coinex
راهنمای خرید تکراتو

Galaxy Ring رخ نمایان کرد؛ معرفی اولیه حلقه هوشمند سامسونگ در مراسم آنپکد

سامسونگ در انتهای مراسم آنپکد 2024 و بعد از رونمایی از خانواده سری گلکسی S24، از حلقه هوشمند خود با نام Galaxy Ring نیز معرفی اجمالی کرد.

رویداد Unpacked سامسونگ برای سری گلکسی S24 امروز برگزار شد و ما توانستیم دستگاه‌های جدید را در سن خوزه، کالیفرنیا ببینیم. شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه شاید این شرکت ممکن است یک دستگاه جدید را در این رویداد به نمایش بگذارد، به ویژه گلکسی رینگ مورد انتظار، و سامسونگ مطمئناً بهترین‌ها را همیشه برای این مراسم نگه داشته است.

در اواخر این رویداد، در حالی که این شرکت در مورد بهبودهایی که در Samsung Health ایجاد می‌کند صحبت می‌کرد، تیزری از حلقه گلکسی را به نمایش گذاشت و تأیید کرد که این فرم فاکتور جدید در آینده نزدیک ارائه خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


Galaxy Ring در مراسم آنپکد؛ سوپرایز سامسونگ برای طرفداران!

حدود یک سال است که می‌شنویم سامسونگ در حال کار بر روی یک محصول جدید سلامت و تناسب اندام به نام حلقه گلکسی است. همانطور که از نام آن پیداست، این انگشتری است که باید در انگشت شما برای ردیابی معیارهای ضروری سلامتی استفاده شود.

با اینکه پیشتر گفته شده بود، در مراسم آنپکد سامسونگ، خبری از معرفی گلکسی رینگ نیست، اما در آخرین لحظه این شرکت به معرفی اجمالی این حلقه هوشمند خود پرداخت.

این ویژگی‌ها معمولاً به ساعت‌های هوشمند سامسونگ محدود می‌شوند، اما این شرکت متوجه می‌شود که ممکن است شخصی برای دسترسی به ویژگی‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام، مایل به خرید ساعت هوشمند نباشد. یک حلقه به آن‌ها انعطاف‌پذیری می‌دهد تا از همه چیزهایی که Samsung Health ارائه می‌کند بدون نیاز به بستن ساعت هوشمند روی مچ خود لذت ببرند.

این یک مفهوم کاملاً جدید نیست. حلقه‌های دیگری در بازار وجود دارند که دقیقاً این کار را انجام می‌دهند، اما مزیت سامسونگ در اینجا واضح است که پلت فرم Samsung Health است که طی چند سال گذشته با ویژگی‌های پیشرفته به طور قابل توجهی بهبود یافته است. Samsung Health در کل اکوسیستم گلکسی کار می‌کند، بنابراین Galaxy Ring دستگاهی عالی برای هر کسی خواهد بود که از تلفن یا ساعت هوشمند سامسونگ استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد معرفی Galaxy Ring در رویداد آنپکد سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر