coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت گلکسی A35 در بازار ایران چند؟

همین هفته شاهد ورود شکوهمندانه گلکسی A55 به بازار ایران بودیم؛ حالا نوبتی هم باشد نوبت گلکسی A35 است که خودنمایی کند. هرچند که این برادر خلف بوده و وفای به عهد کرده و فعلا در همان دسته‌بندی گوشی‌های میان‌رده باقی مانده، اما با توجه به نرخ دلار و نوسان‌های که معمول بازار ایران است، باید منتظر ماند و دید که قیمت گلکسی A35 در همین رنج قیمتی باقی خواهد ماند یا نه.پس از معرفی جهانی این دو محصول تاج بر سر، حالا گلکسی A55 و گلکسی A35 را در ایران نیز داریم. چه چیزی از این بهتر. تنها نیاز مردم هم برطرف شد!

بیشتر بخوانید:

قیمت گلکسی A35

قیمت پایه گوشی گلکسی A35 با پیکربندی 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی حدوداً 17 میلیون تومان است، که قیمتی قابل توجه نسبت به نسخه‌های قبلی از این مدل دارد. این گوشی در نسخه 256 گیگابایتی نیز با قیمتی نزدیک به 18 میلیون تومان عرضه می‌شود.

مشخصات فنی گلکسی A35

مشخصات فنی گلکسی A35 شامل صفحه نمایش 6.6 اینچی اولد، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، پردازنده Exynos 1380، باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت و گواهی IP67 می‌باشد. از ویژگی‌های جدید این مدل می‌توان به استفاده از طراحی Key Island اشاره کرد که قبلاً در گوشی A25 به کار رفته بود. این طراحی به گونه‌ای است که دستگاه دارای لبه‌های مسطح است اما قسمت دکمه‌ها فریمی برجسته دارد.

به غیر از گلکسی A35 و گلکسی  A55 چه گوشی بخریم؟

هم‌خانواده‌ی سامسونگ گلکسی A35 یعنی گلکسی A55 با طمطراق بیشتری وارد ایران شد؛ هرچند که قرار بود آن هم جزء میان رده‌ها باید اما به نظر سمتی که قرار بود در آن انجام وظیفه کند به مذاقش خوش نیامد و خواست که در دسته‌بندی بالارده‌ها قرار بگیرد. البته باید توجه داشت که تمامی این مسائل صرفا به خاطر مشخصات و فناوری‌های به کار برده شده در این گوشی‌ها نیست و قیمت دلار و ارز بدون توجه به جیب مردم و نیازهایشان و تکنولوژی‌های به کار برده شده در گوشی‌های هوشمند سامسونگ 2024 همچنان بالا می‌رود.

گذشته از این مسائل با توجه به قیمت گلکسی A35 در بازار، اگر قصد خرید گوشی‌هایی در این رنج قیمتی دارید می‌توانید با مطالعه لیست بهترین گوشی‌های میان‌رده 2024 و بهترین گوشی‌های سامسونگ تا 20 میلیون تومان درست‌ترن گزینه را با توجه به بودجه و نیازتان تهیه کنید. اما اگر در هیچ‌کدام از این لیست‌ها رنج قیمتی مدنظرتان را پیدا نکردید، ما از برند‌های دیگر، لیست‌های بیشتری تهیه کرده‌ایم که می‌توانید از بین دیگر برندها مانند بهترین گوشی‌های شیائومی، بهترین گوشی‌های پوکو و غیره، دستگاه مورد نظرتان انتخاب، بررسی و تهیه کنید.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر