coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین سریال های چینی 2024 ؛ معرفی عناوین جدید و جذاب امسال

مجموعه‌های چینی در ایران طرفداران خاص خود را دارند. در این مقاله، بهترین سریال های چینی 2024 را معرفی می‌کنیم که در ژانرهای مختلف ساخته شده‌اند.

در گذشته، سینمای کشور چین به‌خاطر تحولات سیاسی متعدد و جنگ جهانی، دستخوش تغییرات بسیاری شد؛ اما حالا راه خود را پیدا کرده و علاوه بر تولید بهترین سریال های چینی کمدی ، در ژانرهای مختلف دیگر نیز فیلم و سریال می‌سازد.

صنعت سینما در کشور چین از سال ۱۸۹۶ آغاز شد. نخستین فیلم چینی، نبرد دینگ‌جون‌شان بود که در سال ۱۹۰۵ ساخته شد. چین اکنون صاحب یکی از بزرگ‌ترین بازارهای جهانی تولید و نمایش فیلم و سریال است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین سریال های چینی 2024

پس از جنگ دوم چین و ژاپن و اشغال شانگهای توسط ژاپن بود که فیلم‌سازان به دیگر کشورها مهاجرت کردند و همین باعث شد صنعت فیلم‌سازی چین به شدت محدود شود. اما اکنون سینمای چین نیز مانند هر کشور دیگری پر از بهترین سریال های چینی مدرسه ای، کمدی، عاشقانه، رزمی و درام است.

بهترین سریال های چینی 2024
بهترین سریال های چینی 2024

امروزه مجموعه‌های چینی در بسیاری از کشورها پر مخاطب هستند و مدتی است که بینندگان این سریال‌ها در ایران نیز افزایش یافته است. اگر شما از طرفداران بهترین سریال های چینی در ژانرهای مدرسه ای، رزمی، عاشقانه، کمدی و درام هستید، برای آشنایی با برترین سریال های چینی 2024 تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

رئیس من (My Boss)

بهترین سریال های چینی 2024
برترین سریال چینی 2024
  • ژانر: کمدی عاشقانه
  • کارگردان: چن مینگ ژانگ، چن شی یی
  • بازیگران: چن زینگ ژو، ژانگ رو نان، چن شیائو یون، لی جون شیان، هه ون جون
  • تعداد قسمت‌ها: 38

معرفی برترین سریال های چینی 2024 را با My Boss آغاز می‌کنیم که تازه‌ترین ساخته‌ی چن مینگ ژانگ، چن شی یی است و با اینکه تنها چند قسمت از آن پخش شده، مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

خلاصه داستان: چنگ یائو که آرزو داشت روزی وکیل شود، توسط یه شرکت وکالت برتر، استخدام شد. او تصمیم می‌گیرد به آپارتمانی نزدیک‌تر به محل کارش نقل مکان کند.

ولی چنگ یائو انتظار نداشت که یک هم‌خانه‌ای داشته باشد، آن‌هم کسی که با او کاملا متفاوت است. یائو پس از مدتی متوجه می‌شود که این شخص رئیس جدیدش، چیان هنگ است. چیان هنگ، چنگ یائو را استخدام کرده و آموزش‌های سخت خودش را آغاز می‌کند.

در ابتدا هدف هنگ، بیرون انداختن چنگ یائو بود، چون فکر می‌کرد با پارتی‌پازی وارد شرکت شده است. در این میان، چنگ یائو نمی‌داند چرا در این موقعیت قرار گرفته و تصمیم می‌گیرد که بیشتر تلاش کند. عملکرد فوق‌العاده‌ی یائو باعث می‌شود کم‌کم نظر چیان هنگ نسبت به او تغییر کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2024

بهترین فیلم های 2024

بانوی خاص (Special Lady)

 سریال های چینی جدید در حال پخش
بهترین سریال های چینی در سال 2024
  • ژانر: تاریخی کمدی عاشقانه
  • کارگردان: ژی لی
  • بازیگران: شیائو یان، ژای زی لو، شنگ یینگ هائو، ژونگ لی لی، سون زی هانگ
  • تعداد قسمت‌ها: 36

بانوی خاص به کارگردانی ژی لی و بازی بازیگران نام‌آشنای چینی، یکی از بهترین سریال های چینی در سال 2024 است که در 36 قسمت 45 دقیقه‌ای ساخته شده است.

خلاصه داستان: خاندان سونگ به داشتن محققین مطرح در نسل‌شان مشهور هستند. اما سونگ جو عضو جوان این خاندان نمی‌پذیرد که راه خاندانش را ادامه دهد. او سعی می‌کند ازدواج کند.

او پس از مدتی با شیائو یو آشنا می‌شود. شیائو یو برنامه‌های او را کاملاً به هم می‌ریزد. شیائو یو دشمن سرسخت سونگ جو است. تا زمانی که او در اطراف جو است، فاجعه رخ می‌دهد.

اما سونگ جو از آن افرادی نیست که حاضر به باخت باشد، به همین خاطر آن‌ها همیشه طورری با هم درگیر می‌شوند که انگار فردایی وجود ندارد. کل انجمن به خاطر آن‌ها به هم ریخته است، با این حال سونگ جو و شیائو یو هستند که روح رقابت را دوباره زنده کرده‌اند.

عدالت در تاریکی (Justice in the Dark)

بهترین سریال های چینی 2024
سریال چینی جدید
  • ژانر: اکشن، هیجان انگیز، معمایی
  • کارگردان: کیو ژونگ وی
  • بازیگران: ژانگ شین چنگ، فو شین بو، ژائو ژی وی، لیو یی هانگ، شیائو یو
  • تعداد قسمت‌ها: 30

تازه‌ترین ساخته‌ی کیو ژونگ وی، عدالت در تاریکی نام دارد که جزو سریال های چینی جدید در حال پخش نیز محسوب می‌شود. Justice in the Dark در قالب 30 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده و از بهترین سریال های چینی 2024 است.

خلاصه داستان: در یک تمدن تخیلی در سال 2053، جایی که نرخ جرم و جنایت افزایش یافته و به موضوعی مورد توجه تبدیل شده است، قتل یک فرد منجر به تشکیل یک سازمان جنایی می‌شود.

وظیفه این سازمان جنایی بررسی روانشناختی مجرمان و برقراری عدالت است. افسر پلیس لو وی ژائو که مسئول این پرونده است، متوجه می‌شود که همه چیز به آن سادگی که به نظر می‌رسید نیست.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های اکشن 2024

بهترین فیلم های کمدی 2024

 هیچوقت تنها پیش نمیری (You’ll Never Walk Alone)

سریال جدید چینی
سریال جدید چینی
  • ژانر: عاشقانه
  • کارگردان: گو یون یون
  • بازیگران: چنی چن، سونگ یی، زو یانگ، هان تانگ شنگ، هیو وانگ
  • تعداد قسمت ها 28

اگر از طرفداران سریال‌های عاشقانه و چینی هستید، پیشنهاد می‌کنیم You’ll Never Walk Alone را تماشا کنید. هیچوقت تنها پیش نمیری برترین سریال چینی 2024 در ژانر عاشقانه است.

خلاصه داستان: شیا یوان، دختر شانگهای، مدیر بخش فروش یک برند معروف است. پس از ثبات شغلی، او به دوست پسرش، سونگ هانگ یو، که سه سال از آشنایی آن‌ها می‌گذرد، پیشنهاد ازدواج می‌دهد، اما سونگ هانگ یو ناپدید می‌شود.

شیا یوان متوجه شد که سونگ هانگ یو به استرالیا رفته است. او پس یک سال تصمیم گرفت به استرالیا برود تا سونگ هانگ یو را پیدا کند.

آخرین جاودانه (The Last Immortal)

سریال جدید چینی
برترین سریال های چینی 2024
  • ژانر: درام، عاشقانه، فانتزی، ووشیا
  • کارگردان: چان کا لام
  • بازیگران: ژائو لو سی، وانگ آن یو، یینگ ار، لی یون روئی، کائو فی ران
  • تعداد قسمت‌ها: 40

The Last Immortal از بهترین سریال های چینی در سال 2024 است که داستانی افسانه‌‌ای و عاشقانه را روایت می‌کند. این مجموعه 40 قسمتی از شبکه‌ی Tencent Video پخش می‌شود.

خلاصه داستان: فنگ یین همچون ققنوسی کوشا و گوجین پسر خدای راستین که قدرت جادویی‌اش مهروموم شده است به طور اتفاقی با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند. آن‌ها تصمیم می‌گیرند با کمک هم جوهر جاودانگی فنگ یین را پیدا کنند.

فنگ یین و گوجین در مسیر یافتن و جمع کردن جوهر جاودانگی همراه با دوستانشان باید با تقدیر روبه‌رو شوند و با زمان بجنگند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

بهترین مینی سریال های کره ای

 امید (The Hope)

بهترین سریال های چینی در سال 2024

  • ژانر: کمدی
  • کارگردان: دینگ هی
  • بازیگران: ژانگ رو یون، هوانگ یائو، وانگ کیانگ، زو رو هان، مارکوس لی
  • تعداد قسمت‌ها: 30

The Hope عنوان یکی از سریال های چینی جدید در حال پخش است که توانسته مخاطبان بسیاری جذب کند. این سریال چینی جدید روزهای دوشنبه پخش می‌شود.

خلاصه داستان: لی مینگ کسی است که برای راه‌اندازی کار، همیشه با شکست مواجه شده و برای تدریس به یک دبیرستان می‌رود. لی ران یکی از دانش‌آموزان معمولی و یتیم این مدرسه است. مادربزرگ لی ران سخت کار می‌کند تا بتواند از نوه‌‌اش حمایت کند تا او وارد دانشگاه شود و به رویاهایش در دنبای رباتیک برسد.

لی مینگ معلمی است که از هیچ دانش آموزی ناامید نمی‌شود. به همین خاطر او تلاش می‌کند تا لی ران با علاقه برای رویاهایش تلاش کند. همه‌ی دانش آموزان این دبیرستان با حضور لی به سختی تلاش می‌کنند تا وارد دانشگاه شوند و سفر جدیدی را در زندگی آغاز کنند.

 عاشقتم (I Love You)

 سریال های چینی جدید در حال پخش

  • ژانر: عاشقانه
  • کارگردان: لو یو لای
  • بازیگران: سون یی، ژانگ وان یی، یوان ون کانگ، وو یو، یین ژی ژوان
  • تعداد قسمت‌ها: 24

عاشقتم عنوان یکی دیگر از برترین سریال های چینی 2024 است که به کارگردانی لو یو لای ساخته شده و در روزهای دوشنبه پخش می‌شود.

خلاصه داستان: شو نه او، یک گلفروش است که ده سال در روابط  عاطفی ناموفق بوده و ژائو جین یک دامپزشک موفق است که مسئولیت خانواده‌ش را به عهده گرفته است. آن‌ها از سمت خانواده‌ها برای ازدواج تحت فشار قرار می‌گیرند.

این در حالی است که شو نه او، در شکاف عاطفی و‌ احساسی عمیقی قرار گرفته و ژائو جین هم خانواده و پیشینه‌ی خانوادگی پیچیده‌ای دارد که همین موضوع، باعث سوتفاهم‌های زیادی بین آن‌ها شده است. درواقع این دو نفر دقیقا زمانی سر راه هم قرار می‌گیرند که نمی‌دانند باید چطور دوباره یک زندگی خوب را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های جنایی کره ای

بهترین سریال های کره ای نتفلیکس

 دانشگاه جنوب غربی ما (Our Southwest General University)

 سریال های چینی جدید در حال پخش

  • ژانر: تاریخی، عاشقانه، جنگی
  • کارگردان: برو ییک چون
  • بازیگران: دیلان وانگ، ژو یه، یه زو شین، هو لیان شین، وانگ یو ژنگ
  • تعداد قسمت‌ها: 40

Our Southwest General University سریال جدید چینی در ژانر تاریخی، عاشقانه است که دیلان وانگ در آن نقش‌آفرینی می‌کند. اگر از طرفداران این بازیگر چینی جوان هستید، پیشنهاد می‌کنیم مجموعه دانشگاه جنوب غربی ما را که در لیست بهترین سریال های چینی 2024 هم قرار دارد، تماشا کنید.

خلاصه داستان: از سال‌های ۱۹۳۷ تا ۱۹۴۶، دانشگاه‌های چینهوا، پکینگ و نانکای در یک لحظه‌ی تاریخی به طور موقت در شهر کونمینگ ادغام شدند و دانشگاه ملی جنوب غربی (لیاندا) را تشکیل دادند.

اما در سال ۱۹۳۷ با شروع جنگ دوم چین، در ژاپن دانشمندان و روشنفکران جوان با صلاح علم و دانش برای مبارزه با دشمن به پا خاستند. در این میان یک گروه از جوانان شجاع که ترسی از تفنگ و گلوله و سختی‌ها ندارند، وقتی وارد دانشگاه می‌شوند هم برای نجات کشورشان در اعتقادات خود ثابت قدم می‌مانند و در راه دفاع از وطن جان‌فشانی می‌کنند.

سوالات متداول

سریال های چینی جدید در حال پخش کدامند؟

امید (The Hope)، عدالت در تاریکی (Justice in the Dark) و رئیس من (My Boss) از سریال های چینی جدید در حال پخش هستند.

بهترین سریال های چینی 2024 کدامند؟

بانوی خاص (Special Lady)، عاشقتم (I Love You)، دانشگاه جنوب غربی ما (Our Southwest General University) و عدالت در تاریکی (Justice in the Dark) برخی از بهترین سریال های چینی 2024 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بهترین سریال های چینی 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر