coinex
راهنمای خرید تکراتو

آغاز مزایده بزرگ محصولات ایران خودرو ؛ [+شرایط]

مزایده بزرگ محصولات ایران خودرو آغاز شد. شرکت ایران خودرو از امروز برنامه مزایده برخی از خودروهای تولیدی خود را با شرایط مشخص ابلاع کرد.

امروز سه‌شنبه، 17 بهمن 1402، شرکت ایران خودرو با ارسال اطلاعیه جدید، برنامه فروش خودروهای سواری آسیب دیده، صفر و کارکرده خود را اعلام کرد. طبق این اطلاعیه مزایده بزرگ محصولات ایران خودرو  از ساعت 8.30 دقیقه آغاز شده و تا ساعت 15 ادامه دارد. همچنین حراج بزرگ ایران خودرو تا روز شنبه، 21 بهمن 1402 ادامه خواهد داشت.

به این نکته توجه داشته باشید که تمامی خودروهای درنظر گرفته شده در این مزایده دارای پلاک انتظامی هستند و با توجه به نیاز و بودجه خودرو خود را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که این خودروها به عنوان خشک کمپانی به فروش نمی‌رسند.

بیشتر بخوانید: افزایش سقف اعتبارات ایران خودرو و سایپا تا 15 همت [+جزئیات]

مزایده بزرگ محصولات ایران خودرو آغاز شد

ایران خودرو امروز مزایده اینترنتی خودروهای صفر، کارکرده و آسیب دیده را با ارسال مزایده شماره 55-2 آغاز کرد. اگرچه مراحل مزایده باید به صورت اینترنتی برگزار  می‌شود، اما متقاضیان باید به آدرس زیر برای شرکت در مزایده مراجعه کنند:

تهران، کیلومتر 14 اتوبان تهران – کرج، به سمت شهرک سرو آزاد (پیکانشهر)، خیابان هشتم غربی، انتهای بلوار گیاه‌شناسی، درب 2، سایت برگزاری مزایده‌های ایران خودرو

ضمناً متقاضیان باید قیمت‌های پیشنهادی خود را فقط به صورت اینترنتی در سایت مزایده ارائه دهند. جزئیات کامل و شرایط شرکت در مزایده ایران خودرو را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده و مطالعه کنید:

مزایده بزرگ محصولات ایران خودرو آغاز شد

بیشتر بخوانید:

آیا شما تمایل به شرکت در حراج محصولات ایران خودرو دارید؟ پس سریعاً می‌بایست به آدرس سایت مزایده‌های ایران خودرو مراجعه کرده و یا در روزهای آتی در این طرح شرکت کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر