coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ کنار نمی‌کشد؛ برنامه‌ریزی برای 5 سال بروزرسانی نرم‌افزاری

سامسونگ به‌عنوان برندی پیشرو در ارائه به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری جهت اینکه در این راستا از گوگل عقب نماند، قصد ارائه 5  سال بروزرسانی نرم‌افزاری را دارد.

طی کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ SDC23، مهندس اصلی و مدیر برنامه فنی تیم امنیتی سامسونگ در بخش Mobile Experience بیان کرد که این شرکت به‌صورت مستمر مشغول بررسی در مورد نحوه گسترش پشتیبانی امنیتی بلندمدت خود برای بازه زمانی بیش از 5 سال است. هم‌اکنون سامسونگ طیف وسیعی از محصولات جدید خود را با 4 سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و 5 سال آپدیت امنیتی عرضه می‌کند. حتی دستگاه اقتصادی همچون Galaxy A24 هم از همین سطح تعهد آپدیت برخوردار است. درواقع این برند کره‌ای تعهد و سرعت بالای ارائه آپدیت را به عنوان عنصر رقابتی مهم خود قلمداد کرده، جایی که نقطه ضعف بزرگی در اکوسیستم اندروید به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: گوگل رسما تایید کرد:‌ سری پیکسل 8 با 7 سال پشتیبانی نرم‌افزاری عرضه می‌شوند!

ارائه 5 سال بروزرسانی نرم‌افزاری از سوی سامسونگ

مدیر برنامه فنی تیم امنیتی سامسونگ در ادامه اظهاراتش عنوان کرد که این چشم انداز با هدف سامسونگ جهت پشتیبانی طولانی‌تر از محصولاتش سازگار است. همچنین این شرکت مشغول آماده‌سازی خود جهت ارائه تعهد بیشتر یعنی 5 سال بروزرسانی نرم‌افزاری یا بیشتر با توجه به قوانین جدید احتمالی است.

5 سال بروزرسانی نرم‌افزاری

گفتنی است که سامسونگ با این تصمیم، تعهد ارائه آپدیت سیستم‌عامل را هم افزایش خواهد داد. این شرکت البته در حال بررسی گسترش بازه زمانی پشتیبانی به‌روزرسانی امنیتی خود به‌تنهایی است. یعنی حتی اگر دستگاه شما به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید را کسب نکند، همچنان به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای مدت طولانی‌تری به‌دست خواهد آورد.

سامسونگ یکی از معدود برندهای گوشی‌های هوشمند اندرویدی بوده که آپدیت‌های نرم‌افزاری طولانی را حتی برای گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت خود عرضه می‌کند. هم‌اکنون، این شرکت هر ماه بیش از 1 میلیارد و سالانه بیش از 10 میلیارد آپدیت را برای مجموعه محصولات خود منتشر می‌کند که عدد بسیار بزرگی است‌.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ارائه 5 سال بروزرسانی نرم‌افزاری از سوی سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر