coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ رونمایی رسمی گلکسی S24 فاش شد

پیش از معرفی رسمی، تاریخ رونمایی رسمی گلکسی S24 فاش شد و پرچمداران جدید غول فناوری کره‌ای، به زودی در سن خوزه کالیفرنیا به عموم معرفی خواهند شد.

یکی از افشاگران، یک ویدیو در مورد تاریخ برگزاری مراسم آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ منتشر کرده است. تاکنون اطلاعات زیادی درباره پرچم‌داران آینده‌ی سامسونگ، به عنوان مثال سری گلکسی S24، به بیرون درز کرده است. حالا، با توجه به افشاگری یک شخص خوش‌سابقه، ما تاریخ رونمایی از جدیدترین مدل‌های گوشی‌های سامسونگ را می‌دانیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ایوان بلس، یک افشاگر معروف، در ویدیویی که در ایکس منتشر کرده است، تایمری را که به گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ اختصاص داده شده است، به اشتراک گذاشته است و به نظر می‌رسد که مستقیماً از سوی سامسونگ منتشر شده است.

ویدیو تأیید می‌کند که سامسونگ قصد دارد مراسم آنپکد را در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) برگزار کند و احتمالاً مراسم در سن خوزه‌ی کالیفرنیا برگزار خواهد شد.

در تصویر، همچنین عبارت “Galaxy AI در راه است” نیز دیده می‌شود که احتمالاً به دستیار هوش مصنوعی مورد انتظار در مدل‌های گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا اشاره دارد.

اولین بار در ماه نوامبر (آبان و آذر)، درباره Galaxy AI از خود سامسونگ شنیده شد و این شرکت ادعا کرد که دستیار جدید، بسیار هوشمندتر از بیکس‌بی خواهد بود. استفاده از هوش مصنوعی در سری گلکسی S24 احتمالاً بسیار گسترده‌تر خواهد بود.

با توجه به افشاگری‌ها، ما می‌دانیم که رابط کاربری One UI 6.1 دارای ویژگی‌های مختلف مبتنی بر هوش مصنوعی است. باید دید که ویژگی‌های جدیدی چه تأثیری بر قیمت گوشی‌های سامسونگ در سری گلکسی S24 خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی رسمی گلکسی S24 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر