coinex
راهنمای خرید تکراتو

وسایل ضروری برای زیبا شدن هر خانه

حمام و سرویس بهداشتی از فضاهای مهم در هر خانه است. به خصوص اگر فضای آن‌ها به صورت اشتراکی باشد که در این صورت با چالش‌های مخصوصی مواجه خواهیم شد و برای مرتب کردن آن دغدغه بیشتری خواهید داشت. با وجود تجهیزات مدرن که کاملا با تغییرات سبک زندگی هماهنگ هستند، این روزها دیگر استفاده از حمام و سرویس بهداشتی مشترک مشکل خاصی ندارد. شاید با خود بگویید چرا و چطور ممکن است؟

به احتمال زیاد سرویس‌های مدرن و حمام‌های لوکس را در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید که بسیار شیک هستند. شاید شما هم به فکر این باشید فضای حمام یا سرویس بهداشتی منزل خود را همین طور شیک و زیبا کنید. برای داشتن سرویس بهداشتی و حمام مدرن قاعدتا به وسایل مدرن و لوکس احتیاج دارید.

فضای سرویس بهداشتی شیک با فلاش تانک توکار

فلاش تانک توکار گبریت از جمله فلاش‌تانک‌هایی است که در کنار بهبود عملکرد برای تمیزی سرویس می‌تواند فضای مجلل و لوکسی برای شما ایجاد کند. قبل از انتخاب و خرید این محصولات حتما تصویری از پروژ‌هایی که با این وسایل انجام شده را مشاهده کنید. با دیدن تصاویری از فلاش تانک‌های توکار به خوبی متوجه مرتب و جمع وجور بودن این فضاها خواهید شد. فلاش تانک توکار گبریت کیفیت مناسبی دارد و از جمله وسایلی است که دیر خراب می‌شود. فلاش تانک توکار گبریت علاوه بر کیفیت، فضای سرویس بهداشتی را جذاب و مدرن می‌کند.

خرید فلاش تانک توکار چه مزایایی دارد؟

اغلب فلاش‌تانک‌ها در گذشته به صورت روکار در ساختمان کار می‌شدند و فضای زیادی را اشغال می‌کرند. اما امروزه با نصب فلاش تانک‌ توکار در سرویس، مخزن آب داخل دیوار قرار داده می‌شود که تا حد زیادی در فضا صرفه جویی می‌شود. از طرف دیگر با قرار گرفتن تمام تجهیزات فلاش تانک در دیوار می‌توان فضای آشفته که پر از لوله‌ها و مخازن است به یک دیوار تبدیل کنید که کلید فلاش تانک بر روی آن تعبیه شده است. این گونه علاوه بر زیبایی، نظم سرویس بهداشتی شما بیشتر می‌شود. از محاسن دیگر خرید فلاش تانک گبریت توکار می‌توان به افزایش بهداشت محیط و کاهش سر و صدا اشاره کرد.

با فلاش تان توکار همیشه سرویس بهداشتی تمیز داشته باشید

فلاش تانک توکار به شما کمک می‌کند که تمیز کردن فضای سرویس بهداشتی سریع و آسان شود. چون با اجزای فلاش تانک سروکار ندارید و فقط باید دیوار یک تکه را تمیز کنید. فلاش تانک توکار در ابعاد و شکل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شود که می‌توانید براساس شرایط موجود در سرویس بهداشتی منزل خود، انتخاب مناسبی داشته باشید. فلاش تانک توکار همچنین از انتشار بوی نامطبوع در سیفون یا لوله‌ها جلوگیری می‌کند که این بوی ناخوشایند ممکن است ناشی از تجمع فاضلاب باشد. بنابراین با خرید فلاش تانک توکار گبریت یا بوچی می‌توانید ظرافت و نظم را یکجا در سرویس بهداشتی خود داشته باشید.

خرید لوازم یدکی فلاش تانک توکار

اگر از فلاش تانک توکار استفاده می‌کنید حتما هر از گاهی به تعویض قطعات آن احتیاج پیدا خواهید کرد. از قطعات مهم فلاش تانک توکار می‌توان به انواع پمپ، دکمه، شاسی، شیر پیسوار پمپ و فلوتر اشاره کرد. فلوتر مانع از سرریز شدن آب می‌شود. وقتی مخزن آب کاملا پر از آب می‌شود، فلوتر جریان آب را قطع می‌کند. پمپ در فلاش تانک توکار اگر خراب شود، تمام این فرایند در فلاش تانک مختل می‌شود. با خرید لوازم یدکی فلاش تانک توکار می‌توانید عملکرد سیستم فلاش تانک خود را افزایش دهید. از این رو بهتر است هر چند وقت یکبار عملکرد لوازم و قطعات مختلف فلاش تانک خود را بررسی کنید.

