coinex
راهنمای خرید تکراتو

تماشا کنید: رندر آنر مجیک 6 و 6 پرو منتشر شد [+ شایعات قابلیت ارتباط ماهواره‌ای]

آنر می‌خواهد یک رویداد دو روزه را در تاریخ 10 ژانویه (20 دی) در چین برگزار کند. در این رویداد، گوشی‌‌های سری آنر مجیک 6 و سیستم عامل Magic OS 8.0 به‌صورت رسمی معرفی می‌شوند. اخیرا تصاویری از رندر آنر مجیک 6 و آنر مجیک 6 پرو منتشر شده که نمایی از طراحی این موبایل‌ها را فاش می‌کند.

رندر جدید گوشی های آنر مجیک 6 و 6 پرو توسط Rodent950 منتشر شده است. هر دو گوشی هوشمند از طراحی شیک و سه لنز دوربین بهره می‌برند که به‌صورت مثلثی در یک ماژول دایره‌ای چیده شده‌اند. روی ماژول دوربین‌ به 100x اشاره شده است که از وجود احتمالی لنز پریسکوپ تله فوتو در این گوشی‌ها خبر می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های 2024

به غیر از این رندرها، اخیرا یکی از تحلیلگران تکنولوژی در شبکه اجتماعی ویبو، به بررسی ویژگی ارتباط ماهواره‌ای آنر و مقایسه آن با هواوی میت 60 پرو پرداخته است. به گزارش gizmochina، نتیجه این بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که گوشی آنر مجیک 6 پرو می‌تواند از رقیب خود پیشی بگیرد. این گوشی هوشمند می‌تواند اتصال ماهواره‌ای را سریع‌تر از رقیب خود پیدا کند و نیاز به اندازه‌گیری جهت جداگانه‌ قبل از برقراری ارتباط را از بین ببرد. گوشی‌های آنر همچنین می‌توانند ارتباط طولانی‌تری را به‌صورت ماهواره‌ای برقرار کنند؛ حتی بیشتر از 5 دقیقه. این در‌ حالی‌است که ارتباط گوشی میت 60 پرو در کمتر از 5 دقیقه قطع می‌شود.

هواوی درواقع اولین شرکتی بود که تکنولوژی SMS ماهواره‌ای را معرفی کرد؛ اما به نظر می‌رسد که آنر به‌ رقیب قدرتمندی تبدیل شده است.

آنر مجیک 6 و 6 پرو

اخیرا اطلاعاتی درباره تنظیمات دوربین سری آنر مجیک 6 نیز فاش شده است. گفته می‌شود که گوشی‌های Honor Magic 6 و Honor Magic 6 Pro از دوربین اصلی 50 مگاپیکسل OmniVision OV50H و یک لنز اولترا واید 50 مگاپیکسل OV50M برخوردار می‌شوند. برای عکس‌های تله فوتو هم یک لنز 50 مگاپیکسل OV50M برای آنر مجیک 6 در نظر گرفته شده است؛ در حالیکه لنز تله فوتوی مجیک 6 پرو از نوع Samsung HP3 خواهد بود.

نظر شما درباره گوشی های قدرتمند مجیک 6 و 6 پرو چیست؟ آیا این گوشی‌ها می‌توانند رقیبان پرفروش بازار را کنار بزنند؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر