coinex
راهنمای خرید تکراتو

برند پوشاک ناتینگ معرفی شد!

برند پوشاک ناتینگ معرفی شد. ظاهراً برند ناتینگ که با ساخت گوشی‌های ناتینگ بر سر زبان‌ها افتاده است، اعتقادی ویژه به کارهای خاص دارد.

برند پوشاک ناتینگ معرفی شد. برند Nothing که پیش‌تر آنرا را فقط به عنوان یک تولیدکننده گوشی‌های هوشمند خاص می‌شناختیم، حالا به طور مستقیم به عرصه تولید پوشاک نیز وارد شده و اولین محصول خود به نام “Nothing Apparel” را معرفی کرده است. با نگاهی به سابقه این برند جذاب در طراحی محصولاتش، می‌توان حدس زد که محصول جدید که ربطی به حوزه دستگاه‌های الکترونیکی ندارد نیز از طراحی خاصی بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: ایرباد، ساعت هوشمند و شارژر CMF به عنوان اولین محصولات زیربرند ناتینگ رونمایی شدند

برند پوشاک ناتینگ معرفی شد!

ناتینگ با طراحی خاص گوشی، رابط کاربری و لوازم جانبی وارد صنعت ابزارهای دیجیتال شده و حالا به نظر قصد دارد به طور جدی در حوزه مد و پوشاک نیز فعالیت کند. ناتینگ برای رونمایی از لباس جدیدش می‌گوید:

«لباس Nothing یک یونیفرم برای طراحان، مهندسان است، برای سازندگان، برای هر کسی که می‌خواهد اتفاق جدیدی را رقم بزند. با الهام از سخت‌افزار خودمان، لباس‌های کلاسیک کارخانه و هویت بصری غیرقابل انکار ما، این سبک طراحی Nothing در قالب منسوجات است.»

این شرکت عنوان کرد که این لباس کار را با همکاری شرکت سوئدی لوازم الکترونیکی مصرفی Teenage Engineering طراحی کرده است.

برند پوشاک ناتینگ معرفی شد!

خط جدید لباس منعکس‌کننده سبک کلاسیک کارگران کارخانه است که محصولات فنی می‌سازند. اولین سری از این لباس‌ها در بازار خیابان دوور لندن به فروش خواهند رسید. تولیدات بیشتر بعداً در فروشگاه Nothing در سوهو عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معرفی برند پوشاک ناتینگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر