coinex
راهنمای خرید تکراتو

ممنوعیت تبلیغ کنسرت های خارجی در آژانس‌های تبلیغاتی ؛ اداره گردشگری به آژانس‌ها هشدار داد

اداره گردشگری به تازگی قانونی با مضمون، ممنوعیت تبلیغ کنسرت های خارجی در آژانس‌های تبلیغاتی وضع کرده است که در صورت عدم پذیرش، جرائم سنگینی برای آژانس‌ها درپی خواهد داشت.

اخیراً پرهام جان‌فشان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به ارسال نامه‌ای، ممنوعیت تبلیغ کنسرت های خارجی در آژانس‌های تبلیغاتی را ابلاغ کرد. طبق این خبر تمامی آژانس‌های گردشگری و خدمات مسافرتی می‌بایست در تورهای گردشگری خود از هرگونه تبلیغات خوانندگان به اصطلاح لس‌آنجلسی بپرهیزند و اگر خلاف قانون عمل کنند، باید جرائم سنگینی بپردازند.

بیشتر بخوانید: دهکده کندوان در فهرست بهترین روستاهای گردشگری 2023 ثبت شد

ممنوعیت تبلیغ کنسرت های خارجی در آژانس‌های تبلیغاتی

اداره کل گردشگری تهران به آژانس‌های گردشگری و خدمات مسافری اولتیماتوم داد که از تبلیغات خوانندگان لس‌آنجلسی و خدمات مرتبط با این اشخاص در خدمات گردشگری خود بپرهیزند.

در این خصوص پرهام جان‌فشان، مدریرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پایتخت با ارسا نامه‌ای به این آزانس‌ها، مراتب را ابلاغ کرد. در این ابلاغیه آمده است:

«گزارش‌های واصله و بررسی‌های صورت‌گرفته مؤید آن است که برخی دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری، خارج از چارچوب ضوابط و مقررات و وظایف ابلاغی خود، اقدام به تبلیغ و فروش بلیت کنسرت خوانندگان معلوم‌الحال و من‌جمله لس‌آنجلسی می‌کنند. ضمن تأکید بر رعایت شئونات اسلامی، اعمال فوق‌الذکر تخلف تلقی شده و درصورت احراز، پرونده دفاتر خاطی برای اتخاد تصمیم به کمیسیون فنی ارجاع می‌شود.»

ممنوعیت تبلیغ کنسرت های خارجی در آژانس‌های تبلیغاتی

اما با وجود اخظار اداره گردشگری حرمت‌الله رحمتی، رئیس هیئت‌مدیره انحم صنفی دقاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری گفت: «تاکنون اخظاری درباره ممنوعیت تبلیغ خوانندگان لس‌آنجلسی و فروش بلیت کنسرت‌ها آنان به انجمن ارسال نشده است. حد و مرز خدمات این دفاتر مشخص است و قانونی درست برای آنها درنظر گرفته است. پس خروج از حیطه این قوانین خلاف قانون محسوب شده و با خاطیان برخورد خواهد شد.»

رفیعی اضافه کرد:

آنهایی که چنین تبلیغات و تورهایی دارند، مراکز بدون شناسنامه هستند و مجوز آژانس گردشگری ندارند و اتفاقاً ما مطالبه‌گر هستیم که باید جلو این مراکز بدون مجوز و شناسنامه را در گردشگری بگیرند.

ضمناً این بخشنامه پیش‌تر و در زمانی که کنسرت این افراد در کشورهای نزدید به ایران برگزار می‌شد به آژانس‌های گردشگری ارسال شده بود و درباره فروش بلیت کنسرت آنان و تبلیغات مرتبط با این افراد هشدارهای لازم داده شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص ممنون شدن تبلیغات خوانندگان ایرانی مقیم کشورهای خارجی در آژانس‌های گردشگری چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بحش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر