coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش پیکاپ تونلند اتوماتیک آبان 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش پیکاپ تونلند اتوماتیک آبان 1402 توسط شرکت ایران خودرو دیزل ابلاغ شد. این طرح فروش در دو قالب نقدی و اقساطی آغاز خواهد شد.

شرکت ایران خودرو دیزل قصد دارد طرح فروش پیکاپ تونلند اتوماتیک آبان 1402 را از چند روز دیگر استارت بزند. این طرح هم به صورت نقدی خواهد بود و هم شرایط قسطی خاصی برای آن تعریف شده است. ایران خودرو دیزل به عنوان زیرمجموعه ایران خودرو، قیمت پیکاپ جذاب خود را 1 میلیاردو 885 میلیون تومان اعلام کرده که پس از نام‌نویسی، در کمتر از یک ماه به‌دست مشتریان می‌رسد. در ادامه بخشنامه فروش و دیگر شرایط خرید پیکاپ تونلند G7 اتومات را منتشر کرده‌ایم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طرح فروش پیکاپ تونلند اتوماتیک آبان 1402

ایران خودرو دیزل قصد دارد شرایط فروش نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون تونلند را از روز دوشنبه، 15 آبان‌ماه آغاز کند. ثبت‌نام در این طرح مانند دیگر طرح‌های فروش به صورت اینترنتی خواهد بود و متقاضیان بدین‌منظور باید به وب‌سایت فروش ایران خودرو دیزل به نشانی، http://esale.ikd.ir مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان می‌توانند جهت اطلاع از مشخصات این پیکاپ جذاب و دیگر اطلاعات به وب‌سایت اصلی ایران خودرو دیزل به آدرس، https://www.ikd.ir مراجعه کنند.

ایران خودرو دیزل برای پیکاپ خود قیمت 1 میلیاردو 885 میلیون تومان را درنظر گرفته است. همچنین طبق اعلام شرکت، متقاضیان پس از ثبت‌نام و واریز وجه می‌توانند خودرو خود را هفته آخر آذر ماه تحویل بگیرند.

طرح فروش پیکاپ تونلند اتوماتیک آبان 1402

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش پیکاپ تونلند اتوماتیک آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر