coinex
راهنمای خرید تکراتو

فراخوان ثبت نام محصولات سایپا صادر شد [+ لیست خودروها، شرایط و قیمت]

فراخوان ثبت نام محصولات سایپا صادر شد. سایپا در این طرح فروش و در مجموع نام 9 محصول پرطرفدار و جدید خود را آورده است که با شرایطی خاص تحویل مشتری خواهند شد. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

فراخوان ثبت نام محصولات سایپا برای طرح تحویل و تبدیل 5 خودرو به محصولات جدیدتر صادر شد. در این فرخوان ذکر شده است که تمامی متقاضیانی که سال گذشته 5 خودرو اطلس، کوییک GX، کوییک GX-R، شاهین و ساینا S DA را انتخاب کرده، می‌توانند خودروهای ثبت‌نامی خود تکمیل وجه نمایند.

این طرح فروش و فراخوان واریز وجه و تکمیل ثبت‌نام ویژه متقاضیان عادی در سامانه یکپارچه است که زمستان سال 1402 در این سامانه ثبت‌نام کرده و در لیست متقاضیان قرار گرفتند. چنانچه جزء این افراد هستید و از سمت سایپا برای شما پیامک ارسال شده است، می‌توانید به وب‌سایت فروش سایپا مراجعه کرده و مبلغ مشخص شده در بخشنامه فروش را مطابق خودرو انتخابی خود به صورت علی‌الحساب به حساب شرکت فروشنده واریز کنید. بدیهی است که برای دریافت خودرو می‌بایست مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنید و اگر واریزی از سمت متقاضی انجام نشود، از لیست خریدران حذف خواهید شد.

لازم به ذکر است که موعد تحویل محصولات سایپا در این طرح فروش از شهریور 1403 با توجه به مدل خودرو آغاز شده و تا اسفند 1403 ادامه خواهد داشت. جزئیات فراخوان سایپا در پاراگراف‌های زیر آمده است. همچنین جدول کامل خودروها، شرایط تحویل محصولات سایپا و همچنین قیمت علی‌الحساب و موعد تحویل هر خودرو در بخشنامه زیر قابل رؤیت است.

بیشتر بخوانید: فروش فوری محصولات سایپا ؛ فروش نیسان آبی و پادرا پلاس با قیمت قطعی

فراخوان ثبت نام محصولات سایپا صادر شد

پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به اطلاع متقاضیان و نمایندگان فروش محصولات سایپا می‌رساند که فراخوان ثبت‌نام و واریز 5 خودرو ذکر شده بالا یا شرایط تبدیل برای متقاضیان در بخشنامه زیر آمده است. بدین‌وسیله افرادی که امروز دوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 از سمت سایپا پیامک واریز وجه دریافت کرده‌اند، می‌بایست به وب‌سایت فروش این شرکت به نشانی https://saipa.iranecar.com/ مراجعه کرده و مبلغ علی‌الحساب را به حساب شرکت واریز کنند. شرایط واریز وجه و پیش فروش محصولات سایپا مطابق با جدول زیر است:

فراخوان ثبت نام محصولات سایپا صادر شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط پیش فروش محصولات سایپا چیست؟ آیا شما در این طرح فروش شرکت کرده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر