coinex
راهنمای خرید تکراتو

اسپیکر بلوتوث شیائومی با طراحی مستحکم و قیمتی مقرون‌به‌صرفه عرضه شد

به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد لوازم جانبی خود را گسترش دهد و این کار را با معرفی اسپیکر جدیدش آغاز کرده. اسپیکر بلوتوث شیائومی همانطور که از نامش پیداست برای استفاده در محیط‌های باز طراحی شده و قرار است با طراحی مقاوم و عمر باتری طولانی شما را همراهی کند.

چندی پیش مشخص که شیائومی قصد ارائه اسپیکر بلوتوثی منحصر به فردی را دارد. اکنون اطلاعات جدیدی منتشر شده که ما را از ویژگی‌های اسپیکر بلوتوث شیائومی مطلع می‌کند. طبق گزارش‌های منتشر شده، اسپیکر شیائومی طراحی مستطیلی شکل با ابعاد 125 × 85 × 146.7 میلی متر (L x W x H) و وزن قابل کنترل 1.12 کیلوگرم دارد که در واقع از هر طرف با بافتی فلزی محاصره شده و باعث جذابیت ظاهری آن می‌شود؛ همچنین مشخص شد که برای این دستگاه دسته‌های مستحکمی در نظر گرفته شده که حمل آن را ساده‌تر می‌کند.


بیشتر بخوانید:


مشخصات اسپیکر بلوتوث شیائومی

این اسپیکر توان کل خروجی 40 وات را با استفاده از 6 بلندگویی که در آن قرار گرفته، ارائه می‌دهد. این محصول دارای دو توییتر، دو بلندگوی باس میانی و دو رادیاتور غیرفعال است که بر اساس ادعای شرکت سازنده خروجی صدای همه جانبه 360 درجه را ارائه می‌دهند.

شیائومی برای تولید محصول جدیدش و اطمینان ازکیفیت آن با Harman AudioEFX همکاری کرده بنابراین برای برای لذت بردن از موسیقی در خانه یا در طول ماجراجویی در فضای باز می‌توانید بر روی صدای با کیفیت این دستگاه حساب باز کنید.

اسپیکر بلوتوث شیائومی که برای کمپ ها وماجراجویی در فضای باز طراحی شده، موفق به کسب گواهی IP66 برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب نیز شده است. این اسپیکر از بلوتوث 5.3 برای اتصال بی سیم استفاده می‌کند. در عین حال برای اتصال سریع و بی دردسرتر از NFC نیز پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، دستگاه به کدک LHDC 5.0 مجهز شده تا امکان انتقال صدا با دقت بالا را از طریق بلوتوث فراهم کند. نوارهای نور LED که در طراحی این اسپیکر به کار گرفته شده آن را در شب نیز کارآمد می‌کند.

شیائومی ادعا کرده که اسپیکرش تا 14 ساعت عمر کرده و پس از هم به راحتی در محفظه ذخیره‌سازی شیائومی SU7 شارژ می‌شود. البته در جریان باشید زمانی که آن را به شارژ می‌زنید قابل استفاده نبوده و به طور خودکار خاموش می‌شود.

با این قابلیت‌های جذاب شاید انتظار داشته باشید این دستگاه با قیمت بالایی عرضه شود؛ اما اینطور نیست اسپیکر کمپ بلوتوث فضای باز شیائومی در حال حاضر با قیمت 699 یوان (~ 100 دلار) در چین موجود است و احتمالا به زودی عرضه جهانی شود؛ با اینحال زمان آن هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر