coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت محصولات مدیران خودرو دی 1402 ؛ لیست قیمت کارخانه محصولات مدیران خودرو

قیمت محصولات مدیران خودرو دی 1402 براساس جدول منتشر شده از سمت این شرکت اعلام شد. در این جدول قیمت خانواده MVM و فونیکس درج شده است.

قیمت محصولات مدیران خودرو دی 1402 توسط این شرکت منتشر شد. مطابق انتظار مدیران خودرو نیز به عنوان یکی دیگر از خودروسازان ایرانی قیمت محصولات خود شامل خودروهای MVM و فونیکس را به ‌روز کرد. در لیست قیمت جدید مدیران خودرو، 7 خودرو از برند MVM و 7 خودرو از برند فونیکس قیمت‌گذاری شده‌اند. این قیمت‌ها براساس نرخ کارخانه منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: قیمت محصولات ایران خودرو دی 1402 [+ قیمت در بازار آزاد]

قیمت محصولات مدیران خودرو دی 1402

مدیران خودرو قیمت 14 مدل از خودروهای مونتاژی خود را در دی‌ماه 1402 به‌روزرسانی کرد. هر 14 محصول براساس بهای کارخانه قیمت‌گذاری شده و طبق دو برند مونتاژی فونیکس و MVM مشخص شده است.

قیمت خودروهای فونیکس دی 1402

قیمت کارخانه ای خودروهای فونیکس در دی‌ماه 1402 مطابق جدول زیر است:

قیمت محصولات مدیران خودرو دی 1402

قیمت خودروهای MVM دی 1402

قیمت کارخانه ای خودروهای MVM در دی‌ماه 1402 مطابق جدول زیر است:

قیمت محصولات مدیران خودرو دی 1402

برای اینکه قیمت‌های جدید محصولات شرکت مدیران خودرو رو ارزیابی کنید، می‌توانید قیمت این محصولات را نسبت به ماه گذشته مقایسه کنید. برای اطلاع از قیمت‌های محصولات مدیران خودرو در ماه آذر اینجا کلیک کنید. البته ناگفته نماند که این خودروساز خصوصی، قیمت محصولات خود را در آذرماه را برخلاف ماه جاری در اواسط ماه اعلام کرد در حالی این دی‌ماه اوایل ماه اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

قیمت محصولات مدیران خودرو برای دی‌ماه 1402 به روز شد. قیمت‌های جدید این خوردوساز را در مقایسه با ماه پیش چگونه ارزیابی می‌‌کنید؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر