coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی ریلمی GT 5 PRO مشکی با حافظه 1 ترابایتی عرضه می‌شود

ریلمی GT 5 PRO جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار این برند است که در اوایل این ماه معرفی و از نیمه دسامبر در بازارهای جهانی عرضه شد.

قبل از آنکه این دستگاه به فروش برسد، ریلمی اعلام کرد که نسخه محدودی را به مناسبت دستاورد فروش 200 میلیون واحدی خود ارائه خواهد کرد. امروز، معاون ریلمی، شی چی چیس، اعلام کرد که ریلمی جی تی 5 پرو با رنگ مشکی به زودی در نسخه 1 ترابایتی و 16 گیگابایت حافظه رم در دسترس خواهد بود. اولین فروش برای این نسخه نیز فردا (29 دسامبر) آغاز خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ریلمی GT 5 PRO

پیشتر نسخه 1 ترابایتی این گوشی فقط در رنگ‌های نارنجی (Red Rock) و کرم (Bright Moon) معرفی شده بود. این گزینه‌های رنگ دارای پنل پشتی چرمی هستند در حالی که نسخه سیاه (Starry Night) دارای پنل شیشه‌ای است.

البته مدیر اجرایی این شرکت در پست ویبو خود به قیمت اشاره‌ای نکرد. بنابراین، نسخه 1 ترابایتی مشکی این دستگاه احتمالاً با قیمتی مشابه سایر نسخه‌های دیگر این گوشی عرضه خواهد شد.

ریلمی جی تی 5 پرو دارای صفحه نمایش OLED منحنی 6.78 اینچی است. این پنل 10 بیتی رزولوشنی به اندازه 2780 در 1264 پیکسل، نرخ تازه سازی 144 هرتز (LTPO) و سطح روشنایی بالای 4500 نیت ارائه می‌دهد.

ریلمی GT 5 PRO

این دستگاه با چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 3 به همراه حافظه LPDDR5x و حافظه ذخیره سازی UFS 4.0 تجهیز شده است. همچنین این گوشی ریلمی با رابط کاربری اختصاصی این شرکت یعنی UI 5.0 بر پایه اندروید 14 راه‌اندازی می‌شود.

دستگاه دارای سه دوربین در پشت است که شامل حسگر اصلی سونی LYT-808 با رزولوشن 50 مگاپیکسل، یک واحد اولترا واید سونی IMX355 با رزولوشن 8 مگاپیکسل و یک دوربین تله فوتو پریسکوپ 3 برابری سونی IMX890 با رزولوشن 50 مگاپیکسل است. در قسمت جلو، دوربینی با رزولوشن 32 مگاپیکسل وجود دارد.

این گوشی با دو بلندگوی استریو، حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش، حسگر IR و دارای گواهینامه IP54 است. در آخر، با باتری 5,400 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات همراه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد رنگ‌بندی جدید گوشی ریلمی GT 5 PRO چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    نظر روکه خوندم گفتم یه ادم چقدر میتونه *** باشه طرف اشتباه نوشته تونمیتونی فکر کنی همچین گوشی هایی باحافظه16دیگه نداریم

    پاسخ

    بابا این میخواد چی باشه که رمش یک ترا باشه؟ اخه گاد اف وار ۲۰۱۸اجرا کنه میگفتم باشه بازی پی اس ۵ یا ۴ یا پی سی اجرا کنه میگفتم ارزش داره بابا گوشیم ۱۲ گیگ رمه فقط پابجی و کلشو گاهی وقتا ادیته هخخخ

    پاسخ

    منظورش از رم حافظه ست.. اشتباه نوشته رم

    پاسخ

    بله دقیقا
    ممنون که اشاره کردید

    پاسخ