کفشور خطی، دیگر وسیله مکمل برای حمام و سرویس

آیا هنوز هم از کفشورهای قدیمی مدل دایره‌ای یا مربعی استفاده می‌کنید؟ به احتمال زیاد ظاهر آن برای شما مطلوب نیست. اگر می‌خواهید حمام خود را بازسازی کنید یا قصد دارید طرح و مدل کف‌سازی حمام منزل خود را تغییر دهید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در قدم اول کفشور خطی را انتخاب و تهیه کنید. با خرید کفشور خطی می‌توانید بهره‌وری حمام خود را افزایش دهید. استفاده از کفشور خطی برای حمام باعث می‌شود با روش‌های سنتی ساخت سرویس و حمام برای شیب‌بندی کف و تجمع آب در نقاط عمیق حمام خداحافظی نمایید. کفشور خطی در یک گوشه از حمام نصب می‌شود و علاوه بر بهینه‌سازی فضای حمام از تشکیل حوضچه آب در حمام جلوگیری می‌کند.

کفشور خطی چیست و چگونه عمل می‌کند؟

کفشور خطی دارای یک مخزن مستطیل شکل بلند و باریک است. فرم و کشیدگی کفشور خطی تا حد زیادی به لحاظ بصری مطلوب است و بر زیبایی و مجلل بودن فضای حمام و سرویس اشتراکی اضافه می‌کند. تفاوتی ندارد که در حمام از کفشور خطی استفاده کنید یا در پارکینگ و پاسیو، عامل مهم این است که کفشور خطی در هر مکانی کاربردی است و مزایای بی شماری دارد. حتما شما هم از دوستان یا اطرافیان خود شنیده‌اید که در کفشورها، مو زیاد جمع می‌شود و باعث تجمع حشرات و حیوانانت موذی می‌شود. یکی از روش‌های مناسب برای مقابله با این مشکل، استفاده کفشور خطی است. کفشور خطی مانند فیلتر عمل می‌کند و دغدغه‌های شما را در این زمینه برطرف می‌کند. کفشور خطی به دلیل ویژگی‌هایی که دارد از گرفتگی سیستم تخلیه جلوگیری نموده و فرآیند تمیز کردن مواد زاید را آسان می‌کند.

کفشور خطی چیست و چگونه عمل می‌کند؟

برای خرید کفشور خطی به چه چیزی توجه کنیم؟

هنگام خرید کفشور خطی بهتر است به دکوراسیون و شرایط حمام خود توجه کنید تا بتوانید کفشور مناسبی را که دارای کیفیت تضمینی است از کارنو بخرید. بنابراین اگر می‌خواهید حمامی با ظاهر لاکچری داشته باشید، خرید کفشور خطی می‌تواند قدمی کوچک در جهت تحقق این خواسته باشد. کفشورهای خطی در دو مدل سرامیک خور و ساده تولید می‌شوند. بدنه کفشورهای خطی در دو مدل ساده و شیب‌دار تولید می‌شود که می‌توانید با بررسی امکانات نصب کفشور خطی و جاسازی آن‌ها در سرویس بهداشتی به خرید دست بزنید.

برای خرید کفشور خطی به چه چیزی توجه کنیم؟

بازرگانی کارنو، ارائه دهنده انواع فلاش تانک و کفشور خطی

می‌خواهید تجهیزات لازم برای مدرنیزه کردن حمام و سرویس بهداشتی خود بخرید و نمی‌دانید به کجا مراجعه کنید؟ یا این که نمی‌دانید چگونه خرید مکمل برای حمام و سرویس بهداشتی منزل خود داشته باشید. نگران نباشید گروه آورده‌های لوکس ساختمانی کارنو تولید کننده انحصاری دریچه بازدید مخفی به شما کمک می‌کند تا یک حمام زیبا طبق سلیقه خودتان بسازید. می‌توانید با ضمانت کیفیت و کمترین قیمت تمام تجهیزات لازم از جمله فلاش تانک توکار و کفشور خطی را از بازرگانی کارنو خریداری نمایید.

/

پایان رپورتاژ

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر