coinex
راهنمای خرید تکراتو

ناتینگ (Nothing) امسال دو گوشی به بازار عرضه خواهد کرد

افشاگران طبق اطلاعاتی، ادعا می‌کنند که کدهای دو گوشی آینده ناتینگ را کشف کرده‌اند. طبق گفته‌ی آنها کد PacMan Pro به یک نسخه گوشی Nothing Phone 2a اشاره دارد. همچنین یک گوشی جدید دیگر با نام کد Tetris  مشاهده شده که احتمالا Nothing Phone 3  باشد.

Nothing اخیراً Nothing Phone 2a را عرضه کرده که در مقایسه با گوشی‌های میان‌رده‌ای مانند Phone 1 و Phone 2 یک پیشنهاد اقتصادی محسوب می‌شود. حالا دیلان راسل، افشاکننده و کارشناس کد، نام رمز دو گوشی Nothing را درشبکه اجتماعی ایکس، یعنی PacMan Pro و Tetris، فاش کرد.

بیشتر بخوانید: بررسی ناتینگ فون 2a ؛ موشکافی سیستم، دوربین، باتری و عملکرد

گوشی آینده ناتینگ

ناتینگ فون 2a ظاهراً دو نام رمز داشت: Aerodactyl و PacMan. بنابراین نام PacMan Pro یک نوع ناتینگ فون 2a را نشان می‌دهد. این شرکت اخیرا تایید کرده است که روی نسخه‌ای از Nothing Phone 2a کار می‌کند، بنابراین PacMan Pro می‌تواند این دستگاه باشد.

گمان می‌رود دستگاهی که با نام کد Tetris معرفی شده، Nothing Phone 3 باشد؛ چراکه شرکت Nothing هنوز گوشی اصلی و پرچمدار خود را در سال 2024 معرفی نکرده است

به هر حال تا عرضه Nothing Phone 3 زمان زیادی باقیمانده است چرا که نسل قبلی آن یعنی Nothing Phone 2 با تاخیر زیاد در جولای 2023 عرضه شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر