coinex
راهنمای خرید تکراتو

صفر تا صد حمل خودرو با قطار

قطار یکی از بهترین و محبوب‌ترین وسیله‌ها برای جابه‌جایی میان شهرهای مختلف و سفر است. مسافران زیادی در روزهای مختلف سال با قطارهای مختلف سفر می‌کنند تا بتوانند با هزینه‌های مناسب سفری امن، راحت و دل‌نشین را به خاطرات سفرهای خود بیفزایند. احتمالا شما هم درباره این موضوع شنیده‌اید که هنگام سفر با هواپیما فقط میزان مشخصی از بار را می‌توانید همراه خود ببرید که اتفاقا خیلی کم است. بسیاری از مسافران به دلیل همین موضوع مجبور هستند سفر خود با هواپیما را لغو کنند یا بارهای خود را از طریق دیگری به مقصد ببرند.

جالب است بدانید شما در قطار می‌توانید خودروی شخصی خود را هم جابه‌جا کنید. بله درست است؛ قطار رجا فرصتی را فراهم کرده است تا شما بتوانید خودروی خود را هم با قطار به شهر مقصد ببرید. اگر قصد خرید بلیط قطار مشهد تهران رجا دارید و دوست دارید در شهر مقصد خودروی شخصی شما در اختیارتان باشد، حتما ادامه این مقاله را بخوانید.

حمل خودرو با قطار

بلیط قطار مشهد تهران رجا یکی از بهترین راه‌ها برای سفر بسیاری از افراد است. حال این‌که بدانیم می‌توان خودروی شخصی خود را هم با قطار به شهر مقصد برد، احتمالا خبر فوق‌العاده‌ای برای جمعیت زیادی از مسافران خواهد بود. اولین موردی که در این باره باید مدنظر قرار دهید این است که همه قطارها امکان حمل خودرو ندارند. اگر شما بلیط حمل خودرو بخرید، امکان حمل خودروی خود را با قطار دارید. این امکان به‌راحتی و با هزینه‌ای معقول برای مسافران میسر شده است تا بیش‌از‌پیش از سفر با قطار راضی باشند.  امکان حمل بار و مواردی مانند آن هم با قطار وجود دارد که شما به‌راحتی می‌توانید اطلاعاتی را درباره آن کسب کنید.

حمل خودرو با قطار

معمولا بارهای سبک با قطارهای مسافربری و بارهای سنگین با قطارهای باربری جابه‌جا می‌شوند و با ارائه رسید یا کد پیگیری شما امکان دریافت آن در شهر مقصد را دارید.

اگر قصد سفر با قطار دارید و می‌خواهید خودروی شخصی خودتان را هم با قطار به شهر مقصد ببرید، بهتر است هرچه زودتر بلیط آن را بخرید. حداقل سه ساعت قبل از ساعت حرکت شما باید بلیط حمل خودرو با قطار را خریده باشید. بهتر است هم‌زمان با خرید بلیط قطار مشهد تهران رجا به خرید بلیط حمل خودرو هم فکر کنید. هنگام تحویل خودرو هم باید مدارک کامل خودرو را داشته باشید. کارت شناسایی وسیله، کارت مالکیت خودرو، سند مالکیت و مدارک شناسایی مالک خودرو از مهم‌ترین مدارکی هستند که بهتر است قبل از مراجعه برای تحویل خودرو به قطار آن‌ها را آماده کرده باشید. اگر خودرو برای شرکت خاصی است شما باید معرفی‌نامه معتبری از شرکت داشته باشید که بتوانید خودرو را به قطار تحویل دهید. بهتر است بدانید شرکت ریلی از پذیرش خودروهای معیوب و تصادفی اجتناب خواهد کرد.

شرایط تحویل خودرو در مقصد

بدیهی است که شما برای تحویل‌گرفتن خودرو در مقصد باید مدارک شناسایی و مدارک خودرو را همراه خود داشته باشید. خودرو را فقط فردی که در بارنامه نام او نوشته شده است، می‌تواند تحویل بگیرد. همچنین توجه کنید که شما نهایتا تا 24 ساعت بعد از رسیدن خودرو به مقصد باید برای تحویل‌گرفتن آن مراجعه کنید. عدم مراجعه شما باعث هزینه‌های توقف و انبارداری می‌شود. باقی مراحل ساده است و احتمالا به‌راحتی می‌توانید آن‌ها را دنبال کنید تا خودروی خود را تحویل بگیرید.

خرید بلیط حمل خودرو با قطار

خرید بلیط حمل خودرو با قطار

خرید بلیط قطار برای حمل خودرو فرایند ساده‌ای دارد. در سایت علی بابا شما می‌توانید گزینه این بلیط را پیدا کنید. دقت داشته باشید هنگام خرید بلیط شما حتما باید اطلاعات دقیق و درستی را وارد کنید. حتما بعد از خرید بلیط، اطلاعات و توضیحات آن را کامل بخوانید. اهواز، تبریز، بندرعباس، کرمان، یزد، مشهد، زاهدان و شیراز شهرهایی هستند که از تهران به آن‌ها و مسیر عکس می‌توان خودرو را با قطار جابه‌جا کرد. در سایت‌های خرید معتبر مانند علی بابا، هنگام بررسی و خرید بلیط هم اطلاعات کافی و دقیقی برای کاربران نوشته شده است. حتما این موارد را بخوانید تا مشکلی برای سفر و حمل خودروی خود نداشته باشید.

نکاتی برای خرید بلیط حمل خودرو با قطار

اگر خودروی خود را با قطار جابه‌جا می‌کنید باید نکات ساده و درعین‌حال مهمی را درنظر بگیرید که در این فرایند دغدغه و مشکلی برای شما ایجاد نشود. بهتر است قبل از تحویل خودرو به قطار، همه قسمت‌های آن را دقیق و جزئی بررسی کنید. اگر موردی وجود دارد که باید درباره آن توضیح دهید با مسئولین درباره آن صحبت کنید. دقت داشته باشید که شرکت حمل‌و‌نقل ریلی مسئولیتی برای اشیای داخل خودروی شما ندارد. هیچ وسیله قیمتی و مهمی را در خودرو نگذارید. ماشین‌هایی که تصادف کرده‌اند، اجازه ورود به قطار را ندارند. هنگام تحویل چراغ‌های خودرو را خاموش کنید و دزدگیر آن را قطع کنید. این موارد ممکن است باتری خودروی شما را خالی کنند. اگر حمل خودرو با قطار را امتحان کرده‌اید بهتر است این تجربه را با دیگران هم به اشتراک بگذارید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر