coinex
راهنمای خرید تکراتو

شهرداری تهران برای برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی اقدامات جدیدی در نظر دارد

چندی پیش مشخص شد که میزان تامین تاکسی های برقی از 10 هزار دستگاه به 25 هزار عدد افزایش یافته است اکنون معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرده که این سازمان برنامه های دیگری هم در نظر دارد.

بر اساس اخبار منتشر شده مشخص شد که هفته گذشته و با حضور هیأت حمل و نقلی چین در تهران قرار داد تامین خودروهای برقی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. اکنون معاون حمل و نقل اعلام کرده که شهرداری تهران برای برقی سازی ناوگان حمل و نقل برنامه های گسترده تری دارد.

بیشتر بخوانید: معاون رئیس جمهور: لایحه حجاب در حال اصلاحات است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این باره توضیح داد:« نهایی کردن قرارداد تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن و افزایش آن به ۷۹۱ دستگاه، انعقاد قرارداد تأمین ۲ هزار دستگاه اتوبوس برقی و گازسوز، ۲۵ هزار دستگاه تاکسی و ۱۰ هزار دستگاه وَن برقی و ١۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی از جمله اقدامات شهرداری تهران در راستای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت است.»

او در ادامه اعلام کرد:« شهرداری تهران برای انتقال تجربیات خود به کلان‌شهرهای کشور در زمینه تأمین واگن و وسایل حمل و نقل برقی آمادگی دارد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اقدامات جدید شهرداری تهران چیست؟لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر