coinex
راهنمای خرید تکراتو

رونمایی از اولین خودروی برقی ایرانی با اگزوز، طراحی عجیب ری را

ایران خودرو به تازگی از اولین خودروی برقی ایرانی با اگزوز رونمایی کرد. طراحی عجیب این خودرو با دو خروجی دود باعث تحیر و تعجب برخی مردم و کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

خودروی برقی ری را که توسط ایران خودرو معرفی شده، دو اگزوز خروجی دود دارد که می‌تواند صرفا جنبه تزئینی داشته باشد؛ اما به هر حال این موضوع از نظر کاربران عجیب تلقی شده و طبق معمول با آن سر شوخی را بازکرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رونمایی از اولین خودروی برقی ایرانی با اگزوز، طراحی عجیب ری را

ایران خودرو اولین خودروی برقی خود را در حالی رونمایی کرد که در طراحی آن دو خروجی دود دیده می‌شود. این امر باعث تعجب و سوالاتی در مورد ضرورت استفاده از اگزوز در خودروهای برقی شده است.

در این خودروی برقی جلو پنجره حذف شده و در سراسر آن برچسب خودروی پاک دیده می‌شود؛ با این وجود همچنان وجود دو اگزوز کرومی در قسمت انتهایی آن توجیهی ندارد و اصلا چرا باید در این نمونه آزمایشی تعبیه شود.

رونمایی از اولین خودروی برقی
رونمایی از اولین خودروی برقی

اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات فنی و عملکرد این خودرو در دسترس نیست اما این اقدام نشان دهنده تمایل ایران خودرو به نوآوری و تحول در صنعت خودروسازی است. با اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌های این خودرو، این اقدام می‌تواند مسیری جدید برای صنعت خودروسازی ایران ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رونمایی از اولین خودروی برقی ایرانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر