coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت پیکاپ G9 بهمن موتور آذر 1402 ؛ تاریخ آغاز طرح فروش پیکاپ G9

گروه بهمن قصد دارد تا آخر آذر ۱۴۰۲ فروش خودروی پیکاپ G9 را آغاز کند. قیمت نهایی این خودرو بر اساس گزارش آخرین خودرو یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان تعیین شده است.

این خودرو برای اولین بار در بازار بورس کالا عرضه می‌شود و با توجه به وضعیت غیر سواری آن، هیچ محدودیتی برای عرضه آن در بازار وجود ندارد. در چند ماه گذشته، خودروهای کار و تجاری نیز به صورت مکرر در بازار بورس کالا به فروش رسیده‌اند.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات بهمن موتور امروز 17 آذر 1402

بهمن G9 به عنوان بزرگترین پیکاپ آفرودی ایران با موتور دو لیتری توربوشارژر TGDi با قدرت ۲۲۰ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر، به بازار عرضه خواهد شد. جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته AT از ZF است و قدرت موتور را به چرخ‌های جلو و عقب منتقل می کند. تعلیق عقب از نوع مولتی لینک است و امکان نصب کیت تعلیق نیتروژنی نیز وجود دارد. اجزای ظاهری نیز بر اساس سفارش مشتری قابل تغییر هستند.

قیمت پیکاپ G9 بهمن موتور
قیمت پیکاپ G9 بهمن موتور

پیکاپ بهمن G9، مجهز به ویژگی‌هایی مانند صندلی‌های برقی جلو با گرمایش، چهار کیسه هوا، داشبورد با روکش چرم مصنوعی، ترمز پارک برقی، سیستم اتوهلد، حالت‌های مختلف رانندگی، کنترل سرعت، سنسورهای نور و باران، دوربین ضبط وقایع، رادار خطی، هشدار تصادف جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم صوتی کولباکس، تهویه الکترونیکی، دکمه استارت، نورپردازی داخلی، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، آینه‌های حساس به نور، تنظیم انتقال نیرو به چرخ‌ها، دنده الکترونیکی، سیستم کنترل استحکام الکترونیکی، سیستم کنترل حرکت در آغاز صعودی و سربالایی و غیره است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی قیمت و ظاهر پیکاپ G9 چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار خودرو رو با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر