coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت پخش برنامه کودک شو از شبکه نسیم با اجرای ملیکا شریفی‌نیا

مسابقه‌ی پرطرفدار کودک شو، این بار با اجرای ملیکا شریفی‌نیا از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از جزئیات ساعت پخش برنامه کودک شو با ما همراه شوید.

کودک شو یک مسابقه‌ی تلویزیونی خانوادگی به کارگردانی رضا مهرانفر است که از شبکه نسیم پخش خواهد شد. فصل اول این برنامه در اسفند ماه سال 1395 با اجرای پژمان بازغی و کارگردانی رضا نصیری شهرضایی از شبکه نسیم روی آنتن رفت. با استقبال بسیار خوب بینندگان تلویزیون از برنامه کودک‌ شو، تاکنون شش فصل از این مسابقه تولید و پخش شده است.

اگر از طرفداران برنامه‌های شاد و جذاب هستید، می‌توانید برنامه کودک شو را از پنجشنبه 5 بهمن ماه 1402 از شبکه نسیم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش برنامه کودک شو و زمان پخش تکرار این مسابقه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساعت پخش برنامه کودک شو از شبکه نسیم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه نسیم، زمان پخش برنامه کودک شو  سه شب در هفته پنجشنبه، جمعه و شنبه شب‌ها ساعت 21:30 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 15:30 روز بعد که زمان پخش تکرار برنامه کودک‌شو از شبکه نسیم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش تکرار برنامه کودک شو از شبکه نسیم
ساعت پخش برنامه کودک شو از شبکه نسیم

کودک شو یک برنامه‌ی «مسابقه – بازی» است که رقابتی را بین کودکان سه تا پنج سال و پدر و مادرشان با محوریت پیوند بین دنیای کودکان و خانواده‌هایشان برگزار می‌کند.

در این برنامه تلویزیونی علاوه بر بخش رقابتی، چهره‌هایی از بخش‌های مختلف چون بازیگران سینما، تلویزیون، خوانندگان و فعالان حوزه موسیقی نیز به همراه فرزندانشان حاضر می‌شوند. در هر قسمت این مسابقه‌، برنامه‌هایی نیز برای مهمان در نظر گرفته شده است.

رضا نصیری شهرضایی، ابوذر پورمحمدی و علی نصیری شهرضایی تهیه‌کنندگی فصل یک تا شش این برنامه را بر عهده داشتند. فصل جدید مسابقه «کودک شو» به تهیه‌کنندگی حسین ربانی غریبی، با طراحی‌ و اجرای بازی‌های جدید ساخته شده است.

تولید و تصویربرداری فصل جدید «کودک شو» از اواخر دی ماه در دکور و لوکیشن جدید با اجرای ملیکا شریفی‌نیا آغاز شد. طراحی و اجرای اتاق بازی و نیز بازی‌های مسابقه توسط سید فرشاد هاشمی انجام شده است.

ساعت پخش برنامه کودک شو از شبکه نسیم
زمان پخش تکرار برنامه کودک شو از شبکه نسیم

پس از اطلاع از ساعت پخش برنامه کودک شو به جزئیاتی درباره‌ی سری جدید این مسابقه می‌پردازیم. «کودک شو» در لوکیشنی جدید به مساحت ۲ هزار متر تولید می‌شود. این لوکیشن در جانمایی‌های متعدد و با فضاسازی‌های مستقل از جمله استودیو اصلی، اتاق بازی کودک، شهر بازی و دیگر فضاهای اختصاصی مربوط به تماشاگران و عوامل برنامه تدارک دیده شده است.

گفتنی است طراحی صحنه و استودیوی اصلی مسابقه «کودک شو» توسط سید امیرحسین میرطالب صورت گرفته است که پیش از این طراحی دکور برنامه‌هایی از جمله «خندوانه» و «عصر جدید» را به عهده داشته است.

در آستانه پخش مسابقه‌ی کودک شو، از تیزر فصل جدید این برنامه رونمایی شد. پژمان بازغی که اجرای این برنامه را در فصل‌های قبل به عهده داشته مهمان ویژه قسمت اول خواهد بود و از حضور خود در برنامه کودک شو در این سال‌ها می‌گوید.

نیما رئیسی که در سریال‌های بسیاری هنرنمایی کرده است، تیتراژ فصل جدید مسابقه «کودک شو» را می‌خواند. رییسی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینماست که سال‌ها در عرصه صداپیشگی و خوانندگی نیز فعالیت داشته و قطعه‌های گوناگونی منتشر کرده است. سینا ذکایی نیز آهنگسازی تیتراژ فصل جدید «کودک شو» را بر عهده دارد.

مجری سری جدید کودک شو

پس از پرداختن به ساعت پخش برنامه کودک شو سراغ زندگینامه ملیکا شریفی‌نیا مجری سری جدید این مسابقه می‌رویم. شریفی نیا در بیست‌ویکم آبان ماه سال ۱۳۶۵در تهران به دنیا آمد. او فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی‌نیا و خواهر مهراوه شریفی‌نیا است.

زمان پخش تکرار برنامه کودک شو از شبکه نسیم

شریفی‌نیا دانش‌آموخته‌ی رشته گرافیک است و در زمینه‌های گرافیک، تصویرسازی کتاب، عکاسی و ساخت آثار حجمی مشغول به کار است. وی بازیگری را از سال ۱۳۷۰ با فیلمی به نام اوینار به کارگردانی شهرام اسدی آغاز کرد.

ملیکا شریفی‌نیا در سال 1392 برنده‌ی دیپلم افتخار نقش مکمل زن از سی‌ودومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم اشباح به کارگردانی داریوش مهرجویی شد.

ملیکا شریفی‌نیا در یکی از مصاحبه‌های خود درباره‌ی علاقه‌اش به مطالعه، موسیقی و بازیگری گفته بود: «اگر در یک خانواده دیگر بزرگ می‌شدم سمت بازیگری نمی‌رفتم، تاثیر خانواده روی من زیاد بود البته از ابتدا علم بازیگری را داشتم ولی الان بازیگری را دوست دارم. از بچگی با کتاب همراه بودم، یکی از بایدها و بهترین بخش زندگی‌ام مطالعه است. وقتی سرکار هستم کتاب می‌خوانم یا در اینترنت مطالبی را مطالعه می‌کنم. مطالعه به جهان بینی آدم کمک می‌کند. موسیقی راک و سنتی مدرن نیز از علایق من است.»

از آثار کارنامه هنری ملیکا شریفی‌نیا می‌توان فیلم‌ها و سریال‌های خرگیوش، پانسیون دختران، اشباح، خواب‌ زده‌ها، دایره زنگی، مهمان مامان، میکس، ابر و آفتاب، آرایش مرگ، اشک و لبخند، پری، دایان باخ، دیدار در استانبول، نجلا، محله گل و بلبل، اوینار و کتونی زرنگی را نام برد.

سوالات متداول

کارگردان فصل جدید برنامه کودک شو کیست؟

فصل جدید برنامه کودک شو به کارگردانی رضا مهرانفر ساخته شده است.

مجری سری جدید کودک شو کیست؟

سری جدید مسابقه «کودک شو» را ملیکا شریفی‌نیا اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش برنامه کودک‌ شو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر