coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش فوتون H5 مهر 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش فوتون H5 مهر 1402 ابلاغ شد. ایران خودرو دیزل این طرح فروش را به طور اینترنتی برگزار می‌کند. برای اطلاع از شرایط طرح با تکراتو همراه باشید.

طرح فروش فوتون H5 مهر 1402 توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو دیزل، زیرمجموعه بزرگترین خودروسازی داخلی (ایران خودرو) ابلاغ شد. این شرکت از 19 مهرماه 1402 رأس ساعت 10 صبح این طرح را از طریق وب‌سایت فروش ایران خودرو استارت زده است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش ایران خودرو مهر 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش فوتون H5 مهر 1402

فروش کامیون کشنده فوتون H5 همزمان با طرح فروش کشنده آتامان ایرانخودرو دیزل از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 19 مهر 1402 به صورت اینترنتی و صرفا از طریق سایت رسمی فروش این شرکت به آدرس esale.ikd.ir در حال انجام است.

طرح فروش فوتون H5 مهر 1402 به زودی آغاز می‌شود

کامیون کشنده جدید آتامان از پیشرانه ۱۲ لیتری مرسدس بنز OM ۴۵۷ با قدرت ۴۳۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۱۰۰ نیوتن‌متر برخوردار است و نیروی تولیدی آن توسط گیربکس دنده‌ای ساخت ZF با ۱۶ دنده جلو و دو دنده عقب به محور عقب خودرو منتقل می‌شود.

کشنده فوتون H۵ ایران خودرو دیزل نیز با کارت کشندگی ۴۴ تن مجهز به موتور شش سیلندر خطی ۱۱۸۲۴ سی‌سی با حداکثر قدرت ۴۶۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۲۰۰ نیوتن‌متر، تزریق مستقیم، مجهز به توربوشارژ، اینتر کولر، کامان ریل و سیستم SCR با استاندارد آلایندگی یورو پنج، دارای سیستم تعویض دنده اتوماتیک ۱۲ دنده جلو و دو دنده عقب است.

از دیگر امکانات این محصول می‌توان به کلید‌های کنترلی روی فرمان، دو تخت خواب، سان‌روف برقی، کروز کنترل، کولر و بخاری درجا، آیینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن، سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS) و ترمز‌های دومداره پنوماتیکی دیسکی مجهز به فیلتر رطوبت‌گیر و با سیستم‌های ABS، ASR، ESP و سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS اشاره کرد.

در ویدیو زیر که وبسایت اسب بخار منتشر کرده، می‌توانید جزئیات بیشتری از این دو کشنده ایرانخودرو دیزل را به همراه فضای داخلی آن‌ها ببینید:

بازار کشنده‌ها در ایران نیز چندسالی است که توسط محصولات چینی اشباع شده است. در شرایطی که محصولات روز دنیا مانند ولوو، اسکانیا و مرسدس بنز کمتر به ایران راه دارند و حتی در صورت ورود هم با قیمت‌های کلان عرضه می‌شوند، متقاضیان ناگزیر به سمت محصولات چینی و یا بعضا ایرانی کوچ می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش فوتون H5 مهر 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: اسب بخار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر