقت پیش اطلاع داریم که شیائومی قرار است از خودرو تماماً برقی خود رونمایی کند. خودرویی که دارای پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا است و قرار است تجربه‌ای جدید از رانندگی را ارائه دهد. اما همه می‌دانیم که تکنولوژی ساخت خودروهای الکتریکی چند پله نسبت به دیگر شرکت‌های خودروسازی بالاتر است و شیائومی نیز این موضوع را می‌داند. حال خبر رسیده است که این غول چینی برای ساخت خودرو برقی اسرار شرکت تسلا را به سرقت برده است.

بیشتر بخوانید: تصاویر خودرو برقی شیائومی در آزمایش جاده‌ای لو رفت [+عکس]

شیائومی در ساخت خودرو برقی خود از تسلا سوءاستفاده کرده است

خبرگزاری رویترز در گزارشی به‌نقل از منابع محلی در چین می‌گوید شعبه‌ شانگهای تسلا، شرکت چینی Bingling Intelligent Technology را به سرقت اسرار تجاری و رقابت ناعادلانه متهم کرده است.

Bingling Intelligent Technology طراح پردازنده و تولیدکننده‌ قطعات خودرو است. ظاهراً دادگاه پرونده‌ این شرکت و تسلا قرار است یک ماه دیگر در شانگهای برگزار شود.

شیائومی برای ساخت خودرو برقی خود اسرار تسلا را دزدیده است!

یک صندوق سرمایه‌گذاری تحت مالکیت شیائومی ۱۱٫۹ درصد از سهام شرکت Bingling را در اختیار دارد. به سایر سهام‌داران این شرکت اشاره نشده است؛ اما گیزموچاینا می‌گوید سهام ۱۱٫۹ درصدی، باعث می‌شود شیائومی بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار Bingling باشد.

تسلا هم‌اکنون بزرگ‌ترین خودروساز برقی دنیا است و چین را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین بازارهای خود می‌شناسد. مدیر شعبه‌ چین تسلا، پس از ایلان ماسک، دومین فرد قدرتمند این شرکت محسوب می‌شود.

شرکت‌های چینی در چند سال اخیر حضورشان را در بازار خودرو پررنگ‌تر کرده‌اند. در حال حاضر برندهایی نظیر BYD در بازار چین برای تسلا دردسرساز شده‌اند و روی فروش محصولات این شرکت تأثیر گذاشته‌اند.

شیائومی پیش‌تر تأیید کرده است که روی خودروی برقی کار می‌کند. احتمالاً خودروی شیائومی سال آینده از راه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سرقت اسرار شرکت تسلا توسط شیائومی برای ساخت خودرو برقی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر