coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: جدیدترین رندرهای گلکسی S24 منتشر شد

هرچه به معرفی گلکسی S24 نزدیک‌تر می‌شویم، جزئیات بیشتری از این خط محصول منتشر می‌شود. چند روز پیش، تصاویری از رندرهای رنگی و ظرفیت داخلی گلکسی S24 اولترا و S24 پلاس به اشتراک گذاشته شد. حالا، با انتشار جدیدترین رندرهای گلکسی S24 مشخص شد که این تصاویر جزئیات واضح‌تری از این محصولات را به نمایش گذاشته است. 

یک منبع خبری مطلع، تصاویر جدیدی از مورد انتظارترین مدل‌های سامسونگ را منتشر کرده است. این تصاویر، گلکسی S24، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا را از زوایای متعدد به تماشا گذاشته‌اند. طی گزارش‌هایی که در این چندوقت منتشر شده، احتمالا سامسونگ این سری را در اوایل ژانویه 2024 (پایان دی‌ماه 1402) به جهان معرفی کند. اغلب مشخصات این گوشی‌ها تاکنون منتشر شده‌اند، اما نمی‌توان قاطعانه در مورد آنها نظر داد. این رندرهای جدید تقریباً با کیفیت‌ترین تصاویری هستند که از این خانواده منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: در سری گلکسی S24 سامسونگ قابلیت ارتباط ماهواره ای دو طرفه وجود نخواهد داشت

گلکسی S24 اولترا، به همراه گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس، با یک صفحه‌نمایش تخت تجهیز شده و تا‌ اندازه‌ای منحنی ظریفی در لبه‌ها قابل مشاهده است؛ اما این منحنی اصلی‌ترین تأثیرش را روی لایه شیشه بیرونی دارد تا بر روی خود نمایشگر.

اطلاعات جدید نشان می‌دهند که گلکسی S24 و گلکسی S24 در بازار اروپا ممکن است با قیمتی کمتر نسبت به نسل قبلی خود عرضه شوند؛ در حالی که گلکسی S24 اولترا با قیمت بالاتری نسبت به نسل قبلی خود به بازار خواهند آمد. هنوز قیمت‌گذاری این گوشی‌ها برای بازار ایالات متحده اعلام نشده است.

اطلاعات به دست آمده نشان می‌دهد که در ایالات متحده، این گوشی‌ها از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره‌مند شوند. در مناطق دیگر، مدل‌های S24 و S24 پلاس احتمالاً با پردازنده اگزینوس 2400 تجهیز خواهند شد، در حالی که مدل اولترا در سراسر جهان از پردازنده اسنپدراگون بهره‌مند خواهد بود. بنابراین، در خارج از ایالات متحده، اگر کاربران به دنبال بهترین پردازنده هستند، ممکن است نیاز باشد که برای تهیه مدل اولترا هزینه کنند. البته، تا زمان عرضه، تأیید دقیقی از این اطلاعات امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی جدیدترین رندرهای گلکسی S24 چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر