coinex
راهنمای خرید تکراتو

واگذاری کارت هوشمند پایه یک ؛ کاسبی 500 میلیونی جدید

مشاهدات اخیر در فضای مجازی به این موضوع اشاره می‌کنند که افرادی با واگذاری کارت هوشمند پایه یک خود، تا 500 میلیون تومان درآمد کسب می‌کنند. علت این امر چیست؟

واگذاری کارت هوشمند پایه یک توسط برخی از دارندگان این کارتها، یک بازار دیگر بوجود آورده است که مربوط می‌شود به واردات کامیون‌های اروپایی به کشور. پیش‌تر خبر داده بودیم که واردات کامیون به کشور نیز در ادامه روند واردات خودرو به زودی انجام خواهد شد. از این رو گفته می‌شود که افراد مالک کارت هوشمند پایه 1 می‌توانند به راحتی از اروپا کامیون وارد کشور بکنند.

در حقیقت این کار بازی دو سر سود است؛ چرا که هم فروشنده کارت هوشمند پایه 1 به سود هنگفت تا نیم میلیارد تومان می‌رسد و از طرف دیگر خریدار می‌تواند با قیمت‌های بسیار پایین، کامیون‌های باکیفیت اروپایی را خریداری و وارد بازار ایران کند.

بیشتر بخوانید: تعرفه واردات خودرو 15 درصد کاهش می‌یابد

واگذاری کارت هوشمند پایه یک تا 500 میلیون تومان

با جست و جویی در فضای مجازی با انبوهی از تبلیغات واگذاری کارت هوشمند پایه یک مواجه می‌شوید. این کارت‌ها با قیمت ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد واگذاری می‌شوند.

هر فردی با استفاده از این کارت می‌تواند یک دستگاه کامیون مخصوصاً مدل‌های اروپایی را وارد کند.

واگذاری کارت هوشمند پایه یک تا 500 میلیون تومان

نکته جالب توجه اینجاست که در این میان شرکت‌هایی هم با دریافت مبلعی در حدود ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومان کار واردات کامیون را انجام می‌دهند. به نظر می‌رسد که باید نظارت بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

به نظر می‌رسد که افراد خریدار این کارت‌های هوشمند می‌توانند پس از وارد کردن کامیون‌های مدنظر خود، آنها را با قیمت‌های بسیار بالاتر در بازار ایران بفروشد. یقیناً کامیون‌های اروپایی که توسط شرکت‌هایی مانند مرسدس بنز، ولوو، اسکانیا و غیره ساخته می‌شوند، در ایران از محبوبیت بالایی برخوردارند و برخی از افراد برای اینکه مالک آنها شوند، حاضراند تا چند برابر قیمت نیز هزینه کنند. اینگونه واردات برای واردکنندگان بسیار پرسود خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما مخاطبین تکراتو درخصوص بوجود آمدن بازارهای مختلف در ایران به بهانه‌های گوناگون چیست؟ آیا شما هم با ما هم عقیده‌اید که واردات خودرو نتوانسته است بازار خودرو را از نابه‌سامانی نجات دهد؟ لطفاً نقطه نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (21 نظر)

    چقدر ساده لوح داریم اینجا که شماره گذاشتن برای فروش کارت هوشمندشون!!

    پاسخ

    من میفروشم هوشمند فعال09309458696

    پاسخ

    من میفروشم هوشمند فعال09309458696

    پاسخ

    سلام دوستان گرامی من پایه یک رو گرفتم هوشمند چقد طول میکشه و آیا قابل واگذاری هست درصورت واگذاری مالیاتی چیزی بعدا نباید بدیم اگه بگیریم میشه یه بیمه دیگه بپردازیم یا حتما باید رانندگی کنیم

    پاسخ

    سلام واگذاری کارت هوشمند پایه یک جهت واردات کامیون اروپایی
    09139511800

    پاسخ

    قابل توجه وارد کنندگان ماشین‌آلات سنگین(کامیون و اتوبوس و…)
    فروش و واگذاری کارت هوشمند رانندگان پایه یک جهت واردات ماشین‌آلات سنگین(کامیون و اتوبوس)

    پاسخ

    باسلام کارت هوشمند پایه یک برای فروش

    پاسخ

    سلام بنده کارت هوشمند پایه یک دارم کسی برای واردات کشنده اروپایی خواست به قیمت مناسب واگذار میکنم لطفا تماس بگیرید 09355792704

    پاسخ

    سلام کارت هوشمند برای فروش دارم
    09197662119

    پاسخ

    با درود به همه رانندگان زحمت کش ودوستان عزیز اگر یادتون باشه اداره راه وترابری واسه کامیون وام میداد بدون بهره من رفتم گرفتم ۹۵ میلیون اف هاش ۴۲۰ هم ۹۵ تومن بود رفتم بانگ بعد از کلی رفت وآمد آخرش گفت من وام به شما نمیدم خودتم که پاره کنی نمیدم ولی شرکت حمل ونقل مفتخور از همون بانگ وام سه دستگاه کشنده رو رو راحت گرفت اینا واسه کسی که زحمت میکشه کاری نمی‌کنند دادا اگر زورد زیاد باشه شاید بتونی پس وربیای وگرنه خیر

    پاسخ

    جدی میخرند من میفروشم کسی خاست

    پاسخ

    من با یکی از وارد کننده ها تماس گرفتم باکارت هوشمندم برام ماشین بیاره گفت ۴ماهه این طرح منتفی شده

    پاسخ

    کجاست من ۲۰۰نومان میفروشم چه حرفیه

    پاسخ

    سلام دوستان واگذاری هوشمنداتوبوسی 09103638150

    پاسخ

    سلام. واگذاری کارت هوشمند رانندگان پایه یک جهت واردات کامیون های اروپایی
    09335627400
    09373389039

    پاسخ

    سلام این خبرها برای خودشون راه دزدی باز میکنم من کارت هوشمندم رو ده میلیون کو کجا همش چرت وپرت

    پاسخ

    خیالتون راحت باشه که به راننده خیری نخواهد رسید. من که بعد از بیست سال شوفری سنگین، امروز با هوشمندم اجازه وارد کردن یه کامیون رو داشته باشم،اما پونصد میلیون پول رو هرگز نداشته باشم، پس منی که هیچوقت پونصد میلیون دستم نمیاد خودم کامیون وارد کنم،تنها با فروش سهمیه هوشمندم میتونم دوزار استفاده کنم،که اینم دوسر باخته واسه راننده. چون این حق بندس یه ماشین وارد کنم که باهاش کار کنم، اما بازم سودشو دلال و شرکتهای وارد کننده میبرن

    پاسخ

    کسی واقعا کارت هوشمند خریداره در خدمتم 09336259950

    پاسخ

    اگه سازمان راهداری یا دولت مستقیما متولی این واردات بودن حق به حق دار میرسید. به این صورت فعلی واردات دست دلال جماعت هستش و سودی هنگفتی به جیب میزنن از این راه.

    پاسخ

    کاسبی جدید؟ یعنی راننده بدبخت هرروز یه کاسبی میکنه اینم مدل جدیدشه نترس ارباب های واردکننده ات یه هزارتومنی هم به کسی نمیدن ماشینایی که حق شوفرای زحمت کش و ضعیفه

    پاسخ

    کجاست من ۲۰۰نومان میفروشم چه حرفیه

    پاسخ