coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت پارک آبی آتلانتیس دبی (لیست هزینه های پارک آکواونچر)

شهر دبی نگین امارات متحده عربی است. در این شهر تفریحاتی وجود دارد که به طور قطع در خاورمیانه هیچ همتایی ندارد و برخی از آن‌ها نیز در کل جهان بی‌نظیرند. یکی از این تفریحات، پارک آبی آتلانتیس یا همان آکواونچر است. اینجا بزرگ‌ترین پارک آبی خاورمیانه است که در هتلی به همین نام یعنی هتل آتلانتیس واقع شده است. برای آگاهی از قیمت پارک آبی آتلانتیس دبی که در هر شرایطی و بر اساس عوامل زیادی ممکن است متغیر باشد همراه ما باشید.

قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی به ریال و خرید آن

در این مقاله ما قیمت بلیط این پارک آبی را بر اساس خدمات و شرایط مختلف آن به دلار و درهم بیان کرده‌ایم. هرچند این باعث می‌شود شما دید دقیق‌تری به آن داشته باشید، اما اگر دلتان می‌خواهد قیمت آن را به ریال و تومان بدانید و برای خریدش به صورت ریالی اقدام کنید هم برای‌تان راه‌حل خوبی را اندیشیده‌ایم. در واقع شما همیشه می‌توانید به صفحه بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی مراجعه کنید و قیمت روز آن را به صورت دقیق بررسی کرده و برای خریدش اقدام کنید.

قیمت پارک آبی آتلانتیس دبی بر اساس پکیج‌های مختلف

دانستن قیمت بلیط تفریحات دبی (چه پارک آتلانتیس و چه سایر تفریحات) می‌تواند کلید باز کردن یک تجربه واقعا فراموش‌نشدنی در سفرتان به دبی باشد. به طور خاص در مورد پارک ابی آتلانتیس باید گفت که در واقع یک پارک آبی عادی نیست و صرفا یک نوع بلیط ندارد. بلکه این پارک خدمات متفاوتی را روی پکیج‌های مختلفش ارائه می‌دهد که هر کدام هم قیمت متفاوتی دارند و هم تجربه متفاوتی را رقم می‌زنند. بنابراین شناخت قیمت انواع بلیط‌های آن به تصمیم‌گیری شما برای خرید آن کمک می‌کند.

شروع و کف قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی ۸۵/۸۳ دلار برای هر نفر در روز است. این نرخ معمولا در تاریخ‌های مختلف تا ۱۱۹ دلار نیز افزایش پیدا می‌کند اما به طور عمومی در همین بازه قیمتی قرار دارد. اکثر افرادی که برای تفریح و گردش به دبی سفر می‌کنند همین نوع بلیط را می‌خرند. در حالی که انواع مختلفی از این بلیط وجود دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

پکیج سالیانه پارک آبی آکواونچرز

قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی در پکیج سالیانه ۹۹۰ درهم برای کل سال است که معادل ۸۲ درهم در ماه است. این پکیج شامل خدمات مختلفی است که در زیر بیشتر آن‌ها را توضیح داده‌ایم.

  • دسترسی در تمام ۳۶۵ روز سال به این مجموعه آبی گسترده.
  • دسترسی به آکواریوم لاست چمبرز برای هر ۳۶۵ روز سال.
  • ۲۰ درصد تخفیف برای دعوت کردن مهمان و دوست به این مجموعه تفریحی.
  • ۲۰ درصد تخفیف برای دعوت دوستان به بازدید از آکواریوم لاست چمبرز.
  • دسترسی ویژه به تمام بخش‌ها و برج‌های پارک آبی آکواونچر

پکیج فصلی پارک آبی آتلانتیس

پکیج فصلی پارک آبی آتلانتیس

برای خرید پکیج فصلی پارک آبی آتلانتیس باید مبلغ ۵۴۹ درهم را بپردازید که معادل ۱۶۶ درهم در ماه است. اگر سفرهای کاری شما به دبی در فصل خاصی از سال بیشتر می‌شود، این گزینه برای‌تان مناسب است. در زیر خدمات ویژه این پکیج را ببینید:

  • دسترسی ۹۰ روزه به پارک آکواونچر.
  • دسترسی ۹۰ روزه به آکواریوم لاست چمبرز.
  • ۲۰ درصد تخفیف برای بازدید از شیرهای دریایی و دلفین‌ها.

عوامل موثر در تغییر قیمت پارک آبی آتلانتیس

قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی ممکن است بر اساس خدمات (یا نوع) مختلف آن متفاوت باشد. در ادامه لیست کلیه موارد تاثیر گذار بر قیمت را آورده‌ایم:

  • اولین مورد سن است. قیمت این بلیط برای کودکان و بزرگسالان متفاوت است. رنج سنی بزرگسال در این پارک ۸ الی ۹۹ سال درنظر گرفته می‌شود و رنج سنی کودکان ۱ الی ۷ سال.
  • مورد دیگر موثر بر قیمت این بلیط، دارای ناهار بودن یا نبودن آن است. این مجموعه دارای رستوران‌های بی‌نظیری است که می‌توانید در آن‌ها ناهار بخورید. بنابراین در صورتی که بلیط خود را با ناهار رزرو کنید قیمت آن بیشتر خواهد شد.
  • مورد بعدی امکان بازدید از آکواریوم این مجموعه است. از آنجایی که اکثر افرادی که به این پارک آبی می‌روند تمایل دارند آکواریوم لاست چمبرز را هم ببینند، برخی از بلیط‌های این مجموعه بازدید لاست چمبرز را نیز ساپورت می‌کند.
  • اقامت داشتن در هتل آتلانتیس نیز روی استفاده از این پارک آبی تاثیر می‌گذراد. در واقع اگر شما در این هتل اقامت داشته باشید نیازی به پرداخت حتی ۱ درهم جهت استفاده از پارک آکواونچر را ندارید. این پارک برای مهمانان هتل به طور کامل رایگان است.
  • آخرین مورد موثر بر قیمت بلیط شما، ترانسفر رفت و برگشت به این مجموعه است. شما این امکان را دارید که هنگام تهیه این بلیط از خدمات نرانسفر هم استفاده کنید تا برای رفت‌وآمد به این مجموعه دردسری نداشته باشید.

قیمت پارک آبی آتلانتیس دبی در بازه‌های زمانی مختلف

قیمت پارک آبی آتلانتیس دبی در بازه‌های زمانی مختلف

هرچند که این تفریح نیز مانند تمام تفریحات دیگر در دنیای گردشگری دارای زمان پیک است، با این‌حال نوسان قیمت آن چندان زیاد نیست. به طور مثال در تاریخ‌هایی همچون حوالی سال نو میلادی یعنی کریسمس قیمت آن به ۱۰۸ دلار می‌رسد و در تابستان ممکن است تا ۱۱۹ دلار هم برسد. در روزهای عادی نیز قیمت آن چیزی در حدود ۸۵ دلار است. بنابراین اگر می‌خواهید از این پارک آبی فوق‌العاده استفاده کنید درگیر زمان مراجعه به آن نباشید چون قیمت غیر پیک آن با قیمت پیکش تفاوت زیادی ندارد.

چگونه بهترین قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی را پیدا کنیم؟

توصیه می‌کنیم برای اینکه مطمئن باشید قیمتی که می‌خرید قیمت واقعی بلیط است و هزینه گزافی بابت آن نمی‌پردازید از وب‌سایت‌های معتبر خریداری کنید. در همین راستا ما وب‌سایت اقامت‌۲۴ پیشنهاد می‌کنیم که بیش از ۱۷ سال تجربه دارد و گزینه‌ای قابل اعتماد محسوب می‌شود. برخی از ویژگی‌های این وب‌سایت شامل این موارد می‌شود:

  • بلیط مستقیم از مجموعه آکواونچر
  • امکان پرداخت ریالی
  • ارائه واچر برای تضمین رزرو و خرید بلیط و تحویل هوشمند و فوری بلافاصله بعد از پرداخت

حرف آخر

قیمت پارک آبی آتلانتیس دبی، عوامل موثر بر آن و پکیج‌های مختلفش را در این مقاله باهم بررسی کردیم. اکنون می‌توانید با دیدی باز نسبت به خرید بلیط این مجموعه اقدام کنید. در نظر داشته باشید که اگر سفر شما سفری کاری و طولانی مدت است (مثلا قرار است چندماه دبی بمانید) می‌توانید از پکیج‌های این مجموعه استفاده کنید که قیمت بهتری را به شما ارائه می‌دهند.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر