coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کلیدی ریلمی 12 پلاس فایوجی فاش شد

مشخصات کلیدی ریلمی 12 پلاس فایوجی با قرار گرفتن این گوشی در پلتفرم‌های صدور گواهی مختلف، فاش شد. دریافت این گواهی‌ها می‌تواند نشانه عرضه قریب‌الوقوع این دستگاه باشد.

همان‌طور که می‌دانید، ریلمی در حال آماده شدن برای عرضه جهانی دو گوشی ریلمی 12 پرو و ریلمی 12 پرو پلاس در تاریخ 29 ژانویه است. تاکنون برخی مشخصات و شماره مدل انواع جهانی و چینی این دو گوشی هوشمند فاش شده است.

اما سری ریلمی 12 پرو تنها نیست، چرا که گواهی SIRIM نشان می‌دهد که این برند روی گوشی‌های هوشمند سری Realme 12 نیز کار می‌کند. در ادامه به شرح مشخصات فاش شده از این سری می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات کلیدی ریلمی 12 پلاس فایوجی

به تازگی در پلتفرم صدور گواهی SIRIM مالزی، یک دستگاه جدید از ریلمی با شماره مدل RMX3867 ظاهر شده است. طبق آنچه که در لیست عنوان شده، این دستگاه در زمان ورود به بازار مالزی، Realme 12+ 5G نامیده خواهد شد.

مشخصات کلیدی ریلمی 12 پلاس
گواهی SIRIM ریلمی 12 پلاس فایوجی

ریلمی 12 پلاس 5G پیش از این نیز در مراجع صدور گواهی‌های دیگری مانند TKDN و SDPPI اندونزی و همچنین FCC مشاهده شده و از این رو به نظر می‌رسد که تاریخ معرفی آن نزدیک باشد. کلیه اطلاعاتی که در این گواهی‌ها ذکر شده در رابط کاربری Realme UI 5، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، شبکه اتصالی 5G و NFC خلاصه می‌شود.

با این وجود، لیست منتشر شده در CameraV5 نشان می‌دهد که ریلمی 12 پلاس فایوجی با دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و تنظیمات 64 + 8 مگاپیکسلی وارد بازار خواهد شد.

البته هفته گذشته نیز یک گوشی Realme با شماره مدل RMX3866 توسط پلتفرم گواهی 3C چین تایید شده که به احتمال زیاد نسخه چینی ریلمی 12 پلاس 5G باشد. طبق آنچه که در لیست دیده می‌شود، این دستگاه ممکن است که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی کند.

بنابراین با گواهی‌های متعددی که Realme 12+ 5G دریافت کرده، احتمالا زمان زیادی تا رونمایی باقی نمانده است. حال باید منتظر ماند و دید که این گوشی در تاریخ 29 ژانویه در کنار سری Realme 12 Pro عرضه خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات کلیدی ریلمی 12 پلاس فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر