coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات و تاریخ احتمالی عرضه گوشی ریلمی نوت 1 فاش شد

ریلمی امروز رسما از اضافه شدن سری نوت جدید به مجموعه گوشی‌های هوشمند خود خبر داد. مدت کوتاهی پس از این اعلامیه، مشخصات دقیق اولین گوشی این سری، ریلمی نوت 1 ، به صورت آنلاین به بیرون درز کرد.

کاربران توییتر به نام @ThisGood15 این اطلاعات را منتشر کرده که به نظر می‌رسد اسلاید رسمی را به اشتراک گذاشته است. این اسلاید نه تنها مشخصات کلیدی گوشی را فهرست می‌کند، بلکه تاریخ عرضه آن را نیز نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: سری اوپو رنو 11 (Oppo Reno 11) معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

مشخصات گوشی ریلمی نوت 1

جزئیاتی که منتشر شده نشان‌می‌دهند، ریلمی نوت 1 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED FullHD با نرخ رفرش 120 هرتز است و از چیپست Dimensity 7050 قدرت می گیرد. بعلاوه باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی ریلمی نوت 1

دوربین ریلمی نوت 1 مجهز به یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی بوده که احتمالاً با یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی جفت شده وبرای سلفی، یک سنسور 16 مگاپیکسلی در جلو طراحی شده است.

یکی از ویژگی‌های کلیدی که توسط این کاربر فاش شده، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و بلندگوی دوگانه برای صدا است. با توجه به این مشخصات، می‌توان دریافت که Realme Note 1 در دسته‌بندی میان‌رده‌ها جای دارد و با Infinix Note 30 و Redmi Note 13 مقایسه می‌شود.

تاریخ عرضه گوشی ریلمی نوت 1

نکته‌ی دیگری که اشاره به آن خالی از لطف نیست، تاریخ عرضه این محصول است؛ فردی که این اطلاعات را لو داده به تاریخ 24.1 اشاره کرده که به نظر با 24 ژانویه 2024 همخوانی دارد؛ با این وجود نمی‌توان به قطعیت نظر داد که آیا گوشی ریلمی نوت 1 که در رده میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد در این زمان عرضه یا رونمایی خواهد شد یا خیر

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مشخصات ریلمی نوت 1 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    البته که بستگی به قیمت نهایی محصول داره و بدون دانستن قیمت نمیشه نظر داد ولی درکل در مقایسه با گوشیهای نوت سایر برندها مشخصات قابل قبولی داره بویژه اینکه اولین محصول از این سری می‌باشد.

    پاسخ