coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ گلکسی S24 گواهی IMDA را دریافت کرد

به گفته چندین افشاگر، رویداد رونمایی از سری سامسونگ گلکسی S24 در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد و پیش از این رویداد، سامسونگ در حال دریافت گواهی‌‌های مختلف برای گوشی‌های پرچمدار آینده‌اش است.

مدل استاندارد گلکسی اس 24 که با شماره مدل SM-S921B/DS مشخص شده، گواهی IMDA (سازمان توسعه رسانه‌ای اطلاعاتی) را دریافت کرده است. شماره مدل گوشی نشان می‌دهد که این گوشی دوسیم‌کارته است.

IMDA یک مرجع گواهی‌ در سنگاپور برای تجهیزات مخابراتی و رادیویی اعم از گوشی‌های هوشمند است. این گواهی نشان می‌دهد که گوشی دارای اتصال 5G، بلوتوث، NFC و وای‌فای است. گواهی IMDA توسط شرکت سامسونگ الکترونیکس سنگاپور PTE. LTD. اپلای شده است. اطلاعات بیشتری از این گواهی‌ در دسترس نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تمامی گوشی‌های سری سامسونگ گلکسی S24 گواهی IMDA را دریافت می‌کنند؟

احتمالا گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ پلاس و مدل اولترا در حال گذراندن پروسه دریافت این گواهی باشند ولی تاکنون آن را دریافت نکرده‌اند.

بر اساس افشاگری‌ها و گزارش‌های قبلی، سامسونگ گلکسی S24 دارای صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2x با اندازه 6.1 اینچ، رزولوشن Full HD+، نرخ تازه‌سازی متغیر 1-120Hz، HDR10+، روشنایی نواری 2,600 نیت و محافظه صفحه Gorilla Glass Armor است.

سامسونگ گلکسی S24 گواهی IMDA را دریافت کرد

این گوشی قبلا گواهی IP68 که برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بوده را دریافت کرده است. Galaxy S24 دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی با فوکوس اتوماتیک، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3x و OIS است. این گوشی قادر به ضبط ویدئوهای 4K 60 فریم در ثانیه با تمام دوربین‌های خود و ویدئوهای 8K 30 فریم در ثانیه با دوربین اصلی خود است.

منبع تغذیه این گوشی احتمالا یک باتری 4,000 میلی‌آمپر ساعتی بوده که از شارژ سریع با سرعت 25 واتی، شارژ بی‌سیم سریع با سرعت 15 واتی و شارژ بی‌سیم معکوس 4.5 واتی پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود که گلکسی اس 24 در اکثر کشورهای جهان با پردازنده Exynos 2400 عرضه خواهد شد ولی در کانادا، چین و ایالات متحده، احتمالاً این گوشی به تراشه Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شود.

شایعات می‌گویند گلکسی S24 دارای 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی و سیستم عامل آن One UI 6.1 بر پایه اندروید 14 بوده که حداقل چهار به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت خواهد کرد.

در گزارشاتی دیگر ذکر شده که این گوشی چندین ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی دارد که شامل ترجمه زبان زنده در طول تماس‌های صوتی، تولید کننده تصاویر پس‌زمینه، خلاصه‌سازی یادداشت‌ها و چندین والپیپر افکت برای قفل صفحه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر