;
coinex

بهترین کشتی تفریحی کیش ؛ معرفی کشتی‌های کیش با قیمت مناسب

یکی از جذابیت‌های سفر به کیش، تجربه سوار شدن بر کشتی‌های تفریحی است. اما بهترین کشتی تفریحی کیش کدام است ؟

در جزیره زیبای کیش در جنوب ایران که از جمله مهمترین مقاصد گردشگری جنوب کشور محسوب می‌شود، تفریحات متنوعی برای گردشگران وجود دارد که یکی از آن‌ها، تجربه کشتی های تفریحی جزیره کیش است. تجربه گشت‌وگذار در آب‌های خلیج فارس با بهترین کشتی‌های تفریحی کیش می‌تواند یکی از ماندگارترین خاطرات هر کسی از سفر به این جزیره زیبا در جنوب ایران باشد.

اساسا کشتی‌های تفریحی از رایج‌ترین تفریحات آبی در دنیا هستند که در آن‌ها ضمن استراحت و صرف غذا می‌توان از لذت موسیقی زنده، جنگ‌های شادی، برنامه‌ها و مسابقات مفرح برخوردار شد.

اگر با کشتی های تفریحی جزیره کیش آشنا نیستید، در ادامه این مطلب به معرفی کامل بهترین کشتی‌های تفریحی کیش می‌پردازیم. با ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین کشتی تفریحی کیش

تفریحات در جزیره کیش محدود به جاهای دیدنی کیش یا گشت‌وگذار در مراکز خرید و رستوران‌های این جزیره نیست بلکه کشتی های تفریحی جزیره کیش نیز با تدارک برنامه‌هایی شاد و مفرح معمولا از جمله جذابترین تفریحات جزیره هستند.

شما در بهترین کشتی های تفریحی کیش می‌توانید ضمن استراحت و صرف غذا از برنامه‌های مهیجی که معمولا تدارک دیده می‌شود بر روی دریا لذت ببرید.

در جزیره کیش کشتی‌های تفریحی متنوعی وجود دارد که هریک خصیصه‌ها و برنامه‌های خاص خود را دارند. در نتیجه آشنایی با کشتی‌ها، برنامه‌ها و امکاناتشان برای انتخاب برترین کشتی تفریحی کیش ضروری است. از طرفی قیمت کشتی تفریحی کیش 1402 نیز می‌تواند در انتخاب شما موثر باشد. ما در تکراتو با در نظر گرفتن این نکات لیستی از کشتی های تفریحی جزیره کیش تهیه کرده‌ایم که می‌تواند شما را در انتخاب نهایی یاری کند.

کشتی تفریحی سیمرغ

بهترین کشتی تفریحی کیش
بهترین کشتی تفریحی کیش
  • قیمت: 250 هزار تومان
  • محل سوار شدن: انتهای بلوار دریا، اسکله تفریحی بزرگ کیش

اگر به دنبال یک فضای متفاوت در سوار شدن کشتی‌های تفریحی هستید و می‌پرسید بهترین کشتی تفریحی کیش کدام است ؟ در پاسخ به شما باید گفت که یکی از خاص‌ترین و جذاب‌ترین کشتی‌های تفریحی جزیره کیش، کشتی آکواریومی سیمرغ است.

این کشتی کف شیشه‌ای دارد و سوارشدن در آن با لذت تماشای آب‌های نیلگون خلیج فارس و اکوسیستم جانوری متنوع آن شامل انواع ماهی‌ها و موجودات آبزی توامان است.

این کشتی از ساعت 9 صبح تا 5 عصر فعال است و هر مسافر نهایتا 2 ساعت می‌تواند همراه کشتی باشد. اگر شانس بیاورید و در زمانی که داخل سیمرغ هستید یک سفره ماهی یا لاکپشت غول‌پیکر ببینید قطعا از طرفداران همیشگی کشتی‌های آکواریومی خواهید شد.

در این کشتی علاوه بر جذابیت‌های مورد بحث، انواع برنامه‌های زنده شامل موسیقی، جنگ شادی و مسابقه تدارک دیده شده و امکان سرو غذا و انواع نوشیدنی وجود دارد.

کشتی تفریحی نوید دریا

بهترین کشتی تفریحی کیش

  • قیمت: 400 هزار تومان
  • محل سوار شدن: بندرگاه کیش

اگر به دنبال لاکچری‌ترین و بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم هستید باید کشتی نوید دریا را امتحان کنید. این کشتی 3 طبقه امکانات مدرن و بسیار کاملی دارد و در چندین سالن مختلف شامل سالن VIP، فرست کلاس و سالن موزیک از میهمانان خود پذیرایی می‌کند.

با سوار شدن بر این کشتی یک سفر دو ساعته هیجان‌انگیز در آب‌های خلیج فارس را تجربه می‌کنید و از آنجا که نوید دریا به نورافکن‌هایی بسیار قدرتمند مجهز شده، حتی در دل تاریکی شب می‌توانید از زیبایی‌های دریا لذت ببرید. جنگ شادی، موسیقی زنده، کنسرت زنده، مسابقه و قرعه‌کشی از جمله مهمترین برنامه‌های کشتی نوید دریا محسوب می‌شود.

اگر بپرسید برای کودکان بهترین کشتی تفریحی کیش کدام است ؟ باید به همین کشتی نوید دریا اشاره کنیم. این کشتی به یک پارک بازی مخصوص کودکان مجهز شده که آن را از این نظر از بسیاری رقبا متمایز کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های کیش

بهترین کافه های کیش

کشتی تفریحی ستاره دریایی

بهترین کشتی تفریحی کیش
بهترین کشتی تفریحی در کیش
  • قیمت: 300 هزار تومان
  • محل سوار شدن: بندرگاه کیش

ستاره دریایی از جمله کشتی‌های آکواریومی با کف شیشه‌ای محسوب می‌شود که با سوار آن شدن می‌توانید در چند ساعت گشت‌وگذار در دریا از تماشای انواع ماهی‌ها، مرجان‌ها و دنیای زیرآب خلیج فارس لذت ببرید.

این کشتی نیز به عنوان یکی از بهترین کشتی های تفریحی جزیره کیش برنامه‌های جذابی مانند موسیقی زنده، پذیرایی با سرو شام و ناهار و انواع نوشیدنی، جنگ شادی و غیره را تدارک دیده است. این کشتی معمولا در طول روز فعال است و سانس‌های متعددی دارد.

کشتی تفریحی امپراطور

بهترین کشتی تفریحی کیش

  • قیمت: 310 هزار تومان
  • محل سوار شدن: بندرگاه کیش

یکی از بهترین کشتی های تفریحی کیش کشتی معروف امپراطور بوده که فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده است. این کشتی لاکچری در سه طبقه امکانات و خدمات بسیار لوکسی در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

امپراطور که یک کشتی تفریحی ساخت ژاپن بوده با برنامه‌های جذاب خود به بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم بدل شده است.

رستوران این کشتی نیز از جمله بهترین رستوران‌های دریایی کیش با منویی متنوع و لذیذ است. سانس‌های کشتی در چند نوبت در روز و شب فعال هستند و شما می‌توانید از 9 صبح تا 1 بامداد از خدمات امپراطور استفاده کنید.

کشتی تفریحی تارا

بهترین کشتی تفریحی کیش
قیمت کشتی های تفریحی کیش
  • قیمت: 400 هزار تومان
  • محل سوار شدن: بندرگاه کیش

کشتی تفریحی تارا کیش از جمله بهترین کشتی های تفریحی کیش است که همه روزه خدمات جذابی را در سفرهایی دو ساعته در اختیار میهمانان قرار می‌دهد.

برخی تارا را بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مردم می‌دانند چراکه این کشتی طرفداران زیادی دارد. در این کشتی نیز خدمات متداول در دیگر کشتی‌ها مانند شام و پذیرایی با انواع نوشیدنی، موسیقی زنده و جنگ‌های شادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین سواحل قشم

بهترین اقامتگاه های قشم

کشتی آکواریوم کف شیشه‌‌ای

بهترین کشتی تفریحی کیش

  • قیمت: 250 هزار تومان
  • محل سوار شدن: اسکله تفریحی جدید کیش

یکی از بهترین کشتی های تفریحی کیش کشتی آکواریوم کیش معروف به کشتی کف‌شیشه‌ای است که برای دوستداران طبیعت و محیط‌زیست و یا علاقه‌مندان به موجودات آبزی، گزینه بسیار جذابی می‌تواند باشد.

با سوار شدن بر کشتی آکواریوم کف شیشه‌ای شما می‌تواند در گشت‌وگذار در خلیج فارس شاهد انواع ماهی‌، توتیا، خرچنگ، ستاره دریایی، سفره ماهی و مرجان‌های زیبا باشید.

کشتی تفریحی گوهر

بهترین کشتی تفریحی کیش
کشتی های تفریحی جزیره کیش
  • قیمت: 300 هزار تومان
  • محل سوار شدن: بندرگاه کیش

کشتی تفریحی گوهر به عنوان یکی از بهترین کشتی های تفریحی کیش یک کشتی از نوع کاتاماران است که ظرفیتی 180 نفری دارد و در عین زیبایی، امنیت بالایی دارد.

نکته برجسته گوهر اینکه پوشش بیمه‌ای کامل برای تمام مسافران کشتی تضمین شده است. این کشتی افزون بر برنامه‌های منظم گشت‌زنی در آب‌های خلیج فارس، گشت مخصوص دورتادور جزیره نیز دارد که جذابیت زیادی برای گردشگران به همراه دارد.

در این کشتی رستورانی بزرگ با منوی غذایی متنوع برای صرف شام وجود دارد و موسیقی زنده حین صرف شام نیز اجرا می‌شود. عرضه این کشتی یکی از جذابترین و بهترین مکان‌های کیش برای تماشای جذابیت‌های خلیج فارس است.

بیشتر بخوانید:

بهترین فست فود قشم

بهترین بوم گردی قشم

کشتی آکواریومی طوطیا

بهترین کشتی تفریحی کیش

  • قیمت: 280 هزار تومان
  • محل سوار شدن: اسکله تفریحی کیش

اما در ادامه جستجوی برای اینکه ببینیم بهترین کشتی تفریحی کیش کدام است به کشتی آکواریومی دیگری می‌رسیم. کشتی آکواریومی طوطیا یکی از بهترین کشتی‌های تفریحی کیش بوده که خدمات و امکانات جذابی برای گردشگران در نظرگرفته است. در بحث قیمت کشتی های تفریحی کیش نیز این کشتی نرخ بسیار معقول و مناسبی دارد و از این نظر از پرطرفدارترین گزینه‌ها در این فهرست است.

کشتی تفریحی تاپ تورز

بهترین کشتی تفریحی کیش
بزرگترین کشتی تفریحی کیش
  • قیمت: 610 هزار تومان
  • محل سوار شدن: بندرگاه کیش

در لیست بهترین کشتی تفریحی در کیش به کشتی معروف و موفق تاپ‌تورز می‌رسیم. این کشتی اقیانوس‌پیمای لاکچری امکانات بسیار متنوعی دارد و ضمن ارائه پوشش کامل بیمه‌ای برای مسافران، در طول سفر انواع امکانات شامل سرو رایگان انواع غذا، موسیقی زنده و جنگ‌های شادی را ارائه می‌کند.

این کشتی شاید از نظر قیمت کشتی های تفریحی کیش کمی گران باشد، اما مطمئن باشید امکانات و خدمات آن در گشت سه‌ساعته در آب‌های خلیج فارس شما را راضی خواهد کرد.

کشتی تفریحی کروز

بهترین کشتی تفریحی کیشبهترین کشتی تفریحی کیش

  • قیمت: 700 هزار تومان
  • محل سوار شدن: بندرگاه کیش

کشتی تفریحی کروز هم در لیست بزرگترین کشتی تفریحی کیش جای می‌گیرد. این کشتی که شاید بهترین کشتی تفریحی کیش در حال حاضر باشد علاوه بر امکاناتی چون رستوران و سالن‌غذاخوری، موسیقی زنده، برنامه‌های شاد و مفرح و جنگ شادی، دو سالن سینما نیز دارد که می‌توانید از آن‌ها با رزرو قبلی استفاده کنید. البته که در بین قیمت کشتی های تفریحی کیش کشتی کروز از جمله گرانترین‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های قشم

بهترین هتل های قشم

کشتی تفریحی گردشگر

بهترین کشتی تفریحی کیش
قیمت کشتی تفریحی کیش 1402
  • قیمت: 100 هزار تومان
  • محل سوار شدن: اسکله تفریحی کیش

کشتی آکواریومی گردشگر شاید بهترین کشتی تفریحی در کیش از نظر اقتصادی و قیمت باشد. در این کشتی نیز شما می‌توانید مانند همه دیگر کشتی‌های آکواریومی از تماشای دنیای زیر آب خلیج فارس لذت ببرید.

این کشتی مانند دیگر کشتی‌ها و البته به تناسب هزینه‌ای که می‌پردازید تفریحات و خدمات جالبی برای سرگرمی شما فراهم می‌کند.

کشتی تفریحی کارینا

بهترین کشتی تفریحی کیش

  • قیمت: 520 هزار تومان
  • محل سوار شدن: بندرگاه کیش

کشتی تفریحی کارینا نیز در لیست بهترین کشتی تفریحی کیش جای خاصی دارد. این کشتی جدید و لاکچری مجموعه‌ای از جدیدترین خدمات را در یک فضای بزرگ و دلباز در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

هزینه کشتی کارینا در قیاس با قیمت کشتی تفریحی کیش 1402 نرخ مناسب و متوسطی است. این کشتی دارای یک سالن کنسرت مناسب نیز هست که در آن می‌توانید از برنامه‌های ویژه کارینا لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین زمان سفر به قشم

بهترین مقاصد مسافرت در تابستان

کشتی تفریحی آرتمیس پلاس

بهترین کشتی تفریحی کیش
بهترین کشتی تفریحی کیش کدام است
  • قیمت: 487 هزار تومان
  • محل سوار شدن: بندرگاه کیش

آرتمیس همیشه در لیست بهترین کشتی تفریحی در کیش جایگاه خاصی داشته و نسخه ارتقا یافته آن یعنی آرتمیس پلاس حالا با خدمات و امکاناتی مدرن‌تر در اختیار گردشگران قرار گرفته است.

این کشتی خدمات موسیقی زنده با شام باکیفیت پک‌شده را به مسافران ارائه می‌دهد. از نظر قیمت، باید گفت با توجه به قیمت کشتی تفریحی کیش 1402 آرتمیس نرخ بسیار مناسبی در قیاس با رقبا با توجه به نوع خدماتش دارد.

کشتی تفریحی اوستا 50

بهترین کشتی تفریحی کیش

  • قیمت: 530 هزار تومان
  • محل سوار شدن: بندرگاه کیش

اوستا بزرگترین کشتی تفریحی کیش از نظر ابعاد عرشه محسوب می‌شود. کشتی اوستا 50 که نسخه جدید و ارتقایافته اوستا 5 محسوب می‌شود، عرشه‌ای به مساحت 250 متر مربع دارد. این عرشه به یک سیستم نورپردازی فوق‌العاده و سیستم صوتی قدرتمند مجهز شده تا در زمان اجراهای زنده به بهترین شکل ممکن از شرایط لذت ببرید.

رستوران اوستا با انواع غذاهای لذیذ و کافی‌شاپ آن با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم نیز از دیگر مزایای کشتی اوستا به عنوان بهترین کشتی تفریحی در کیش است.

کشتی تفریحی رویای دریا

بهترین کشتی تفریحی کیش
بهترین کشتی های تفریحی کیش با قیمت مناسب
  • قیمت: 390 هزار تومان
  • محل سوار شدن: بندرگاه کیش

کشتی رویای دریا در لیست بهترین کشتی تفریحی کیش از بهترین موارد است. این کشتی در مساحتی مجموعا 6000 متر مربع و در 6 طبقه با 5 سالن پذیرایی، گنجایش 700 گردشگر را دارد. این کشتی ساخت ژاپن است و در حال حاضر از بزرگترین و پرامکانات‌ترین کشتی‌های تفریحی ایران محسوب می‌شود.

رویای دریا به عنوان یک کشتی تفریحی مدرن امکان تردد بین کیش و سواحل همجوار این جزیره زیبا در استان هرمزگان را دارا است. پذیرایی شام رایگان، بیمه مسافران، موسیقی زنده، فروشگاه، قنادی، عکاسی و خدمات دیگر از مهمترین خصیصه‌های رویای دریا است.

بیشتر بخوانید:

خرید بلیط لحظه آخری

مکان های دیدنی شیراز

کشتی تفریحی تیکا

بهترین کشتی تفریحی کیش

  • قیمت: 140 هزار تومان
  • محل سوار شدن: اسکله تفریحی کیش

کشتی تیکا از جمله بهترین کشتی‌های تفریحی در کیش است که باز هم یک کشتی آکواریومی و کف شیشه‌ای محسوب می‌شود. شما در این کشتی می‌توانید تا عمق سه متری آب انواع ماهی‌ها و آبزیان کیش را از نزدیک و از پشت کف و دیواره‌های شیشه‌ای مشاهده کرده و لذت ببرید.

این کشتی با توجه به قیمت کشتی تفریحی کیش 1402 نرخ بسیار اقتصادی و ارزانی برای خدمات به مسافران دارد و از این نظر می‌تواند یک انتخاب ارزان و جذاب برای تفریحات دریایی در کیش باشد.

کشتی تفریحی دنا

بهترین کشتی تفریحی کیش
بهترین کشتی تفریحی کیش از نظر مسافران
  • قیمت: 480 هزار تومان
  • محل سوار شدن: بندرگاه کیش

دنا در لیست بهترین کشتی تفریحی کیش جایگاه ویژه‌ای دارد. این کشتی لاکچری ساخت استرالیا است و از نظر هزینه‌ای در قیاس با قیمت کشتی های تفریحی کیش نرخ معقول و متوسطی دارد.

این کشتی دارای یک رستوران با منوی غذایی متنوع،‌ کافه با سرو انواع نوشیدنی و البته برنامه‌های زنده است. در صورتی که قصد عکاسی در این کشتی را هم داشته باشید می‌توانید از حضور عکاسان حرفه‌ای در کشتی استفاده کنید.

کشتی تفریحی دنا که می‌توان آن را در لیست بزرگترین کشتی تفریحی کیش نیز جای داد از ساعت 9 شب تا 1 بامداد در قالب سانس‌هایی دو ساعته فعال است.

سوالات متداول

بزرگترین کشتی‌های تفریحی کیش کدامند؟

اوستا، کرونا، دنا و رویای دریا از بزرگترین کشتی‌های تفریحی جزیره کیش محسوب می‌شوند.

ارزانترین کشتی‌های تفریحی کیش کدامند؟

کشتی‌های آکواریومی معمولا از کشتی‌های ارزانقیمت تفریحی در کیش هستند و برای نمونه می‌توان به کشتی‌های تیکا، گردشگر، طوطیا و سیمرغ به عنوان ارزانترین کشتی‌های تفریحی در کیش اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین کشتی های تفریحی کیش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    کشتی اوستا پذیرایی ندارد. دو بار درخواست منو شد که توجهی نکردند. حتما خوردنی و نوشیدنی همراه داشته باشید. سفارش گیری باید از میز شماره ۱ تا آخر شروع شود و منو روی همه میزها باشد.

    پاسخ